Inzerce

Inzerce

Dušan Janovský (Seznam.cz): Mají weby přecházet na HTTPS?

Přejít, nebo nepřejít? To je to, oč tu běží. A je to častá otázka spousty provozovatelů webových stránek, kteří z jedné strany slyší, že Google webům na HTTPS přidává bodíky navíc, z druhé, že Seznam.cz s nimi měl donedávna problém. Jaká je ale skutečnost?

Pozval jsem si Dušana Janovského, konzultanta přímo ze Seznamu, který nám může odhalit nezkreslenou pravdu nejen o tom, co webům při přechodu na HTTPS hrozí, ale i o tom, co stálo za problémy českého vyhledávače a za jeho doporučením přechod na HTTPS odložit.

Co se dozvíte?

Seznam.cz v 92% případů web s HTTPS bere jako pozitivní signál o váze 16 promile. https://t.co/zy1qtoFL0v

— Ján Forgáč (@forgie1) 15. července 2016

Součástí rozhovoru jsou i dotazy diváků, které pokládali v diskuzi na Facebooku. Do skupiny se můžete přidat i vy a pokládat otázky dalším hostům.

„Musíme HTTPS zavést jako běžnou věc dřív, než se z ČR stane policejní stát. Než ho zakážou.“ Skvěle @janovskyhttps://t.co/teZ8Dj50qF

— Jakub Bouček ⛔️ (@JakubBoucek) 14. července 2016

Rozhovor najdete i na iTunes. MP3 je ke stažení zde.

Doporučené odkazy:

Přecházejte na HTTPS – Seznam ho bere jako pozitivní #SEO signál (v 92% případů). Viz https://t.co/4vO3JX0IEI

— Jaroslav Hlavinka (@neologyc) 14. července 2016

Co vám nesmí chybět:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Pošli to dál

Twitter Sdílet Linkedin Pocket
jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jakub-haluska-web

Jak spolupracovat s grafikem při tvorbě designu webu? | Jakub Haluška

jan-prokes-web

Jak si vybrat e-shopové řešení? | Jan Prokeš (Elasticr)

martin-klega-web

Uživatelské testování webu: Jak ho můžete dělat i vy? | Martin Klega

Právě vyšlo

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Přidat komentář

Miroslav Hora

Před 4 roky

Co nám pomůže zabezpečená komunikace s ochranou proti reklamě, když si tam sami pak dáme remarketingové skripty, adsense, sklik, tag manager skript, facebook pixel atd. ;)? Mně to přijde jako mít prvotřídní zabezpečovací dveře, ale pak nechat otevřené okno v přízemí :). Ale nevím jaké jsou vztahy mezi fulltextem Seznamu a Sklikem, nerad bych vyvolal nějaký konflikt, beztak je potřebuji oba vč. toho sledování, ale uznávám, že někteří to s personalizací přehání a ve chvíli, kdy pro zákazníka nedělám produkt přesně na míru, to nemá asi ani moc smysl. Lidé mají rádi věci, které už vyzkoušeli jiní… a na to stačí segmentovat a seskupovat.

Odpovědět »

m

Před 4 roky

Netvrdim, ze kazdy musi mit IT vzdelani,
ale jak funguji procenta, to se snad uci na ZS, ne?
Jak muze moderator nepochopit, co znamena 16 promile??
To je dost jasne vysvetleni, ktere musi pochopit prumerny zak ZS…

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

petr-hudec-web

Petr Hudec (HuráMobil.cz): Závislost na Heurece a automatizace e-shopu

content-web

Jaké formáty obsahu pomáhají hodnocení webu vyhledávači?

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

michal-kutis-web

VIDEO: Michal Krutiš: Co je to SEE-THINK-DO-CARE a jak to využít ve svém marketingu?

Inzerce