Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Design e-shopu: Jak ho vytvořit?

Design e-shopu je klíčovým faktorem jeho úspěchu. Pokud grafika vašeho e-shopu neodpovídá potřebám a očekávání zákazníků, velmi pravděpodobně na něm nenakoupí a odejdou jinam. Proto byste měli designu e-shopu věnovat dostatek pozornosti a nepodcenit základní pravidla, která se při jeho tvorbě dodržují.

Připravili jsme pro vás rozhovory se zkušenými profesionály, kteří se na tvorbu designu e-shopů zaměřují. Poslechnout si je můžete i v našem podcastu o podnikání.

Design webu e-shopu

Velká část e-shopařů bohužel vytváří design webu e-shopu podle svých vlastních představ a preferencí. Dělají ho tak, aby se jim samotným líbil. To bohužel nestačí, protože vaše očekávání se mohou lišit od těch zákazníkových. Právě proto by tvorba e-shopu i jeho grafiky měla začínat průzkumem a testování mezi vaší cílovou skupinou.

Inzerce

Další častou chybou je nepřehlednost webových stránek e-shopu. Pro zákazníka je důležité, aby se v designu e-shopu snadno vyznal a našel na něm vše, co potřebuje. Záleží tedy na tom, zda rychle spatří všechna důležitá tlačítka, najde košík a zorientuje se v kategoriích a produktech e-shopu. Všechny tyto chyby by mělo odhalit kvalitní uživatelské testování webu.

V dnešní době už firmy investují i do personalizace e-shopu, která jim umožňuje nabídnout zákazníkovi přesně to, co potřebuje a hledá. Samozřejmostí je responzivita webu a jeho bezproblémové zobrazení a ovládání na mobilních zařízeních.

Poslechněte si zkušenosti profesionálů na tvorbu grafiky e-shopu a inspirujte se od nich:

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

kvasnicka-haluska-web

UX a design webu: Jak to spojit dohromady? | Jan Kvasnička & Jakub Haluška

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

jan-lastuvka-web

Kolik stojí vytvoření e-shopu? | Jan Laštůvka (Lemonero)

martin-strbak-web

Vyhledávání na e-shopu: Jak má vypadat v praxi? | Martin Štrbák (Persoo)

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Premium
viktor-kustein-web

Z mladých talentů budoucí hvězdy firmy. Takhle to dělá Vivantis nebo Rockaway | Viktor Kustein

patrik-babinec-web

Balení zboží e-shopů: Jak se v něm odlišit od konkurence? | Patrik Babinec (Skladon)

Premium
martina-bechynova-web

Platí na sítích „náš zákazník, náš pán“? Nastavte komunikaci jako Liftago | Martina Bechyňová

ondrej-jirovec-web

Polohovací stoly Liftor rostou v zahraničí. Míří i do Skandinávie | Ondřej Jirovec

Premium
stepan-rybnicek-web

Rozjeli vlastní značku v Německu, Rakousku a dalších zemích. Jak expanduje Foul? | Štěpán Rybníček

jiri-jemelka-web

Strategie firmy: Co to je a jak se tvoří? | Jiří Jemelka (JPF)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
michal-mesko-web

Strategie knihkupectví Martinus | Michal Meško

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Inzerce