Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Konkrétní a praktické tipy pro řízení malé i velké firmy.
TOP podnikatelé, manažeři a další specialisté na byznys.
Témata, o kterých se jinde nemluví. Důležité pro každého podnikatele.
Zjistit více

Inzerce

Design e-shopu: Jak ho vytvořit?

Design e-shopu je klíčovým faktorem jeho úspěchu. Pokud grafika vašeho e-shopu neodpovídá potřebám a očekávání zákazníků, velmi pravděpodobně na něm nenakoupí a odejdou jinam. Proto byste měli designu e-shopu věnovat dostatek pozornosti a nepodcenit základní pravidla, která se při jeho tvorbě dodržují.

Připravili jsme pro vás rozhovory se zkušenými profesionály, kteří se na tvorbu designu e-shopů zaměřují. Poslechnout si je můžete i v našem podcastu o podnikání.

Design webu e-shopu

Velká část e-shopařů bohužel vytváří design webu e-shopu podle svých vlastních představ a preferencí. Dělají ho tak, aby se jim samotným líbil. To bohužel nestačí, protože vaše očekávání se mohou lišit od těch zákazníkových. Právě proto by tvorba e-shopu i jeho grafiky měla začínat průzkumem a testování mezi vaší cílovou skupinou.

Inzerce

Další častou chybou je nepřehlednost webových stránek e-shopu. Pro zákazníka je důležité, aby se v designu e-shopu snadno vyznal a našel na něm vše, co potřebuje. Záleží tedy na tom, zda rychle spatří všechna důležitá tlačítka, najde košík a zorientuje se v kategoriích a produktech e-shopu. Všechny tyto chyby by mělo odhalit kvalitní uživatelské testování webu.

V dnešní době už firmy investují i do personalizace e-shopu, která jim umožňuje nabídnout zákazníkovi přesně to, co potřebuje a hledá. Samozřejmostí je responzivita webu a jeho bezproblémové zobrazení a ovládání na mobilních zařízeních.

Poslechněte si zkušenosti profesionálů na tvorbu grafiky e-shopu a inspirujte se od nich:

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

kvasnicka-haluska-web

UX a design webu: Jak to spojit dohromady? | Jan Kvasnička & Jakub Haluška

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

jan-lastuvka-web

Kolik stojí vytvoření e-shopu? | Jan Laštůvka (Lemonero)

martin-strbak-web

Vyhledávání na e-shopu: Jak má vypadat v praxi? | Martin Štrbák (Persoo)

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Inzerce

Premium
martina-kneiflova-web

Jak nastavit vnitřní infrastrukturu firmy? | Martina Kneiflová (EY)

jiri-peslar-web

Pojištění podnikatelů: Na jaká rizika se často zapomíná? | Jiří Peslar (Allrisk)

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

ondrej-pavelek-web

Expanze do zahraničí a sociální sítě. Co vás překvapí? | Ondřej Pavelek (Httpool)

jakub-kaderavek-web

WordPress: Vyplatí se na něm vytvářet e-shop? | Jakub Kadeřávek

Premium
lenka-oneill-web

Pietro Filipi: Příčiny pádu módní značky | Lenka O’Neill

Premium
miroslav-linhart-web

Prodej firmy: Jak ho provést co nejúspěšněji? | Miroslav Linhart (Deloitte)

Premium
pavel-hrstka-web

Jak si spočítat investice do firmy? | Pavel Hrstka (CityZen)

jiri-jemelka-web

Financování: Najděte ve firmě svatý grál | Jiří Jemelka

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

tomas-cupr-web

Tomáš Čupr: Rozjíždění nových projektů, výběr lidí do firmy, osobní brandbuilding

Premium
michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Premium
michal-zelinka-web

Biano: Budování managementu a změna strategie firmy | Michal Zelinka

Premium
jonas-cumrik-web

Jak do firmy přivést ty nejlepší mladé talenty? | Jonáš Čumrik

Inzerce