Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

E-commerce specialisté

E-commerce specialista je osoba, která se zabývá obchodováním přes internet. Je to expert v oblasti elektronického obchodování a má zkušenosti s různými aspekty této oblasti, jako je například marketing, řízení a správa e-shopu, nákup a dodávka zboží a služeb nebo platební metody a expanze do zahraničí.

E-commerce specialista pracuje na rozvoji a řízení internetového obchodu a pomáhá firmám zvýšit jeho prodeje a zlepšit zákaznické zkušenosti. Může se podílet na strategickém plánování a tvorbě kampaní, spravovat webové stránky a e-shop, analyzovat a vyhodnocovat prodejní statistiky nebo navrhovat a implementovat nové funkce a služby.

Je důležitým členem týmu při rozvoji a růstu e-shopu. V některých firmách pracuje i v rámci tzv. interim managementu.

Co dělá e-commerce specialista?

E-commerce specialista se zaměřuje na spoustu činností, které jsou důležité v byznysu na internetu. Toto jsou některé z nich:

  • Spravuje a rozvíjí e-shop a webové stránky
  • Navrhuje a implementuje nové funkce a služby
  • Zodpovídá za bezpečnost a ochranu dat
  • Analyzuje a vyhodnocuje prodejní údaje
  • Tvoří a implementuje marketingové kampaně
  • Spolupracuje s dodavateli a odběrateli
  • Zodpovídá za nákup a dodávku zboží a služeb
  • Připravuje nabídky a cenové kalkulace
  • Zajišťuje technickou podporu pro zákazníky
  • Připravuje a plní obchodní smlouvy a dohody.

5 tipů, jak vybírat e-commerce specialistu:

  1. Zjistěte, jakou má zkušenost s elektronickým obchodováním a jak dlouho se touto oblastí zabývá.
  2. Ověřte si jeho odborné znalosti a dovednosti, například prostřednictvím certifikátů a školení.
  3. Zjistěte, jaké projekty a firmy již řídil a zda má pozitivní reference od předchozích zaměstnavatelů nebo klientů.
  4. Zvažte jeho osobnost a schopnost pracovat v týmu. E-commerce specialista by měl být komunikativní, spolehlivý a mít dobré organizační schopnosti.
  5. Zjistěte, jaké nástroje a technologie e-commerce specialista používá a zda jsou vhodné pro vaše potřeby a cíle.

Na našem webu najdete spoustu rozhovorů se specialisty na e-commerce. Toto jsou některé z nich:

Nejnovější obsah:

Premium
jiri-rostecky-topline3

TOP Line #3: Rostou ceny reklamy i tržby e-shopů | Petr Miklík (Grizly) a Ondřej Chvojka (Shoptet)

Premium
topline-2

TOP Line #2: Temu a další mění českou e-commerce, CZC končí, Pilulka úspěch Kasy asi nezopakuje | Jitka Dvořáková a Marek Odehnal

Premium Nyní zdarma
lukas-uhl-web

TOP Line #1: V Malině mi nabízeli ochranku, Temu a další jsou nový standard, status quo v byznysu neexistuje | Lukáš Uhl

Premium
tomas-havryluk-web

Tomáš Havryluk: Jak dostat firmu na vyšší úroveň? Zkušenosti z Alzy a startupu Medevio

Inzerce

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

vodak-huba-web

Česká e-commerce: Jak je na tom podle Heureky a Shoptetu? | Michal Vodák a Samuel Huba

margaretis-hajek-web

Duel: Jak se budují úspěšné e-commerce služby? | Skladon & eHub

david-cikanek-web

Prodej na Amazonu. Komu dává smysl? | David Cikánek (EXPANDO)

matej-astary-web

Retenční marketing e-shopu: Jak ho dělat správně? | Matej Aštary (Dexfinity)

5 nejpodceňovanějších oblastí českých e-shopů

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.