Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Design e-shopu: Jak ho vytvořit?

Design e-shopu je klíčovým faktorem jeho úspěchu. Pokud grafika vašeho e-shopu neodpovídá potřebám a očekávání zákazníků, velmi pravděpodobně na něm nenakoupí a odejdou jinam. Proto byste měli designu e-shopu věnovat dostatek pozornosti a nepodcenit základní pravidla, která se při jeho tvorbě dodržují.

Připravili jsme pro vás rozhovory se zkušenými profesionály, kteří se na tvorbu designu e-shopů zaměřují. Poslechnout si je můžete i v našem podcastu o podnikání.

Design webu e-shopu

Velká část e-shopařů bohužel vytváří design webu e-shopu podle svých vlastních představ a preferencí. Dělají ho tak, aby se jim samotným líbil. To bohužel nestačí, protože vaše očekávání se mohou lišit od těch zákazníkových. Právě proto by tvorba e-shopu i jeho grafiky měla začínat průzkumem a testování mezi vaší cílovou skupinou.

Inzerce

Další častou chybou je nepřehlednost webových stránek e-shopu. Pro zákazníka je důležité, aby se v designu e-shopu snadno vyznal a našel na něm vše, co potřebuje. Záleží tedy na tom, zda rychle spatří všechna důležitá tlačítka, najde košík a zorientuje se v kategoriích a produktech e-shopu. Všechny tyto chyby by mělo odhalit kvalitní uživatelské testování webu.

V dnešní době už firmy investují i do personalizace e-shopu, která jim umožňuje nabídnout zákazníkovi přesně to, co potřebuje a hledá. Samozřejmostí je responzivita webu a jeho bezproblémové zobrazení a ovládání na mobilních zařízeních.

Poslechněte si zkušenosti profesionálů na tvorbu grafiky e-shopu a inspirujte se od nich:

Premium
martin-bernatek-web

Prodej firmy: Jak značkou zvýšit její hodnotu? | Martin Bernátek (Ovečkárna)

kvasnicka-haluska-web

UX a design webu: Jak to spojit dohromady? | Jan Kvasnička & Jakub Haluška

tomas-hlad-web

Design e-shopu. Jak nad ním přemýšlet? | Tomáš Hlad

jan-lastuvka-web

Kolik stojí vytvoření e-shopu? | Jan Laštůvka (Lemonero)

martin-strbak-web

Vyhledávání na e-shopu: Jak má vypadat v praxi? | Martin Štrbák (Persoo)

ondrej-bereckei-web

Vylepšování webu e-shopu a zvyšování konverzního poměru | Ondřej Bereckei (Cycology.cz)

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

Premium
hana-hutlova-web

Marketing postavený na věrných zákaznících. Jak ho dělá Econea? | Hana Hutlová

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)

Premium
peter-minich-web

Muziker byl kousek od krachu. Co udělal špatně a jak to napravil? | Peter Minich

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.