Inzerce

Inzerce

Doris Tesárková Oplová: Jak se uživit jako malířka na volné noze?

Doris Tesárková Oplová je malířka obrazů na volné noze. „Na chleba mám. A to je úspěch,“ říká v našem rozhovoru a vypráví o svých začátcích, kdy ani na ten chleba nebylo.

Po delší době přináším další rozhovor o off-line podnikání. Doris vystudovala užitou malbu na střední uměleckoprůmyslové škole v Praze. Dnes je velmi ráda, že ji na vysokou nevzali. Praxe jí dala mnohem více, což dokazuje fakt, že je prý jediná z ročníku, kdo se malováním živí na plný úvazek.

Začátky ale byly drsné. „Například musela vrátit poslední lahve, aby si mohla koupit pár rohlíků na uspokojení hladu. Jindy za nájem platila svým dílem,“ vyprávěl mi Dorisin příběh její manžel, který přišel s nápadem na natočení tohoto netradičního rozhovoru.

Doris, což není úplně běžné, používá více technik a není zdaleka vyhraněna pro jeden styl, což jí odborníci někdy vyčítají. Také používá několik pseudonymů, aktuálně „Edward Wolf“. O i to tom, stejně jako o jejím marketingu a tvorbě webu, je tento rozhovor.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Dá se malováním obrazů uživit?
  • Jak vypadá práce malíře obrazů?
  • Jak se v praxi malují obrazy a jak jejich tvorba vypadá?
  • Jak se pozná dobrý obraz?
  • K čemu je studování umělecké školy?
  • Jak se obrazy prodávají?
  • Jaké byly začátky podnikání Doris?
  • Jak dělá Doris vlastní marketing a jak shání nové zakázky?
jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

jan-puncochar-web

Jan Punčochář: Řízení restaurace, otevírání nového podniku, marketing v gastro byznysu

tomas-vala-web

Tomáš Vala: Jak zvládá pandemii SIKO, investice do technologií, krizové plány

richard-galovic-web

Richard Galovič: Jak se podniká s historickou značkou Favorit?

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

Koho si najmout na váš web na WordPressu? | Jakub Kadeřávek

marek-odehnal-web

Jak v podnikání vytvořit skutečné jmění? | Marek Odehnal

jakub-cerny-web

Zvýšení tržeb e-shopu díky vyhledávání na webu: Jak na to? | Jakub Černý

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 4 roky

Již od prvního letmého pohledu velice příjemná a inspirativní dáma! A v rozhovoru se to více než potvrdilo. Ta energie, ten vřelý a upřímný přístup!!! Myslím, že docela jasný signál, že by MP mohl zabrousit i hodně daleko od e-shopů, marketingu a dalších podobných e-věcí. Já to určitě ocením! :-)

Odpovědět »

Jan Ptáček

Před 4 roky

Krásný rozhovor s moc milou malířkou. Neměl jsem sice moc času, ale úplně mě to pohltilo, takže jsem to musel dokoukat až do konce. :-) Tvorba se mi moc líbí (nejvíc asi obraz Borůvková). Úplně jsem si rozpomněl na své mládí, kdy jsem chodil na ZÚŠ a taky jsem tvořil a nejraději bych hned vyndal papír a začal zase kreslit. Víc takových rozhovorů z off-line mimo všechny e-shopy, marketing. Díky moc.

Odpovědět »

Jindřich Lípa

Před 3 roky

Děkuji za velmi cenný rozhovor. Jeho obsah je mi blízký, protože jsem řešil podobné otázky. Ještě že kvalita něčeho není daná množstvím reakcí ani jejich stářím… :-)

Odpovědět »

Jan Babka

Před 2 roky

Moc zajímavý rozhovor Edward Wolf je mi velmi sympatická a přeji si aby všichni umělci i rádoby-umělci měli stejné smyšlení. http://www.guffoo.cz/john-art/

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce

ivana-sediva-web

Ivana Šedivá: Jak se dělá marketing v českém McDonald`s?

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?

adam-jezek-web

VIDEO: Adam Ježek: Jak vyhledávače hodnotí webové stránky?

Inzerce