Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

E-Business Forum 2016: Je český zákazník loajální?

Inzerce

Inzerce

2016_08_23_ebf_tip_obecny_580x185Tématem letošní konference E-Business Forum je loajalita. Jak zákazníky motivovat k nákupu právě u vás? Odměňovat, či neodměňovat? To je otázka, na kterou vám 27. září odpoví česká internetová esa.

Chcete vědět, jak moc věrný je český zákazník, kolik oblíbených e-shopů má a zda se rád nechá uplatit slevou nebo dárkem? V Heurece to už vědí a vy se to můžete dozvědět jako další v pořadí. S výsledky unikátní studie týkající se loajality zákazníků na internetu napříč nákupními kategoriemi vás seznámí Tomáš Braverman, CEO Heureka.cz a Heureka.sk.

Jakub Havrlant. Po dvouleté pauze opět promluví na veřejnosti. Bude hovořit o budování hodnot, hledání “out of the box” řešení, osobní zodpovědnosti a dalších principech, kterými se řídí. Stranou nezůstanou ani vize pro Rockaway a první dojmy z vedení Mall Group. Rozhovor povede Robert Čásenský.

ebf_2016_prednasejici

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Prodej potravin online je specifický v mnoha ohledech. Jedním z nich je fakt, že se zákazníci na nákup vracejí i několikrát týdně. Jak online supermarket Rohlik.cz buduje bázi zákazníků, kteří se vrací a jsou spokojení, při extrémně rychlém růstu, který je klíčem pro přežití na tomto trhu? A jak se tu zákaznická loajalita a spokojenost měří? O zkušenosti z Rohlik.cz, který v druhém roce existence míří k miliardovému obratu, se podělí jeho zakladatel a CEO Tomáš Čupr.

O svobodě, strachu, chybách i radosti bude mluvit Ladislav Trpák ze ZOOTu. Také o tom, co se v ZOOTu cestou naučili. A slibuje i „pár esoterických keců“.

Existuje mnoho věcí spojených s loajalitou, jako jsou např. předmět víry, lenost, závislost, možnost volby, příslušnost ke skupině …, které jistě mají vliv. Chceme-li zvyšovat loajalitu, musíme vědět, co za ní stojí. Musíme se dívat směrem od zákazníka k nám, nikoliv od nás k zákazníkovi. Základní principy přiblíží marketingový ředitel Alza.cz Karel Kučera.

ebf_perex_1024x576

Těšít se můžete i na další řečníky, vystoupí například Radek Hrachovec, Bára Rektorová, Jana Lelovičová, Michal Bilka nebo Tomáš Haškovec.

E-Business Forum se bude konat 27. září v Grandior Hotel Prague. Přijďte i vy. Kompletní program najdete na webu konference, registraci taktéž.

Konferenci E-Business Forum organizuje Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Generálním partnerem je Heureka, hlavními partnery GLS a Shopware. Konferenci dále podpořili Acomware, Moje ID, Twisto Payments, E15.cz, HyperMedia, Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz, Živě.cz.

Autor článku: Renata Fiedlerová

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

redakce

Den co den píšeme, točíme a nahráváme nový obsah na MladýPodnikatel.cz, který provozujeme.

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

jan-astary-web

Jak se buduje e-commerce agentura? | Ján Aštary (Dexfinity)

Premium
martin-schovanec-web

Jak otočit kormidlo firmy novým směrem? Příběh Xzone | Martin Schovanec

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Inzerce