Inzerce

Inzerce

Dárek vám pomůže udržet zákazníka, říkají studie

Na kolik vás vyjde získání nového zákazníka? Čím vyšší je investovaná částka, tím spíš se vám vyplatí si jednou získaného udržet. Jenže jak?

Řešení vyplývá z dat, která nabízí Asociace třídimenzionální reklamy. Ta uvádí, že podle studie British Promotional Merchandise Association si 83 % zákazníků pamatuje název firmy, od které dostali reklamní dárek. Podle Promotional Products Asociation International si 60 % obdarovaných nechá dárek až 2 roky.

My lidé si mnohem lépe pamatujeme to, co máme spojené s prožitou emocí. Co z toho plyne? Překvapte své zákazníky nečekaným dárkem k nákupu. Překvapení, které je potěší, je cesta do zákazníkovy paměti.

Překvapení, nebo dárek za nákup?

V praxi máte dvě možnosti:

  • Dopředu zákazníkovi dárek slíbit a udělat si tak „očko” oproti konkurenci
  • Přibalit nečekaný dárek a zákazníka překvapit

Oba přístupy mají svá pro a proti. V prvním případě může být dárek tím, co u zákazníka rozhodne pro vás oproti konkurenci. Pokud ale chcete zákazníka nalákat na dárek k nákupu, musí jít o hodnotný a smysluplný dárek, který zákazník opravdu využije.

Jako překvapení postačí drobnost: protože zákazník dárek nečekal, pozitivní emoce v něm vzbudí i dárek, který by ho k nákupu nepřesvědčil. Nečekaná pozornost zároveň zajistí, že si vás spojí s pozitivní emocí, díky které si na vás vzpomene, až bude znovu potřebovat zboží z vašeho sortimentu.

Užitečné dárky nekončí v koši

A co k nákupu přibalit? Advertising Specialty Institute se lidí ptal, za jakých okolností si ponechají reklamní dárek. Odpověď byla jasná: 100 % respondentů si dárek nechá, pokud je užitečný. Mezi užitečné dárky v jejich očích patří například flash disk, zabodujete ale i s drobností, jako je nápaditá propiska se stylusem.

Pokud chcete posílit povědomí o tom, kdo jim dárek věnoval, pošlete zákazníkům pozornost související s vaším oborem, objednaným zbožím nebo například firemními hodnotami. Prakticky na jakýkoliv článek přitom můžete nechat natisknout své logo nebo slogan.

S výběrem si nechte poradit od odborníků. Zastavte se na jednom z obchodních oddělení největšího českého prodejce reklamních předmětů Reda v Praze, Brně, Zlíně, Plzni nebo Ostravě. Naživo tam uvidíte reklamní dárky z nabídky Redy a výběr proberete se specialisty, kteří znají trendy na trhu.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

petr-mysak-web

Petr Myšák: Co to jsou archetypy a jak je využít pro své podnikání?

tomas-rehor-web

Tomáš Řehoř (Pipedrive): Jak správně přemýšlet nad prací vývojářů?

katerina-wich-2017-web

Kateřina Wich a rok 2017 Radosti dětem: Získávání partnerů, spolehlivý tým a rekordní počet dětí

adresni-radek-web

Jak správně nastavit URL adresy na vašem webu?

Inzerce