Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Dárek vám pomůže udržet zákazníka, říkají studie

Inzerce

Inzerce

Na kolik vás vyjde získání nového zákazníka? Čím vyšší je investovaná částka, tím spíš se vám vyplatí si jednou získaného udržet. Jenže jak?

Řešení vyplývá z dat, která nabízí Asociace třídimenzionální reklamy. Ta uvádí, že podle studie British Promotional Merchandise Association si 83 % zákazníků pamatuje název firmy, od které dostali reklamní dárek. Podle Promotional Products Asociation International si 60 % obdarovaných nechá dárek až 2 roky.

My lidé si mnohem lépe pamatujeme to, co máme spojené s prožitou emocí. Co z toho plyne? Překvapte své zákazníky nečekaným dárkem k nákupu. Překvapení, které je potěší, je cesta do zákazníkovy paměti.

Překvapení, nebo dárek za nákup?

V praxi máte dvě možnosti:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

  • Dopředu zákazníkovi dárek slíbit a udělat si tak „očko” oproti konkurenci
  • Přibalit nečekaný dárek a zákazníka překvapit

Oba přístupy mají svá pro a proti. V prvním případě může být dárek tím, co u zákazníka rozhodne pro vás oproti konkurenci. Pokud ale chcete zákazníka nalákat na dárek k nákupu, musí jít o hodnotný a smysluplný dárek, který zákazník opravdu využije.

Jako překvapení postačí drobnost: protože zákazník dárek nečekal, pozitivní emoce v něm vzbudí i dárek, který by ho k nákupu nepřesvědčil. Nečekaná pozornost zároveň zajistí, že si vás spojí s pozitivní emocí, díky které si na vás vzpomene, až bude znovu potřebovat zboží z vašeho sortimentu.

Užitečné dárky nekončí v koši

A co k nákupu přibalit? Advertising Specialty Institute se lidí ptal, za jakých okolností si ponechají reklamní dárek. Odpověď byla jasná: 100 % respondentů si dárek nechá, pokud je užitečný. Mezi užitečné dárky v jejich očích patří například flash disk, zabodujete ale i s drobností, jako je nápaditá propiska se stylusem.

Pokud chcete posílit povědomí o tom, kdo jim dárek věnoval, pošlete zákazníkům pozornost související s vaším oborem, objednaným zbožím nebo například firemními hodnotami. Prakticky na jakýkoliv článek přitom můžete nechat natisknout své logo nebo slogan.

S výběrem si nechte poradit od odborníků. Zastavte se na jednom z obchodních oddělení největšího českého prodejce reklamních předmětů Reda v Praze, Brně, Zlíně, Plzni nebo Ostravě. Naživo tam uvidíte reklamní dárky z nabídky Redy a výběr proberete se specialisty, kteří znají trendy na trhu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

Premium
martina-svadbikova-web

Firma nezávislá na zakladateli. Jak to udělat? | Martina Svadbíková (Bella Rose)

Inzerce