Inzerce

Díky věrnostním kartám získáte spokojenější zákazníky

Kniha zdarma, volný vstup do kina nebo oběd na účet podniku. Lidé, kteří na podobnou akci nikdy nenarazili, mají buď ohromnou smůlu, nebo špatné věrnostní karty. Alespoň jednu takovou kartu přitom podle nové studie pravidelně využívá 94 % Čechů.

Inzerce

Věrnostní programy, a speciálně pak věrnostní karty, jsou nejoblíbenější formou, jak posílit loajalitu a spokojenost zákazníků. Podle aktuální statistiky GfK jich u sebe Češi obvykle nosí až deset. Zdaleka přitom nejde pouze o karty velkých řetězců. Jejich výhody dnes běžně využívají obchody s oblečením, hotely, bistra, lékárny, kavárny, fitness centra a jiné typy menších a středních podniků. Vedle toho, že díky nim snadněji poznáte preference a potřeby klientů, jsou také dobrým prostředkem k propagaci nových projektů a služeb. Stávají se symbolem věrnosti a často vedou k navázání dlouhodobého pouta mezi prodejcem a zákazníky.

Připravit kvalitní plastové věrnostní karty je pro zkušeného výrobce otázkou několika dnů či týdnů. Vedle originálního designu navíc může výsledek obsahovat i metalické barvy pro luxusní vzhled nebo identifikační prvky, jako jsou např. čárový kód nebo magnetická páska. „Dobře zpracované karty výrazně zvyšují zájem zákazníků, kteří je pak o to raději a více využívají. Je to vizitka podniku. Také proto podléhá naše výroba pečlivé kontrole, abychom zajistili kvalitu na nejvyšší úrovni,“ dodává Martin Holuša, expert na plastové věrnostní karty ze společnosti Perfect Cards s.r.o.

Proč se věrnostní karty vyplatí?

  • Odměníte své klienty, zvýšíte loajalitu a posílíte vzájemné vztahy.
  • Naučíte zákazníky vracet se pro další nákupy a objednávky.
  • Podpoříte klubové členství a snadno vyzdvihnete jeho výhody.
  • Dáváte do oběhu atraktivní reklamní nosič za nízkou cenu.
  • Poznáte nákupní zvyklosti svých zákazníků, které můžete využít pro efektivní cílený marketing (např. emailing při rozesílání akčních nabídek, letáků apod.).

O tom, že je spokojený zákazník pro obchod velkým přínosem, není pochyb. A promyšlený věrnostní program má na pravidelných nákupech velký podíl. Zejména dnes, kdy jsou zákazníci stále více zavalení stovkami nabídek každý den. Podle průzkumu lidé obecně nejvíce oceňují přístup ke slevám na zboží, přehledný systém a jednoduchou registraci.

V Perfect Cards s.r.o. se výrobě plastových věrnostních karet věnují už více než 20 let a v portfoliu referencí mají mj. zákaznické karty pro ŠKODA Assistance, SUBWAY, BUSHMAN, MOUNTFIELD, VZP nebo řetězec BILLA, jehož věrnostní program se dlouhodobě řadí mezi ty nejúspěšnější v Česku. „Pro to, aby byli naši klienti dobře připraveni na stále konkurenčnější trh, nabízíme vedle samotné výroby také konzultace ve všech oblastech podnikání, kde mají plastové karty své využití. I když klient nemá o věrnostních kartách žádné znalosti, pomůžeme mu dosáhnout nejlepšího výsledku,“ říká Holuša.

Podrobné informace o výrobě a nabídce věrnostních a také dalších typech plastových karet najdete na stránce www.perfectcards.cz.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ondrej-hajek-web

Růst firmy: Co musíte udělat, abyste ho nebrzdili? | Ondřej Hájek (eHub.cz)

martin-strbak-web

Realistický pohled na umělou inteligenci v e-commerce | Martin Štrbák (Persoo.cz)

meloun-harkabuzik-web

Zákaznická podpora e-shopu: Jak zvýšit její kvalitu a přínos? | Juraj Harkabuzík a Petr Meloun

Právě vyšlo

katerina-hanusova-web

Tragédie v rodině a rozjezd prosperujícího e-shopu | Kateřina Hanušová (NaSvačinu.cz)

kvasnicka-ungr-web

Podnikání na volné noze: Jak ho mění pandemie? | Pavel Ungr a Jan Kvasnička

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier

Nejoblíbenější

jaroslav-kaucky-web

Úspěchy a pády e-shopů s módou | Jaroslav Kaucký (Bibloo, UrbanStore.cz)

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

Komentáře

TOP obsah

michael-rostock-poplar-web

Michael Rostock – Poplar: Vítězové a poražení v byznysu, předpoklady úspěchu, trendy pro startupy

vit-endler-2-web

E-commerce trendy v roce 2021 | Vít Endler (finGOOD.cz)

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)