Inzerce

Inzerce

Dušan Šenkypl: Začátky ePojištění.cz, investice do webových projektů, tipy pro začínající podnikatele

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3

V roce 2008 společně s Davidem Holým založil projekt ePojištění.cz. V něm se mu povedlo před nedávnem prodat většinový podíl za asi miliardu korun. Dnes se Dušan Šenkypl hledá a přemýšlí o svých dalších cílech. Pracovat ale nepřestal.

Jak člověka změní, když mu na účtě přistane i několik stovek miliónů? A proč se vlastně Dušan Šenkypl se svými společníky rozhodl prodat podíl ve firmě, které se evidentně velmi daří a která roste? I na to jsem se ho ptal v tomto rozhovoru.

Řeč se ale netočila jenom kolem ePojištění.cz, ale i kolem dalších investic, které Dušan společně se svými partnery prostřednictvím investičního fondu Pale Fire Capital udělal. Do něj už dnes patří například weby jako Extra.cz, TopRecepty.cz, Favi.cz a mnoho dalších.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak člověka změní obchod za stovky miliónů korun?
  • Jak vzniklo ePojištění.cz?
  • Mělo tehdy na začátku ePojištění.cz konkurenci? V čem bylo jiné?
  • Jakou důvěru mají Češi v uzavírání pojištění přes internet a jak je k nákupu online pojištění motivovat?
  • Proč dnes Dušan se svými kolegy investuje do nových projektů?
  • Podle čeho nové investice vybírají a jaké nejčastější chyby vidí u zakladatelů webových projektů?
  • Jak vytvořit web, který bude prosperovat především z reklamy?
  • Jsou ještě e-shopy dobrý byznys a proč do žádného Pale Fire Capital neinvestoval?
  • Co Dušan radí začínajícím podnikatelům a kdy jim doporučuje hledat vlastního investora?

V rozhovoru jsem se Dušana zeptal i na jeho názor na situaci kolem e-shopu MT-nábytek.

Doporučené rozhovory:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 28 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
david-prochazka-web

Marketingová strategie dárcovské platformy Donio.cz | David Procházka

petr-macek-web

Expanze produktu do zahraničí | Petr Macek (Caflou)

jan-lastuvka-web

Rok 2021 v Lemoneru: Díky čemu rostlo? | Jan Laštůvka

Právě vyšlo

Premium
jan-vlachynsky-web

Jan Vlachynský: Jak být dobrým šéfem?

Premium
michal-krutis-web

Marketingová strategie středně velké firmy | Michal Krutiš

adam-neuberger-web

Nákup kryptoměn: Jak na něj? | Adam Neuberger (Probinex)

Nejoblíbenější

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
petr-pouchly-web

Proč pro vás nechtějí pracovat špičkoví lidé? | Petr Pouchlý

Komentáře

Adam David

Před 5 roky

Jsou jednotlivé epizody k nalezení v nějakém podcast agregátoru, appce i na androidu nebo jen na itunes?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

Premium
miroslav-tesar-web

Astratex: Jak dobývá Evropu? | Miroslav Tesař

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií