Inzerce

E-mail marketing pro neziskovky | Lucie Hošková a Markéta Danišová

Neziskové organizace se v mnohém liší od firem. Fungují jinak, mají jiné cíle a řídí se i odlišnými pravidly. Přesto i ony musí pečovat o svoje klienty, kterými mohou být třeba jejich sponzoři, dárci a další podporovatelé. Musí s nimi udržovat pravidelný kontakt, rozvíjet vzájemné vztahy a efektivně je informovat o novinkách a možnostech další podpory.

Inzerce

Jednou z cest, jak toho docílit, může být e-mail marketing. Ten je mezi neziskovkami rozšířený zatím stále velmi málo, a když už ho nějaká neziskovka dělá, daří se jí to pouze na velmi amatérské úrovni. Lucie Hošková z České společnosti ornitologické v našem rozhovoru vyprávěla, jak si jejich organizace našla cestu k e-mail marketingu, jak s ním dnes pracuje a jaké jim přináší výsledky.

V rozhovoru ji doplnila i Markéta Danišová ze SmartEmailing.cz, který neziskovkám s e-mail marketingem pomáhá a poskytuje jim svůj nástroj za nižší cenu. Celé povídání si můžete poslechnout i v našem podcastu o podnikání.

Tohle vás bude zajímat:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-krcmar-web

Automatizace e-mail marketingu: Jak ji dělá Vivantis, Heureka, Eset nebo Czech News Center? | Jan Krčmář (SmartEmailing.cz)

batrla-fiserova-web

Jak chrání české firmy data svých uživatelů? | Josef Bátrla a Kateřina Fišerová

ondrej-ratajsky-web

E-mail marketing v roce 2021 + kde se inspirovat | Ondřej Ratajský (SmartEmailing.cz)

Právě vyšlo

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

ondrej-koudela-web

Krach firmy kvůli koronaviru, nový začátek | Ondřej Koudela

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak do nich investovat? | Adam Neuberger

Nejoblíbenější

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

tomas-raska-web

Krize ve firmách: Jak vznikají a jak jim předejít? | Tomáš Raška (Natland)