David Kirš je nejznámější info-podnikatel v ČR a jeho programy se těší stále větší oblibě. Je jedničkou na českém trhu v oblasti email marketingu a provozuje vlastní nástroj smartemailing.cz. Svou vizi podnikání transformoval do nástrojů a aplikací, které pojmenoval Firma 2.0.
Inzerce
Jsem moc rád, že si David našel čas během své dovolené v Thajsku a odpověděl mi na mé otázky.
Ahoj Davide, možná už někteří ví, že si právě užíváš zaslouženou dovolenou v Thajsku. Mohl bys nám říci, jak tvá dovolená probíhá a co tě na této zemi zaujalo nejvíce? Nic není problém, minimální spěch, vše za polovinu, teplo, dobré jídlo. To se mi na Thajsku líbí. Dovolená probíhá tak, že si koupíme letenku, přiletíme do Bangkoku, pár dní předem si přes booking.com rezervujeme hotel a pak se přemisťujeme, kam nás to táhne. Takto se dá strávit několik týdnů a je to moc fajn. :)
Samotného mě zajímá, jak se daří tvému podnikání během dovolené a zda opravdu není nutný tvůj zásah? Pokud cestuji, mému podnikání, tedy firmám a projektům, se daří dobře, protože je mají na starost mí skvělí kolegové. A protože máme fungující online platformu Firmy 2.0, která prostě přitahuje pozornost, láká návštěvníky a z nich pak dělá zákazníky. Takže to, co učím druhé, sám používám, protože to jednoduše funguje.
Doporučujeme
Premium rozhovoryexkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
Jak dlouho ti trvalo vybudovat podnikání takové, abys mohl s klidným svědomím odjet na dovolenou? Po 3 letech jsem jednou odjel na celý měsíc a věděl jsem, že se to povedlo, že mě už není třeba. Byl to jeden z nejúžasnějších pocitů, jaké jsem v roli podnikatele za poslední dobu zažil. Asi lepší než vydělat milion :) A skvělé na tom je, že teď už vím, že k tomu nejsou ty tři roky ani třeba, jde to mnohem rychleji.
Nedávno jsi spustil projekt Online Academy Club, jak jsi spokojen s jeho účastí? Nadmíru. Naprosto překonal mé očekávání. Je úžasné, kolik lidí se chce vzdělávat a zjednodušit si život tím, že do svého podnikání zapojí správné techniky email marketingu, online marketingu a info marketingu. Je to úžasná komunita lidí a mám z toho velkou radost.
Na kterou část OAC se těšíš nejvíce? Každá je jiná. Každý měsíc nové video. A vše se vyvíjí a je to živé. Ale to první „Jak se stát géniem video marketingu“ jsem si užil náramně.
OAC je již tvým čtvrtým infoproduktem, počítáme-li EA a EA2 zvlášť. Chystáš něco dalšího? Na tvém webu je také informace o projektu Online Summit 2013. Můžeš nám k tomu říci více? Online Summit se nejspíš nakonec letos konat nebude, nechávám ho zrát. Ale v březnu otevírám již potřetí EmailAcademy, tentokrát s názvem Premium. A bude to velké :)
Možná už někteří ví, že budeš v létě pořádat speciální setkání. Odtajnil bys pro naše čtenáře více informací o této akci? Největší setkání info-podnikatelů a fanoušků info marketingu se uskuteční 11.-12. května. Lístky budou brzy v prodeji a už teď přislíbili účast parádní hosté a pár info milionářů, kteří se podělí o své příběhy.
Je o tobě známo, že se hodně a rád vzděláváš. Je tomu tak i nadále, nebo ti to pracovní povinnosti nedovolují? Pracovní povinnosti je třeba změnit na pracovní radosti. To si hlídám. A pak jsou těmi radostmi i učení se novým věcem. Takže ano, kupuju programy a cestuji za vzděláním pořád. A je to super.
Měl jsem možnost přečíst si tvou knihu Miliónový email. Plánuješ nějakou další knihu nebo ebook? Ano. Tento rok chystám novou knížku, Firma 2.0. Trochu jiný pohled na to, jak podnikat a provozovat firmu v dnešní době.
Máš ještě nějaké plány nebo sny v rámci podnikání, které by sis chtěl splnit? Poslední dobou méně plánuji a více jdu do akce. Ale své sny mám. O projektech na tento rok mám víceméně jasnou představu a co bude dále, se uvidí.
Která část podnikání pro tebe byla nejsložitější? Část jedna. Poznat sám sebe. Pořád je :)
Co bys vzkázal všem začínajícím podnikatelům? Ať se podívají na strach a obavy jako na něco, co má každý. Milionáři i prezident USA. Rozdíl je v tom, že i přes tento strach se ráno oblečou a jdou do světa. Jdou do akce. A baví je to.
Moc děkuji za rozhovor a doufám, že se ti bude i nadále dařit. Také děkuji a přeji všem jednodušší život. Třeba i díky internetu.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Svou pracovní činnost soustředí na UX, použitelnost, zvyšování konverzních poměrů, návrh, tvorbu a testování webových aplikací. Spolupracuje s předními společnostmi především v oblasti ecommerce. Je zastánce a propagátor myšlenky „Nenuťte uživatele přemýšlet“. Aktivní blogger, blázen do sportu a stálého vzdělávání.
Nenechte si ujít
Komerční prostory: Jak se vyvíjí jejich nájmy? | Marek Odehnal a Roman Kolev
No asi by se to mělo přesunout do kategorie Inzerce, protože to nic jiného není. Dozvěděl jsem se akorát kde si David rezervuje hotel a na co všechno láká ovečky. Nic víc, působí to na mě, jako by víc neměl co říct, ale tomu nevěřím. Smartemailing bych tu snad ani nezmiňoval, další nástroj spamovacích firem u nás si to prostě nezaslouží. Ani se mi nechtělo věřit že to dělal Honza Kvasnička, když srovnám s ostatními rozhovory, nepoznávám to. Ale to může být tím s kým se rozhovor dělá.
No to je hnus! Jiří by to tu měl protáhnout cenzurou, pokud se nejednalo o zaplacený článek. Jinak dříve nebo později začne být s DK spojován a to je nepěkný cejch! Mnozí se o tom už přesvědčili na vlastní kůži.
Nebuďte na podnikání sami. Čerpejte know-how zkušených podnikatelů. Praktické informace pro vaši firmu. Přidejte se mezi podnikatele, co rostou s námi.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
Josef P.
Před 11 roky
No asi by se to mělo přesunout do kategorie Inzerce, protože to nic jiného není. Dozvěděl jsem se akorát kde si David rezervuje hotel a na co všechno láká ovečky. Nic víc, působí to na mě, jako by víc neměl co říct, ale tomu nevěřím. Smartemailing bych tu snad ani nezmiňoval, další nástroj spamovacích firem u nás si to prostě nezaslouží. Ani se mi nechtělo věřit že to dělal Honza Kvasnička, když srovnám s ostatními rozhovory, nepoznávám to. Ale to může být tím s kým se rozhovor dělá.
Odpovědět »
honza
Před 11 roky
No to je hnus! Jiří by to tu měl protáhnout cenzurou, pokud se nejednalo o zaplacený článek. Jinak dříve nebo později začne být s DK spojován a to je nepěkný cejch! Mnozí se o tom už přesvědčili na vlastní kůži.
Odpovědět »
Jiří Rostecký
Před 11 roky
Honzo, můžete být prosím konkrétnější?
Odpovědět »