Inzerce

Inzerce

E-mail marketing pro neziskovky | Lucie Hošková a Markéta Danišová

Neziskové organizace se v mnohém liší od firem. Fungují jinak, mají jiné cíle a řídí se i odlišnými pravidly. Přesto i ony musí pečovat o svoje klienty, kterými mohou být třeba jejich sponzoři, dárci a další podporovatelé. Musí s nimi udržovat pravidelný kontakt, rozvíjet vzájemné vztahy a efektivně je informovat o novinkách a možnostech další podpory.

Inzerce

Jednou z cest, jak toho docílit, může být e-mail marketing. Ten je mezi neziskovkami rozšířený zatím stále velmi málo, a když už ho nějaká neziskovka dělá, daří se jí to pouze na velmi amatérské úrovni. Lucie Hošková z České společnosti ornitologické v našem rozhovoru vyprávěla, jak si jejich organizace našla cestu k e-mail marketingu, jak s ním dnes pracuje a jaké jim přináší výsledky.

V rozhovoru ji doplnila i Markéta Danišová ze SmartEmailing.cz, který neziskovkám s e-mail marketingem pomáhá a poskytuje jim svůj nástroj za nižší cenu. Celé povídání si můžete poslechnout i v našem podcastu o podnikání.

Tohle vás bude zajímat:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

vojta-bulir-web

Vojta Bulíř (SmartEmailing.cz): E-mail marketing pro obsahové weby, případová studie Czech News Center

martin-klega-web

Martin Klega (ApuTime): Jak přistupovat k marketingu v době koronavirové?

milan-pichlik-web

Milan Pichlík: Aktuální stav v českých e-shopech, affiliate marketing, doporučení pro partnery

Právě vyšlo

konstantin-margaretis-web

Budování managementu firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

muz-prekvapeni-pocitac-web

Linkbuilding: O jaké zpětné odkazy byste měli mít zájem?

vit-endler-web

Vít Endler: Zlatá klec v korporátu, budování finGOODu, investování do malých firem

ondrej-preuss-bezzivnosti-web

Musí mít copywriteři a jiní specialisté živnostenské oprávnění? Nemusí…

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

Inzerce