Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

Dárek vám pomůže udržet zákazníka, říkají studie

Na kolik vás vyjde získání nového zákazníka? Čím vyšší je investovaná částka, tím spíš se vám vyplatí si jednou získaného udržet. Jenže jak?

Řešení vyplývá z dat, která nabízí Asociace třídimenzionální reklamy. Ta uvádí, že podle studie British Promotional Merchandise Association si 83 % zákazníků pamatuje název firmy, od které dostali reklamní dárek. Podle Promotional Products Asociation International si 60 % obdarovaných nechá dárek až 2 roky.

My lidé si mnohem lépe pamatujeme to, co máme spojené s prožitou emocí. Co z toho plyne? Překvapte své zákazníky nečekaným dárkem k nákupu. Překvapení, které je potěší, je cesta do zákazníkovy paměti.

Překvapení, nebo dárek za nákup?

V praxi máte dvě možnosti:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

  • Dopředu zákazníkovi dárek slíbit a udělat si tak „očko” oproti konkurenci
  • Přibalit nečekaný dárek a zákazníka překvapit

Oba přístupy mají svá pro a proti. V prvním případě může být dárek tím, co u zákazníka rozhodne pro vás oproti konkurenci. Pokud ale chcete zákazníka nalákat na dárek k nákupu, musí jít o hodnotný a smysluplný dárek, který zákazník opravdu využije.

Jako překvapení postačí drobnost: protože zákazník dárek nečekal, pozitivní emoce v něm vzbudí i dárek, který by ho k nákupu nepřesvědčil. Nečekaná pozornost zároveň zajistí, že si vás spojí s pozitivní emocí, díky které si na vás vzpomene, až bude znovu potřebovat zboží z vašeho sortimentu.

Užitečné dárky nekončí v koši

A co k nákupu přibalit? Advertising Specialty Institute se lidí ptal, za jakých okolností si ponechají reklamní dárek. Odpověď byla jasná: 100 % respondentů si dárek nechá, pokud je užitečný. Mezi užitečné dárky v jejich očích patří například flash disk, zabodujete ale i s drobností, jako je nápaditá propiska se stylusem.

Pokud chcete posílit povědomí o tom, kdo jim dárek věnoval, pošlete zákazníkům pozornost související s vaším oborem, objednaným zbožím nebo například firemními hodnotami. Prakticky na jakýkoliv článek přitom můžete nechat natisknout své logo nebo slogan.

S výběrem si nechte poradit od odborníků. Zastavte se na jednom z obchodních oddělení největšího českého prodejce reklamních předmětů Reda v Praze, Brně, Zlíně, Plzni nebo Ostravě. Naživo tam uvidíte reklamní dárky z nabídky Redy a výběr proberete se specialisty, kteří znají trendy na trhu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

marco-marinucci-web

Udržitelnost v byznysu v praxi | Marco Marinucci (Generali Investments CEE)

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

TOP obsah

Premium
petr-borkovec-web

Petr Borkovec: Jak se tvoří byznys modely?

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Premium
vaclav-stanek-web

Václav Staněk: Jak Vasky vyrostly díky marketingu?

petr-hudec-web

E-shopař youtuberem. Jak vytvořit nový byznys? | Petr Hudec (HuráMobil.cz)

Inzerce