Inzerce

Design e-shopu: Jak ho vytvořit?

Design e-shopu je klíčovým faktorem jeho úspěchu. Pokud grafika vašeho e-shopu neodpovídá potřebám a očekávání zákazníků, velmi pravděpodobně na něm nenakoupí a odejdou jinam. Proto byste měli designu e-shopu věnovat dostatek pozornosti a nepodcenit základní pravidla, která se při jeho tvorbě dodržují.

Připravili jsme pro vás rozhovory se zkušenými profesionály, kteří se na tvorbu designu e-shopů zaměřují. Poslechnout si je můžete i v našem podcastu o podnikání.

Design webu e-shopu

Velká část e-shopařů bohužel vytváří design webu e-shopu podle svých vlastních představ a preferencí. Dělají ho tak, aby se jim samotným líbil. To bohužel nestačí, protože vaše očekávání se mohou lišit od těch zákazníkových. Právě proto by tvorba e-shopu i jeho grafiky měla začínat průzkumem a testování mezi vaší cílovou skupinou.

Inzerce

Další častou chybou je nepřehlednost webových stránek e-shopu. Pro zákazníka je důležité, aby se v designu e-shopu snadno vyznal a našel na něm vše, co potřebuje. Záleží tedy na tom, zda rychle spatří všechna důležitá tlačítka, najde košík a zorientuje se v kategoriích a produktech e-shopu. Všechny tyto chyby by mělo odhalit kvalitní uživatelské testování webu.

V dnešní době už firmy investují i do personalizace e-shopu, která jim umožňuje nabídnout zákazníkovi přesně to, co potřebuje a hledá. Samozřejmostí je responzivita webu a jeho bezproblémové zobrazení a ovládání na mobilních zařízeních.

Poslechněte si zkušenosti profesionálů na tvorbu grafiky e-shopu a inspirujte se od nich:

jan-lastuvka-web

Kolik stojí vytvoření e-shopu? | Jan Laštůvka (Lemonero)

martin-strbak-web

Vyhledávání na e-shopu: Jak má vypadat v praxi? | Martin Štrbák (Persoo)

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

jakub-haluska-web

Jak spolupracovat s grafikem při tvorbě designu webu? | Jakub Haluška

martin-klega-web

Uživatelské testování webu: Jak ho můžete dělat i vy? | Martin Klega

Inzerce

tomas-zahalka-web

Založte e-shop a neřešte logistiku a skladování | Tomáš Zahálka (Dudlu.cz)

martin-strbak-web

Personalizace e-shopu: Jak pracovat s daty? | Martin Štrbák (Persoo)

patrik-babinec-web

Nadchněte vaše zákazníky. Budování zákaznické zkušenosti na e-shopu | Patrik Babinec (Skladon)

jan-lastuvka-web

Kolik stojí vytvoření e-shopu? | Jan Laštůvka (Lemonero)

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

tomas-pavlik-web

Řízení e-shopu daty: Jak s ním začít? | Tomáš Pavlík (BezvaTriko.cz)

proficio-web

Jak řídit e-shop skutečně efektivně a na základě dat?

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

baier-rozhon-web

Vstup investora do firmy: Na co si dát pozor po právní stránce? | Martin Rozhoň & Jaroslav Baier

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání