Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Díky věrnostním kartám získáte spokojenější zákazníky

Kniha zdarma, volný vstup do kina nebo oběd na účet podniku. Lidé, kteří na podobnou akci nikdy nenarazili, mají buď ohromnou smůlu, nebo špatné věrnostní karty. Alespoň jednu takovou kartu přitom podle nové studie pravidelně využívá 94 % Čechů.

Věrnostní programy, a speciálně pak věrnostní karty, jsou nejoblíbenější formou, jak posílit loajalitu a spokojenost zákazníků. Podle aktuální statistiky GfK jich u sebe Češi obvykle nosí až deset. Zdaleka přitom nejde pouze o karty velkých řetězců. Jejich výhody dnes běžně využívají obchody s oblečením, hotely, bistra, lékárny, kavárny, fitness centra a jiné typy menších a středních podniků. Vedle toho, že díky nim snadněji poznáte preference a potřeby klientů, jsou také dobrým prostředkem k propagaci nových projektů a služeb. Stávají se symbolem věrnosti a často vedou k navázání dlouhodobého pouta mezi prodejcem a zákazníky.

Připravit kvalitní plastové věrnostní karty je pro zkušeného výrobce otázkou několika dnů či týdnů. Vedle originálního designu navíc může výsledek obsahovat i metalické barvy pro luxusní vzhled nebo identifikační prvky, jako jsou např. čárový kód nebo magnetická páska. „Dobře zpracované karty výrazně zvyšují zájem zákazníků, kteří je pak o to raději a více využívají. Je to vizitka podniku. Také proto podléhá naše výroba pečlivé kontrole, abychom zajistili kvalitu na nejvyšší úrovni,“ dodává Martin Holuša, expert na plastové věrnostní karty ze společnosti Perfect Cards s.r.o.

Proč se věrnostní karty vyplatí?

  • Odměníte své klienty, zvýšíte loajalitu a posílíte vzájemné vztahy.
  • Naučíte zákazníky vracet se pro další nákupy a objednávky.
  • Podpoříte klubové členství a snadno vyzdvihnete jeho výhody.
  • Dáváte do oběhu atraktivní reklamní nosič za nízkou cenu.
  • Poznáte nákupní zvyklosti svých zákazníků, které můžete využít pro efektivní cílený marketing (např. emailing při rozesílání akčních nabídek, letáků apod.).

O tom, že je spokojený zákazník pro obchod velkým přínosem, není pochyb. A promyšlený věrnostní program má na pravidelných nákupech velký podíl. Zejména dnes, kdy jsou zákazníci stále více zavalení stovkami nabídek každý den. Podle průzkumu lidé obecně nejvíce oceňují přístup ke slevám na zboží, přehledný systém a jednoduchou registraci.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

V Perfect Cards s.r.o. se výrobě plastových věrnostních karet věnují už více než 20 let a v portfoliu referencí mají mj. zákaznické karty pro ŠKODA Assistance, SUBWAY, BUSHMAN, MOUNTFIELD, VZP nebo řetězec BILLA, jehož věrnostní program se dlouhodobě řadí mezi ty nejúspěšnější v Česku. „Pro to, aby byli naši klienti dobře připraveni na stále konkurenčnější trh, nabízíme vedle samotné výroby také konzultace ve všech oblastech podnikání, kde mají plastové karty své využití. I když klient nemá o věrnostních kartách žádné znalosti, pomůžeme mu dosáhnout nejlepšího výsledku,“ říká Holuša.

Podrobné informace o výrobě a nabídce věrnostních a také dalších typech plastových karet najdete na stránce www.perfectcards.cz.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
karel-novotny-web

Marketing ve firmě: Jak ho nastavit a řídit efektivně? | Karel Novotný

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Inzerce