Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Díky věrnostním kartám získáte spokojenější zákazníky

Kniha zdarma, volný vstup do kina nebo oběd na účet podniku. Lidé, kteří na podobnou akci nikdy nenarazili, mají buď ohromnou smůlu, nebo špatné věrnostní karty. Alespoň jednu takovou kartu přitom podle nové studie pravidelně využívá 94 % Čechů.

Věrnostní programy, a speciálně pak věrnostní karty, jsou nejoblíbenější formou, jak posílit loajalitu a spokojenost zákazníků. Podle aktuální statistiky GfK jich u sebe Češi obvykle nosí až deset. Zdaleka přitom nejde pouze o karty velkých řetězců. Jejich výhody dnes běžně využívají obchody s oblečením, hotely, bistra, lékárny, kavárny, fitness centra a jiné typy menších a středních podniků. Vedle toho, že díky nim snadněji poznáte preference a potřeby klientů, jsou také dobrým prostředkem k propagaci nových projektů a služeb. Stávají se symbolem věrnosti a často vedou k navázání dlouhodobého pouta mezi prodejcem a zákazníky.

Připravit kvalitní plastové věrnostní karty je pro zkušeného výrobce otázkou několika dnů či týdnů. Vedle originálního designu navíc může výsledek obsahovat i metalické barvy pro luxusní vzhled nebo identifikační prvky, jako jsou např. čárový kód nebo magnetická páska. „Dobře zpracované karty výrazně zvyšují zájem zákazníků, kteří je pak o to raději a více využívají. Je to vizitka podniku. Také proto podléhá naše výroba pečlivé kontrole, abychom zajistili kvalitu na nejvyšší úrovni,“ dodává Martin Holuša, expert na plastové věrnostní karty ze společnosti Perfect Cards s.r.o.

Proč se věrnostní karty vyplatí?

  • Odměníte své klienty, zvýšíte loajalitu a posílíte vzájemné vztahy.
  • Naučíte zákazníky vracet se pro další nákupy a objednávky.
  • Podpoříte klubové členství a snadno vyzdvihnete jeho výhody.
  • Dáváte do oběhu atraktivní reklamní nosič za nízkou cenu.
  • Poznáte nákupní zvyklosti svých zákazníků, které můžete využít pro efektivní cílený marketing (např. emailing při rozesílání akčních nabídek, letáků apod.).

O tom, že je spokojený zákazník pro obchod velkým přínosem, není pochyb. A promyšlený věrnostní program má na pravidelných nákupech velký podíl. Zejména dnes, kdy jsou zákazníci stále více zavalení stovkami nabídek každý den. Podle průzkumu lidé obecně nejvíce oceňují přístup ke slevám na zboží, přehledný systém a jednoduchou registraci.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

V Perfect Cards s.r.o. se výrobě plastových věrnostních karet věnují už více než 20 let a v portfoliu referencí mají mj. zákaznické karty pro ŠKODA Assistance, SUBWAY, BUSHMAN, MOUNTFIELD, VZP nebo řetězec BILLA, jehož věrnostní program se dlouhodobě řadí mezi ty nejúspěšnější v Česku. „Pro to, aby byli naši klienti dobře připraveni na stále konkurenčnější trh, nabízíme vedle samotné výroby také konzultace ve všech oblastech podnikání, kde mají plastové karty své využití. I když klient nemá o věrnostních kartách žádné znalosti, pomůžeme mu dosáhnout nejlepšího výsledku,“ říká Holuša.

Podrobné informace o výrobě a nabídce věrnostních a také dalších typech plastových karet najdete na stránce www.perfectcards.cz.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Práce na dálku. Budoucnost, nebo jen dočasný trend? | Petr Macek (Caflou.cz)

jiri-jemelka-web

Firma neroste. Co s tím? | Jiří Jemelka (JPF)

adam-neuberger-web

Začátek recese kryptoměn? | Adam Neuberger (Probinex)

Právě vyšlo

jakub-kaderavek-web

WordPress: Jeho možnosti a napojení na další systémy | Jakub Kadeřávek

Premium
petr-krivanek-web

Jak si nastavit firmu, abychom se z ní nepodělali? | Petr Křivánek (Happy Sport)

Premium
ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc: Budování managementu firmy (Mall, Reflex Capital)

Nejoblíbenější

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Premium
vojtech-boril-web

SaaS byznys: Jak s ním růst? | Vojtěch Bořil (Kentico)

Komentáře

TOP obsah

Premium
michal-zelinka-web

Biano: Budování managementu a změna strategie firmy | Michal Zelinka

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
ivana-sediva-web

Růst firmy: Jak mu postavit pevné základy? | Ivana Šedivá

Inzerce