Inzerce

Dárek vám pomůže udržet zákazníka, říkají studie

Na kolik vás vyjde získání nového zákazníka? Čím vyšší je investovaná částka, tím spíš se vám vyplatí si jednou získaného udržet. Jenže jak?

Řešení vyplývá z dat, která nabízí Asociace třídimenzionální reklamy. Ta uvádí, že podle studie British Promotional Merchandise Association si 83 % zákazníků pamatuje název firmy, od které dostali reklamní dárek. Podle Promotional Products Asociation International si 60 % obdarovaných nechá dárek až 2 roky.

My lidé si mnohem lépe pamatujeme to, co máme spojené s prožitou emocí. Co z toho plyne? Překvapte své zákazníky nečekaným dárkem k nákupu. Překvapení, které je potěší, je cesta do zákazníkovy paměti.

Překvapení, nebo dárek za nákup?

V praxi máte dvě možnosti:

  • Dopředu zákazníkovi dárek slíbit a udělat si tak „očko” oproti konkurenci
  • Přibalit nečekaný dárek a zákazníka překvapit

Oba přístupy mají svá pro a proti. V prvním případě může být dárek tím, co u zákazníka rozhodne pro vás oproti konkurenci. Pokud ale chcete zákazníka nalákat na dárek k nákupu, musí jít o hodnotný a smysluplný dárek, který zákazník opravdu využije.

Jako překvapení postačí drobnost: protože zákazník dárek nečekal, pozitivní emoce v něm vzbudí i dárek, který by ho k nákupu nepřesvědčil. Nečekaná pozornost zároveň zajistí, že si vás spojí s pozitivní emocí, díky které si na vás vzpomene, až bude znovu potřebovat zboží z vašeho sortimentu.

Užitečné dárky nekončí v koši

A co k nákupu přibalit? Advertising Specialty Institute se lidí ptal, za jakých okolností si ponechají reklamní dárek. Odpověď byla jasná: 100 % respondentů si dárek nechá, pokud je užitečný. Mezi užitečné dárky v jejich očích patří například flash disk, zabodujete ale i s drobností, jako je nápaditá propiska se stylusem.

Pokud chcete posílit povědomí o tom, kdo jim dárek věnoval, pošlete zákazníkům pozornost související s vaším oborem, objednaným zbožím nebo například firemními hodnotami. Prakticky na jakýkoliv článek přitom můžete nechat natisknout své logo nebo slogan.

S výběrem si nechte poradit od odborníků. Zastavte se na jednom z obchodních oddělení největšího českého prodejce reklamních předmětů Reda v Praze, Brně, Zlíně, Plzni nebo Ostravě. Naživo tam uvidíte reklamní dárky z nabídky Redy a výběr proberete se specialisty, kteří znají trendy na trhu.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

konstantin-margaretis-web

Řízení rychle rostoucí firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

jaroslav-baier-web

Expanze do zahraničí: Jak ji zvládnout po právní stránce? | Jaroslav Baier

Právě vyšlo

martin-kames-web

Rozjezd e-shopu, nákup zboží, B2B byznys | Martin Kameš (Espeon)

ondrej-koudela-web

Nejčastější chyby při řízení menších firem | Ondřej Koudela

petr-pilin-web

Růst firmy a její řízení | Petr Pilin (iPodnik)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

simona-kijonkova-web

Simona Kijonková: Byznys Zásilkovny, budoucnost logistiky, úspěch v podnikání

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier

jaroslav-baier-web

Prodej firmy: Jak ho zvládnout? | Jaroslav Baier