Inzerce

eBay posiluje svojí přítomnost v České republice

eBay posiluje svojí přítomnost v České republice a rozšiřuje svoji podporu pro lokální prodejce s pomocí speciálního program Program for Businesses. Ten prodejcům zajišťuje dovednosti a znalosti, které potřebují k zajištění příjmů a kontinuitě podnikání i v době pandemie. Program bude představený formou webinářů nazvaných Jak uspět na globálním online trhu. První z nich se odehraje již 11. února a registrovat se je možné přímo zde.

Inzerce

Přehled aktivity českých obchodníků na eBay v roce 2020. V současné době prodají čeští výrovci na eBay nějaký výrobek každých 31 vteřin.

Ilya Kretov, ředitel společnosti eBay pro globální rozvojové trhy,

“Česká republika je aktivní a rostoucí trh v rámci střední Evropy, kde vidíme velkou aktivitu na straně prodejců i nakupujících. V loňském roce jsme viděli 26-ti procentní nárůst v počtu lokálních prodejců, kteří se na platformu přidali, aby si zajistili kontinuitu podnikání i v nelehké době, kterou s sebou přinášejí restrikce zapříčiněné pandemií covid-19. Pro ně je eBay možností, jak své aktivity přesunout do online prostředí a jak začít pronikat na globální trh s více než 183 miliony zákazníků, kteří každý den vyhledávají přes 250 milionů produktů. Jsme rádi, že čeští prodejci mají vysoký potenciál prodeje do zahraničí a to hlavně v kategoriích jako automobilové součástky, elektronika a výrobky pro dům a zahradu. Těšíme se, že na eBay přivítáme nové české obchodníky, kteří mohou benefitovat z našich programů určených na jejich podporu.”

  • V současné době je na eBay více než 7 000 aktivních prodejců z České republiky, kteří uskuteční prodej každých 31 vteřin. Celkem v roce 2020 prodali vice než milion výrobků zákazníkům na celém světě;
  • Hlavními trhy jsou Evropa (více než 61%) a severní Amerika. Země, kam se prodává nejvíce výrobků zahrnují Německo, USA, Velkou Británii, Rakousko, Itálii, Francii a Kanadu. Následují trhy jako Španělsko, Japonsko, Austrálie, Izrael a dokonce i samotná Česká republika;
  • Nejvíce poptávanými kategoriemi byly dům a zahrada, sběratelské kousky, automobilové součástky, vybavení pro průmysl a byznys, elektronika a móda. Nejpopulárnějšími exportovanými produkty byly video hry (více než 10 000 ks), součástky karburátorů (více než 9 000 ks) a známky (více než 8 000 ks);
  • Prvním výrobkem, který se z České republiky prodal bylo CD Sarah Connor (limitovaná edice) za 13 USD. Nejdražší věcí prodanou z České republiky byly náramkové hodinky Breguet Classique Wristwatch za 49 990 USD;
  • Čeští zákazníci nakoupili v roce 2020 více než 2,7 milionů výrobků. Nejpopulárnějšími kategoriemi byly elektronika, sběratelské kousky, móda, dům a zahrada, vybavení pro průmysl a byznys, součástky a doplňky;
  • Omezení způsobená pandemií změnila preference lokálních nakupujících, kteří se nyní více věnují svým domovům a automobilům. V roce 2020 tak rostl zájem českých zákazníků o nákup automobilových součástek (159%), větráků a klimatizačních jednotek (78%) a polštářů (53%).
  • S více časem stráveným doma přišly také nové koníčky – sběratelství se stalo tím největším. Na platformě eBay se zvýšila poptávka po basketbalových kartičkách (159%), sběratelských modelech (105%), modelech vláčků (77%), sportovních autogramech (44%) a uměleckých známkách (44%).

Pro všechny, které by zajímalo dozvědět se více o možnostech prodeje na eBay a poznat zkušenosti lokálních prodejců, připravila společnost eBay webinář nazvaný „Jak uspět na globálním online trhu“. Přihlásit se na webinář je možné zde. Kromě informací budou mít účastníci možnost přihlásit se do eBay

programu Growth Program for Businesses, v jehož rámci poskytují odborníci společnosti individuální poradenství, jak začít obchodovat na eBay a jak být na této platformě úspěšný.

O webináři společnosti eBay

Ve čtvrtek 11. února se od 14:00 bude konat webinář určený pro všechny, kdo se chtějí dozvědět více o tom, jak úspěšně prodávat na eBay. Webinář uvede generální manažer eBay pro globální rozvojové trhy Ilya Kretov. Hlavní prezentaci na téma, jak být úspěšný v e-commerce a jak rozšířit své trhy do zahraničí promluví CEO společnosti Bonami Pavel Vopařil. Následovat budou konkrétní prezentace obchodníků, kteří mají s prodejem na eBay zkušenosti. Na webinář se můžete přihlásit zde.

O společnosti eBay

eBay Inc. (Nasdaq: EBAY) je vedoucí globální společností v oblasti prodeje, když spojuje miliony prodávajících a kupujících z celého světa. Naším cílem je poskytovat ekonomické příležitosti jednotlivcům, společnostem i organizacím všech velikostí. Tržiště ebay.com, jeho lokalizované verze a eBay mobilní aplikace patří mezi nejvýznamnější a nejživější tržiště na světě, nabízející unikátní možnost výběru a příležitostí.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Právě vyšlo

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

andrea-tesakova-web

Překlady a lokalizace webu. Jak to procesně zvládnout? | Andrea Tesáková (Expandeco)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Aktuální situace na trhu, regulace a postoj miliardářů | Adam Neuberger

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

radkin-honzak-web

Radkin Honzák: Vysoké pracovní nasazení, skutečné vyhoření, vnitřní napětí

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)