Inzerce

Inzerce

martin-masa-web

Martin Máša (Hnutí Duha): Pomohli jsme vyhrát přírodě. Zapojilo se 55 tisíc lidí

Martin Máša z Hnutí Duha přišel vyprávět o tom, jak se v Česku mění zákony a jak se k tomu realizuje kampaň, do které se zapojilo až 55 tisíc lidí. Díky nim se povedlo ochránit české národní parky a dát šanci přírodě…

Před 3 roky

acomware-feedo-pripadova-studie

Feedo.cz: Na 50 % nákupů se podílí e-mailový marketing

Prodejci kojeneckého zboží Feedo.cz několik let pomáháme s e-mailovou komunikací. Dnes je díky tomu e-mail kanálem, který při cestě za nákupem využije 50 % zákazníků. V počátcích naší spolupráce v roce 2012 nemělo Feedo.cz propracovanou strategii e-mailingu, využívalo pouze základní segmenty a nijak…

Před 3 roky

Inzerce

ondrej-svrcek-web

Ondřej Švrček (Mobilní rozhlas): Byznys s komunikací měst a obcí budoucnosti

Představte si, že čtete tyto řádky a na město, ve kterém se zrovna nacházíte, se žene tornádo. Zvenčí vás varují aplióny, ale vy je neslyšíte. A právě v tu chvíli vám chce pomoct Mobilní rozhlas a upozornit vás notifikací na…

Před 3 roky

vojtech-schwangmaier-web

Vojtěch Schwangmaier (Pneumatiky.cz): Zvládání sezónnosti, neatraktivní zboží, kamenní prodejci

Hostem dalšího videorozhovoru je ředitel e-shopu s půlmiliardovým obratem Pneumatiky.cz Vojtěch Schwangmaier. Jak se na internetu prodávají pneumatiky? Jak si lze pomoci v marketingu nepříliš atraktivního zboží a jak se spojit s kamennými prodejci, kteří vás považují za to „zlo…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
martin-hamala-web

Úspěšné metody, jak získat na internetu nové zákazníky

Hledáte způsob, jak získat co nejvíce nových kontaktů, aniž byste přitom spoustu z nich odradili? A zajímá vás, jak s nimi dále pracovat, aby se vaši zákazníci stali skutečně spokojenými a loajálními? Zatímco do e-mailového marketingu už pronikla personalizace a úpravy na míru…

Před 4 roky

email-cary-web

Kdy (ne)smíte zveřejnit cizí e-mail, SMS nebo zprávu na chatu?

Představte si to. Přijde vám e-mail, rozzlobí vás a vy ho ze samého rozhořčení vložíte na Facebook nebo k sobě na web. Totéž se vám může stát se zprávou třeba v Messengeru nebo SMS. Kdy zveřejněním jejího obsahu riskujete problém…

Před 4 roky

radek-hrachovec-web

Radek Hrachovec: Jak dělat retenční marketing e-shopu?

„Po letech ztrát už bylo nutné začít generovat zisky, a ty se nedají generovat tak, že člověk neustále kupuje nové zákazníky.“

Před 4 roky

Welcome Process

E-mailing: Co to je Welcome Process a jak vypadá v praxi?

Většina e-shopů tuto má tzv. Welcome Process již na svém e-shopu nasazený. Otázkou ale je: mají celý proces správně nastavený?

Před 4 roky

dav-lidi-fb

Jak získat e-maily fanoušků na Facebooku?

Situace je pochopitelná. Máte vytvořenou facebookovou stránku a v ní svoje fanoušky. Chcete s nimi ale komunikovat i jinak než jen skrze Facebook.

Před 5 roky

pocitac-emaily-web

E-mailing: Na jaké svátky a události se zaměřit?

Na která období by se měli majitelé obchodů a e-shopů zaměřit především? V tomto článku odpověděl specialista na e-mailing ze společnosti VIVmail.cz.

Před 5 roky

Stav objednávky

Stav objednávky: Jaké e-maily posílat zákazníkovi?

Marek Prokop provedl zajímavý průzkum. Ptal se v něm, jaké informace jakožto zákazníci e-shopu chtějí respondenti dostávat po objednání zboží.

Před 5 roky

jakub-cizmar-web

VIDEO: Jakub Čižmař: Jak dělat e-mailing efektivněji?

E-mailing nemusí být složitý. Stačí nad ním správně přemýšlet.

Před 5 roky

Doporučené články

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

bartos

Jan Bartoš: Jak získat na Facebooku více fanoušků a jak s nimi naložit?

michal-horacek-web

Michal Horáček: Jak vznikla Fortuna?

pavel-martinovsky-web

VIDEO: Pavel Martinovský: Jakých chyb v SEO se developeři e-shopů dopouštějí nejčastěji?

Inzerce