Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

E-Business Forum 2016: Je český zákazník loajální?

redakce
Před 8 roky

2016_08_23_ebf_tip_obecny_580x185Tématem letošní konference E-Business Forum je loajalita. Jak zákazníky motivovat k nákupu právě u vás? Odměňovat, či neodměňovat? To je otázka, na kterou vám 27. září odpoví česká internetová esa.

Chcete vědět, jak moc věrný je český zákazník, kolik oblíbených e-shopů má a zda se rád nechá uplatit slevou nebo dárkem? V Heurece to už vědí a vy se to můžete dozvědět jako další v pořadí. S výsledky unikátní studie týkající se loajality zákazníků na internetu napříč nákupními kategoriemi vás seznámí Tomáš Braverman, CEO Heureka.cz a Heureka.sk.

Jakub Havrlant. Po dvouleté pauze opět promluví na veřejnosti. Bude hovořit o budování hodnot, hledání “out of the box” řešení, osobní zodpovědnosti a dalších principech, kterými se řídí. Stranou nezůstanou ani vize pro Rockaway a první dojmy z vedení Mall Group. Rozhovor povede Robert Čásenský.

ebf_2016_prednasejici

Inzerce

Prodej potravin online je specifický v mnoha ohledech. Jedním z nich je fakt, že se zákazníci na nákup vracejí i několikrát týdně. Jak online supermarket Rohlik.cz buduje bázi zákazníků, kteří se vrací a jsou spokojení, při extrémně rychlém růstu, který je klíčem pro přežití na tomto trhu? A jak se tu zákaznická loajalita a spokojenost měří? O zkušenosti z Rohlik.cz, který v druhém roce existence míří k miliardovému obratu, se podělí jeho zakladatel a CEO Tomáš Čupr.

O svobodě, strachu, chybách i radosti bude mluvit Ladislav Trpák ze ZOOTu. Také o tom, co se v ZOOTu cestou naučili. A slibuje i „pár esoterických keců“.

Existuje mnoho věcí spojených s loajalitou, jako jsou např. předmět víry, lenost, závislost, možnost volby, příslušnost ke skupině …, které jistě mají vliv. Chceme-li zvyšovat loajalitu, musíme vědět, co za ní stojí. Musíme se dívat směrem od zákazníka k nám, nikoliv od nás k zákazníkovi. Základní principy přiblíží marketingový ředitel Alza.cz Karel Kučera.

ebf_perex_1024x576

Těšít se můžete i na další řečníky, vystoupí například Radek Hrachovec, Bára Rektorová, Jana Lelovičová, Michal Bilka nebo Tomáš Haškovec.

E-Business Forum se bude konat 27. září v Grandior Hotel Prague. Přijďte i vy. Kompletní program najdete na webu konference, registraci taktéž.

Konferenci E-Business Forum organizuje Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Generálním partnerem je Heureka, hlavními partnery GLS a Shopware. Konferenci dále podpořili Acomware, Moje ID, Twisto Payments, E15.cz, HyperMedia, Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz, Živě.cz.

Autor článku: Renata Fiedlerová

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: redakce

Den co den píšeme, točíme a nahráváme nový obsah na MladýPodnikatel.cz, který provozujeme.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)