Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Doris Tesárková Oplová: Jak se uživit jako malířka na volné noze?

Vezmi si to s sebou. Rozhovor najdeš i jako podcast: Spotify iTunes Google Podcasty MP3
Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Poslechněte si 113 rozhovorů s exkluzivními hosty. Ještě více do hloubky a plné know-how pro vaše podnikání.

Zjistit více

Doris Tesárková Oplová je malířka obrazů na volné noze. „Na chleba mám. A to je úspěch,“ říká v našem rozhovoru a vypráví o svých začátcích, kdy ani na ten chleba nebylo.

Po delší době přináším další rozhovor o off-line podnikání. Doris vystudovala užitou malbu na střední uměleckoprůmyslové škole v Praze. Dnes je velmi ráda, že ji na vysokou nevzali. Praxe jí dala mnohem více, což dokazuje fakt, že je prý jediná z ročníku, kdo se malováním živí na plný úvazek.

Začátky ale byly drsné. „Například musela vrátit poslední lahve, aby si mohla koupit pár rohlíků na uspokojení hladu. Jindy za nájem platila svým dílem,“ vyprávěl mi Dorisin příběh její manžel, který přišel s nápadem na natočení tohoto netradičního rozhovoru.

Doris, což není úplně běžné, používá více technik a není zdaleka vyhraněna pro jeden styl, což jí odborníci někdy vyčítají. Také používá několik pseudonymů, aktuálně „Edward Wolf“. O i to tom, stejně jako o jejím marketingu a tvorbě webu, je tento rozhovor.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Dá se malováním obrazů uživit?
  • Jak vypadá práce malíře obrazů?
  • Jak se v praxi malují obrazy a jak jejich tvorba vypadá?
  • Jak se pozná dobrý obraz?
  • K čemu je studování umělecké školy?
  • Jak se obrazy prodávají?
  • Jaké byly začátky podnikání Doris?
  • Jak dělá Doris vlastní marketing a jak shání nové zakázky?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 29 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 8 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Nabízí konzultace a sledovat ho můžete třeba na Facebooku nebo na LinkedIn.

Nenechte si ujít

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

jan-puncochar-web

Jan Punčochář: Řízení restaurace, otevírání nového podniku, marketing v gastro byznysu

tomas-vala-web

Tomáš Vala: Jak zvládá pandemii SIKO, investice do technologií, krizové plány

Právě vyšlo

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

Vladimír Klaus Sledovat @vladimirklaus

Před 6 roky

Již od prvního letmého pohledu velice příjemná a inspirativní dáma! A v rozhovoru se to více než potvrdilo. Ta energie, ten vřelý a upřímný přístup!!! Myslím, že docela jasný signál, že by MP mohl zabrousit i hodně daleko od e-shopů, marketingu a dalších podobných e-věcí. Já to určitě ocením! :-)

Odpovědět »

Jan Ptáček

Před 6 roky

Krásný rozhovor s moc milou malířkou. Neměl jsem sice moc času, ale úplně mě to pohltilo, takže jsem to musel dokoukat až do konce. :-) Tvorba se mi moc líbí (nejvíc asi obraz Borůvková). Úplně jsem si rozpomněl na své mládí, kdy jsem chodil na ZÚŠ a taky jsem tvořil a nejraději bych hned vyndal papír a začal zase kreslit. Víc takových rozhovorů z off-line mimo všechny e-shopy, marketing. Díky moc.

Odpovědět »

Jindřich Lípa

Před 5 roky

Děkuji za velmi cenný rozhovor. Jeho obsah je mi blízký, protože jsem řešil podobné otázky. Ještě že kvalita něčeho není daná množstvím reakcí ani jejich stářím… :-)

Odpovědět »

Jan Babka

Před 4 roky

Moc zajímavý rozhovor Edward Wolf je mi velmi sympatická a přeji si aby všichni umělci i rádoby-umělci měli stejné smyšlení. http://www.guffoo.cz/john-art/

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Premium
josef-kalous-web

DECATHLON: Jak vyrostl v Česku? | Josef Kalous

Premium
milan-duda-web

Kampaň Dvojky v CZC.cz: Jak dělat brandové kampaně? | Milan Duda

Inzerce