Kniha zdarma, volný vstup do kina nebo oběd na účet podniku. Lidé, kteří na podobnou akci nikdy nenarazili, mají buď ohromnou smůlu, nebo špatné věrnostní karty. Alespoň jednu takovou kartu přitom podle nové studie pravidelně využívá 94 % Čechů.
Věrnostní programy, a speciálně pak věrnostní karty, jsou nejoblíbenější formou, jak posílit loajalitu a spokojenost zákazníků. Podle aktuální statistiky GfK jich u sebe Češi obvykle nosí až deset. Zdaleka přitom nejde pouze o karty velkých řetězců. Jejich výhody dnes běžně využívají obchody s oblečením, hotely, bistra, lékárny, kavárny, fitness centra a jiné typy menších a středních podniků. Vedle toho, že díky nim snadněji poznáte preference a potřeby klientů, jsou také dobrým prostředkem k propagaci nových projektů a služeb. Stávají se symbolem věrnosti a často vedou k navázání dlouhodobého pouta mezi prodejcem a zákazníky.
Připravit kvalitní plastové věrnostní karty je pro zkušeného výrobce otázkou několika dnů či týdnů. Vedle originálního designu navíc může výsledek obsahovat i metalické barvy pro luxusní vzhled nebo identifikační prvky, jako jsou např. čárový kód nebo magnetická páska. „Dobře zpracované karty výrazně zvyšují zájem zákazníků, kteří je pak o to raději a více využívají. Je to vizitka podniku. Také proto podléhá naše výroba pečlivé kontrole, abychom zajistili kvalitu na nejvyšší úrovni,“ dodává Martin Holuša, expert na plastové věrnostní karty ze společnosti Perfect Cards s.r.o.
O tom, že je spokojený zákazník pro obchod velkým přínosem, není pochyb. A promyšlený věrnostní program má na pravidelných nákupech velký podíl. Zejména dnes, kdy jsou zákazníci stále více zavalení stovkami nabídek každý den. Podle průzkumu lidé obecně nejvíce oceňují přístup ke slevám na zboží, přehledný systém a jednoduchou registraci.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
V Perfect Cards s.r.o. se výrobě plastových věrnostních karet věnují už více než 20 let a v portfoliu referencí mají mj. zákaznické karty pro ŠKODA Assistance, SUBWAY, BUSHMAN, MOUNTFIELD, VZP nebo řetězec BILLA, jehož věrnostní program se dlouhodobě řadí mezi ty nejúspěšnější v Česku. „Pro to, aby byli naši klienti dobře připraveni na stále konkurenčnější trh, nabízíme vedle samotné výroby také konzultace ve všech oblastech podnikání, kde mají plastové karty své využití. I když klient nemá o věrnostních kartách žádné znalosti, pomůžeme mu dosáhnout nejlepšího výsledku,“ říká Holuša.
Podrobné informace o výrobě a nabídce věrnostních a také dalších typech plastových karet najdete na stránce www.perfectcards.cz.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 21 hodinami
Před 21 hodinami
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 4 týdny
Před 4 týdny
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce
Před 3 dny
Před 3 dny
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 11 měsíců
Před 11 měsíců