Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

E-Business Forum 2016: Je český zákazník loajální?

Inzerce

Inzerce

2016_08_23_ebf_tip_obecny_580x185Tématem letošní konference E-Business Forum je loajalita. Jak zákazníky motivovat k nákupu právě u vás? Odměňovat, či neodměňovat? To je otázka, na kterou vám 27. září odpoví česká internetová esa.

Chcete vědět, jak moc věrný je český zákazník, kolik oblíbených e-shopů má a zda se rád nechá uplatit slevou nebo dárkem? V Heurece to už vědí a vy se to můžete dozvědět jako další v pořadí. S výsledky unikátní studie týkající se loajality zákazníků na internetu napříč nákupními kategoriemi vás seznámí Tomáš Braverman, CEO Heureka.cz a Heureka.sk.

Jakub Havrlant. Po dvouleté pauze opět promluví na veřejnosti. Bude hovořit o budování hodnot, hledání “out of the box” řešení, osobní zodpovědnosti a dalších principech, kterými se řídí. Stranou nezůstanou ani vize pro Rockaway a první dojmy z vedení Mall Group. Rozhovor povede Robert Čásenský.

ebf_2016_prednasejici

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Prodej potravin online je specifický v mnoha ohledech. Jedním z nich je fakt, že se zákazníci na nákup vracejí i několikrát týdně. Jak online supermarket Rohlik.cz buduje bázi zákazníků, kteří se vrací a jsou spokojení, při extrémně rychlém růstu, který je klíčem pro přežití na tomto trhu? A jak se tu zákaznická loajalita a spokojenost měří? O zkušenosti z Rohlik.cz, který v druhém roce existence míří k miliardovému obratu, se podělí jeho zakladatel a CEO Tomáš Čupr.

O svobodě, strachu, chybách i radosti bude mluvit Ladislav Trpák ze ZOOTu. Také o tom, co se v ZOOTu cestou naučili. A slibuje i „pár esoterických keců“.

Existuje mnoho věcí spojených s loajalitou, jako jsou např. předmět víry, lenost, závislost, možnost volby, příslušnost ke skupině …, které jistě mají vliv. Chceme-li zvyšovat loajalitu, musíme vědět, co za ní stojí. Musíme se dívat směrem od zákazníka k nám, nikoliv od nás k zákazníkovi. Základní principy přiblíží marketingový ředitel Alza.cz Karel Kučera.

ebf_perex_1024x576

Těšít se můžete i na další řečníky, vystoupí například Radek Hrachovec, Bára Rektorová, Jana Lelovičová, Michal Bilka nebo Tomáš Haškovec.

E-Business Forum se bude konat 27. září v Grandior Hotel Prague. Přijďte i vy. Kompletní program najdete na webu konference, registraci taktéž.

Konferenci E-Business Forum organizuje Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Generálním partnerem je Heureka, hlavními partnery GLS a Shopware. Konferenci dále podpořili Acomware, Moje ID, Twisto Payments, E15.cz, HyperMedia, Lupa.cz, Marketing Journal, Podnikatel.cz, Živě.cz.

Autor článku: Renata Fiedlerová

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

redakce

Den co den píšeme, točíme a nahráváme nový obsah na MladýPodnikatel.cz, který provozujeme.

Nenechte si ujít

ondrej-buben-web

Shoptet a financování e-shopů. Proč to dává smysl? | Ondřej Buben

martin-nedved-web

Obchod je základní kompetence každého podnikatele. Jak se ho naučit? | Martin Nedvěd

petra-kotalova-web

Z juniorky manažerkou. Jak rozjet kariéru? | Petra Kotalová

Premium
petr-pouchly-web

Podnikat je stále těžší, lídři firem jsou vyčerpaní. Jak v náročné době řídit firmu? | Petr Pouchlý

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

Premium
jan-panek-web

Jak rozvíjet a profesionalizovat malou firmu? | Jan Pánek (Via Tempia)

juraj-harkabuzik-web

E-shopy prodělávají na zákaznické podpoře, aniž by o tom věděly | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

jakub-alt-web

130 tisíc podnikatelů fakturuje přes SuperFakturu. Jak se jí to povedlo? | Jakub Alt

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

TOP header

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
filip-drimalka-web

AI mění řízení firem. Co můžete vyzkoušet už nyní? | Filip Dřímalka

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Inzerce