Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

David Kirš: Nejsložitější část podnikání pro mě bylo a stále je poznání sebe sama

david-kirs-velkyDavid Kirš je nejznámější info-podnikatel v ČR a jeho programy se těší stále větší oblibě. Je jedničkou na českém trhu v oblasti email marketingu a provozuje vlastní nástroj smartemailing.cz. Svou vizi podnikání transformoval do nástrojů a aplikací, které pojmenoval Firma 2.0.

Inzerce

Jsem moc rád, že si David našel čas během své dovolené v Thajsku a odpověděl mi na mé otázky.

Ahoj Davide, možná už někteří ví, že si právě užíváš zaslouženou dovolenou v Thajsku. Mohl bys nám říci, jak tvá dovolená probíhá a co tě na této zemi zaujalo nejvíce?
Nic není problém, minimální spěch, vše za polovinu, teplo, dobré jídlo. To se mi na Thajsku líbí. Dovolená probíhá tak, že si koupíme letenku, přiletíme do Bangkoku, pár dní předem si přes booking.com rezervujeme hotel a pak se přemisťujeme, kam nás to táhne. Takto se dá strávit několik týdnů a je to moc fajn. :)

Samotného mě zajímá, jak se daří tvému podnikání během dovolené a zda opravdu není nutný tvůj zásah?
Pokud cestuji, mému podnikání, tedy firmám a projektům, se daří dobře, protože je mají na starost mí skvělí kolegové. A protože máme fungující online platformu Firmy 2.0, která prostě přitahuje pozornost, láká návštěvníky a z nich pak dělá zákazníky. Takže to, co učím druhé, sám používám, protože to jednoduše funguje.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Jak dlouho ti trvalo vybudovat podnikání takové, abys mohl s klidným svědomím odjet na dovolenou?
Po 3 letech jsem jednou odjel na celý měsíc a věděl jsem, že se to povedlo, že mě už není třeba. Byl to jeden z nejúžasnějších pocitů, jaké jsem v roli podnikatele za poslední dobu zažil. Asi lepší než vydělat milion :) A skvělé na tom je, že teď už vím, že k tomu nejsou ty tři roky ani třeba, jde to mnohem rychleji.

Nedávno jsi spustil projekt Online Academy Club, jak jsi spokojen s jeho účastí?
Nadmíru. Naprosto překonal mé očekávání. Je úžasné, kolik lidí se chce vzdělávat a zjednodušit si život tím, že do svého podnikání zapojí správné techniky email marketingu, online marketingu a info marketingu. Je to úžasná komunita lidí a mám z toho velkou radost.

Na kterou část OAC se těšíš nejvíce?
Každá je jiná. Každý měsíc nové video. A vše se vyvíjí a je to živé. Ale to první „Jak se stát géniem video marketingu“ jsem si užil náramně.

OAC je již tvým čtvrtým infoproduktem, počítáme-li EA a EA2 zvlášť. Chystáš něco dalšího? Na tvém webu je také informace o projektu Online Summit 2013. Můžeš nám k tomu říci více?
Online Summit se nejspíš nakonec letos konat nebude, nechávám ho zrát. Ale v březnu otevírám již potřetí EmailAcademy, tentokrát s názvem Premium. A bude to velké :)

Možná už někteří ví, že budeš v létě pořádat speciální setkání. Odtajnil bys pro naše čtenáře více informací o této akci?
Největší setkání info-podnikatelů a fanoušků info marketingu se uskuteční 11.-12. května. Lístky budou brzy v prodeji a už teď přislíbili účast parádní hosté a pár info milionářů, kteří se podělí o své příběhy.

Je o tobě známo, že se hodně a rád vzděláváš. Je tomu tak i nadále, nebo ti to pracovní povinnosti nedovolují?
Pracovní povinnosti je třeba změnit na pracovní radosti. To si hlídám. A pak jsou těmi radostmi i učení se novým věcem. Takže ano, kupuju programy a cestuji za vzděláním pořád. A je to super.

Měl jsem možnost přečíst si tvou knihu Miliónový email. Plánuješ nějakou další knihu nebo ebook?
Ano. Tento rok chystám novou knížku, Firma 2.0. Trochu jiný pohled na to, jak podnikat a provozovat firmu v dnešní době.

Máš ještě nějaké plány nebo sny v rámci podnikání, které by sis chtěl splnit?
Poslední dobou méně plánuji a více jdu do akce. Ale své sny mám. O projektech na tento rok mám víceméně jasnou představu a co bude dále, se uvidí.

Která část podnikání pro tebe byla nejsložitější?
Část jedna. Poznat sám sebe. Pořád je :)

Co bys vzkázal všem začínajícím podnikatelům?
Ať se podívají na strach a obavy jako na něco, co má každý. Milionáři i prezident USA. Rozdíl je v tom, že i přes tento strach se ráno oblečou a jdou do světa. Jdou do akce. A baví je to.

Moc děkuji za rozhovor a doufám, že se ti bude i nadále dařit.
Také děkuji a přeji všem jednodušší život. Třeba i díky internetu.

TIP: Přečtěte se o „milionových impériích“, která následovala to Davidovo.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Ing. Jan Kvasnička

Svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet“. Aktivní blogger, blázen do sportu a stálého vzdělávání.

Nenechte si ujít

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Komentáře

Josef P.

Před 10 roky

No asi by se to mělo přesunout do kategorie Inzerce, protože to nic jiného není. Dozvěděl jsem se akorát kde si David rezervuje hotel a na co všechno láká ovečky. Nic víc, působí to na mě, jako by víc neměl co říct, ale tomu nevěřím. Smartemailing bych tu snad ani nezmiňoval, další nástroj spamovacích firem u nás si to prostě nezaslouží. Ani se mi nechtělo věřit že to dělal Honza Kvasnička, když srovnám s ostatními rozhovory, nepoznávám to. Ale to může být tím s kým se rozhovor dělá.

Odpovědět »

honza

Před 10 roky

No to je hnus! Jiří by to tu měl protáhnout cenzurou, pokud se nejednalo o zaplacený článek. Jinak dříve nebo později začne být s DK spojován a to je nepěkný cejch! Mnozí se o tom už přesvědčili na vlastní kůži.

Odpovědět »

Jiří Rostecký

Před 10 roky

Honzo, můžete být prosím konkrétnější?

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP header

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Inzerce