E-commerce specialista je osoba, která se zabývá obchodováním přes internet. Je to expert v oblasti elektronického obchodování a má zkušenosti s různými aspekty této oblasti, jako je například marketing, řízení a správa e-shopu, nákup a dodávka zboží a služeb nebo platební metody a expanze do zahraničí.
E-commerce specialista pracuje na rozvoji a řízení internetového obchodu a pomáhá firmám zvýšit jeho prodeje a zlepšit zákaznické zkušenosti. Může se podílet na strategickém plánování a tvorbě kampaní, spravovat webové stránky a e-shop, analyzovat a vyhodnocovat prodejní statistiky nebo navrhovat a implementovat nové funkce a služby.
Je důležitým členem týmu při rozvoji a růstu e-shopu. V některých firmách pracuje i v rámci tzv. interim managementu.
E-commerce specialista se zaměřuje na spoustu činností, které jsou důležité v byznysu na internetu. Toto jsou některé z nich:
Na našem webu najdete spoustu rozhovorů se specialisty na e-commerce. Toto jsou některé z nich:
Konkrétní tipy, jak připravit e-shop na rok 2023. Samuel Ondrišák z Dexfinity nasdílel své největší zkušenosti a tipy pro všechny internetové prodejce.
Před 2 měsíce
Samuel Huba ze Shoptetu a Patrik Babinec ze Skladonu ve společném rozhovoru komentují uplynulé měsíce a nadcházející rok pro českou e-commerce.
Před 2 měsíce
Jak najít zaměstnance na zákaznickou podporu? Podívejte se, co pomáhá Juraji Harkabuzíkovi z CustomerHero.cz.
Před 2 měsíce
Zástupci tří firem komentují, kdy dává v podnikání smysl outsourcovat část byznysu a na co se zaměřit místo ní.
Před 3 měsíce
S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.
Podíl affiliate marketingu na tržbách e-shopů podle Ondřeje Hájka z affiliate sítě eHub.cz roste. Čím to je a jak můžete affiliate využít i vy?
Před 3 měsíce
Velká část podnikatelů limituje svůj úspěch tím, že jsou na všechno sami. Případně nedávají ostatním lidem dostatečný prostor růst. Jiřímu Jemelkovi trvalo 10 let, než si tuto chybu uvědomil.
Před 4 měsíce
Základní přehled, jak si nastavit finanční řízení e-shopu, na co v něm nezapomenout a jak spočítat nejdůležitější ukazatele.
Před 4 měsíce
V týmu mají přes 60 e-commerce specialistů. Firmám pomáhají s marketingem a expanzí do zahraničí. CEO Pavol Adamčák popsal, jak se Dexfinity řídí.
Před 5 měsíců
Potřebujete pojistit váš internetový obchod? Zjistěte, na co podnikatelé nejčastěji zapomínají a co všechno by měly mít e-shopy pojištěno.
Před 6 měsíců
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.