Nenech si ujít další videa:
Jejich smyslem je předat ti inspiraci a know-how od zkušených lidí a podpořit tě tak v podnikání či kariéře. Využij toho a dej lajk:
Pokud chcete sledovat některý z českých startupů, tak rozhodně tento. Patří totiž mezi ty nejnadějnější. Stojí za ním parta zkušených matematiků, kteří přišli na způsob, jak pomoci maloobchodníkům s optimalizací jejich cen. Po 2 letech jsou v zelených číslech a teď se chystají uspět na světovém trhu.
David Klečka je jedním ze tří matematiků, kteří stojí za startupem Yieldigo. Do něj investoval například fond Bohemia Venture Capital, s jehož spoluzakladatel Přemyslem Rubešem jsem natáčel před několika měsíci. Přemysl tehdy zmínil, že investují především do startupů s vědeckým základem, což na Yieldigo skvěle pasuje.
Jeho spuštění totiž předcházely tři roky příprav, při kterých David společně se svými kolegy hledal způsob, jak maloobchodníkům pomoci s optimalizací jejich cen. Když se povedlo najít algoritmus, který toto splňuje, bylo z části vybráno. Teď už scházelo „jen“ rozjet byznys.
Jak to celé probíhalo a jak dnes Yieldigo funguje, si můžete poslechnout v našem rozhovoru výše, ale také v našem podcastu o podnikání.
Co se ve videu dozvíte?
- Jak se hledá matematická rovnice, která změní stanovování cen v maloochodě?
- Jak se zakládá startup, který má výrazně změnit celé odvětví?
- V čem spočívá největší hodnota Yieldiga?
- Díky čemu byl do dvou let v zelených číslech?
- Jak David nad byznysem přemýšlí a jaké největší výzvy ho teď čekají?
Další rozhovory o startupech v ČR:
- Alex Ilyash (DAVINCI TS): Rozjezd nového startupu, získávání investorů, obchod v B2B
- Dalibor Pulkert (Outboxers): Vytváření nových produktů a služeb, ověřování zájmu trhu, prototypování
- Martin Lonský (ApuTime): Organizace práce ve firmě, projektové řízení, vývoj webové aplikace
- Petr Skondrojanis: Rozjezd COCUMA.cz, budování firemní kultury, prezentace firmy na trhu práce
- Pavel Krkoška (SingleCase): Jak se vyvíjí vlastní produkt a jak se prodává v B2B
Komentáře čtenářů: 0