Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

E-commerce specialisté

E-commerce specialista je osoba, která se zabývá obchodováním přes internet. Je to expert v oblasti elektronického obchodování a má zkušenosti s různými aspekty této oblasti, jako je například marketing, řízení a správa e-shopu, nákup a dodávka zboží a služeb nebo platební metody a expanze do zahraničí.

E-commerce specialista pracuje na rozvoji a řízení internetového obchodu a pomáhá firmám zvýšit jeho prodeje a zlepšit zákaznické zkušenosti. Může se podílet na strategickém plánování a tvorbě kampaní, spravovat webové stránky a e-shop, analyzovat a vyhodnocovat prodejní statistiky nebo navrhovat a implementovat nové funkce a služby.

Je důležitým členem týmu při rozvoji a růstu e-shopu. V některých firmách pracuje i v rámci tzv. interim managementu.

Co dělá e-commerce specialista?

E-commerce specialista se zaměřuje na spoustu činností, které jsou důležité v byznysu na internetu. Toto jsou některé z nich:

  • Spravuje a rozvíjí e-shop a webové stránky
  • Navrhuje a implementuje nové funkce a služby
  • Zodpovídá za bezpečnost a ochranu dat
  • Analyzuje a vyhodnocuje prodejní údaje
  • Tvoří a implementuje marketingové kampaně
  • Spolupracuje s dodavateli a odběrateli
  • Zodpovídá za nákup a dodávku zboží a služeb
  • Připravuje nabídky a cenové kalkulace
  • Zajišťuje technickou podporu pro zákazníky
  • Připravuje a plní obchodní smlouvy a dohody.

5 tipů, jak vybírat e-commerce specialistu:

  1. Zjistěte, jakou má zkušenost s elektronickým obchodováním a jak dlouho se touto oblastí zabývá.
  2. Ověřte si jeho odborné znalosti a dovednosti, například prostřednictvím certifikátů a školení.
  3. Zjistěte, jaké projekty a firmy již řídil a zda má pozitivní reference od předchozích zaměstnavatelů nebo klientů.
  4. Zvažte jeho osobnost a schopnost pracovat v týmu. E-commerce specialista by měl být komunikativní, spolehlivý a mít dobré organizační schopnosti.
  5. Zjistěte, jaké nástroje a technologie e-commerce specialista používá a zda jsou vhodné pro vaše potřeby a cíle.

Na našem webu najdete spoustu rozhovorů se specialisty na e-commerce. Toto jsou některé z nich:

samuel-ondrisak-web

Jak připravit e-shop na rok 2023? | Samuel Ondrišák (Dexfinity)

Konkrétní tipy, jak připravit e-shop na rok 2023. Samuel Ondrišák z Dexfinity nasdílel své největší zkušenosti a tipy pro všechny internetové prodejce.

Před 2 měsíce

huba-babinec-web

Česká e-commerce v roce 2023. Jaká bude? Duel Shoptetu a Skladonu

Samuel Huba ze Shoptetu a Patrik Babinec ze Skladonu ve společném rozhovoru komentují uplynulé měsíce a nadcházející rok pro českou e-commerce.

Před 2 měsíce

Inzerce

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Jak najít zaměstnance na zákaznickou podporu? Podívejte se, co pomáhá Juraji Harkabuzíkovi z CustomerHero.cz.

Před 2 měsíce

outsourcing-web

Outsourcing v podnikání. Dává smysl? | Jemelka, Babinec, Harkabuzík

Zástupci tří firem komentují, kdy dává v podnikání smysl outsourcovat část byznysu a na co se zaměřit místo ní.

Před 3 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

ondrej-hajek-web

E-shopům roste podíl affiliate na obratu. Jak to? | Ondřej Hájek (eHub)

Podíl affiliate marketingu na tržbách e-shopů podle Ondřeje Hájka z affiliate sítě eHub.cz roste. Čím to je a jak můžete affiliate využít i vy?

Před 3 měsíce

jiri-jemelka-web

Nebuďte na podnikání sami. Kdy se vyplatí přizvat další lidi? | Jiří Jemelka

Velká část podnikatelů limituje svůj úspěch tím, že jsou na všechno sami. Případně nedávají ostatním lidem dostatečný prostor růst. Jiřímu Jemelkovi trvalo 10 let, než si tuto chybu uvědomil.

Před 4 měsíce

jan-astary-web

Finanční řízení e-shopu: Naučte se základy | Ján Aštary (Dexfinity)

Základní přehled, jak si nastavit finanční řízení e-shopu, na co v něm nezapomenout a jak spočítat nejdůležitější ukazatele.

Před 4 měsíce

pavol-adamcak-web

60 e-commerce specialistů pod jednou střechou. Jak se buduje Dexfinity? | Pavol Adamčák

V týmu mají přes 60 e-commerce specialistů. Firmám pomáhají s marketingem a expanzí do zahraničí. CEO Pavol Adamčák popsal, jak se Dexfinity řídí.

Před 5 měsíců

jiri-peslar-web

Pojištění e-shopu. Na co se zapomíná? | Jiří Peslar (Allrisk)

Potřebujete pojistit váš internetový obchod? Zjistěte, na co podnikatelé nejčastěji zapomínají a co všechno by měly mít e-shopy pojištěno.

Před 6 měsíců

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Inzerce