Inzerce

Inzerce

Daniel Fiala a rok 2017 DatabázeKnih.cz: Úspěch v Křištálové Lupě, rekord v návštěvnosti, soutěž pro uživatele

Je tady poslední rozhovor ze série bilančních videí, ve kterých s hosty rekapitulujeme jejich rok 2017. V tomto rozhovoru si povídám s Danielem Fialou, který letos zažil velmi úspěšný rok a mohl se tak podělit o zajímavé zkušenosti.

Daniel provozuje portál DatabázeKnih.cz, který buduje zcela sám a který letos pokořil rekord v návštěvnosti, kdy ho za jeden den navštívilo 104 tisíc lidí. Co za takovým nárůstem stojí a jak se buduje komunitní web? I o tom jsme si v dnešním rozhovoru povídali.

Velmi úspěšná byla pro Daniela i soutěž Křišťálová Lupa, kde získal celkem 3 umístění – první místo v kategorii One (wo)man show, druhé místo v Ceně popularity a třetí v kategorii Nástroje a služby. Jeho projekt se pohyboval mezi projekty, jako je DVTV, Alza.cz nebo třeba Heureka.

Kromě toho Daniel rozjel vlastní Youtube kanál a uspořádal úspěšnou soutěž pro svoje uživatele. Jak se mu daří projekt posouvat dopředu a co se mu naopak nepovedlo? Poslechněte si náš rozhovor, a pokud toho chcete o Danovi a jeho přístupu ke tvorbě DatabázeKnih.cz vědět více, podívejte se i na náš první rozhovor z října 2016 zde.

Co se ve videu dozvíte?

  • Proč se Danovi povedlo úspět v Křišťálové Lupě a co to pro něj znamená?
  • Proč vytvořil vlastní Youtube kanál a jak ho začleňuje do své marketingové strategie?
  • Jak mu funguje soutěž Čtenářská výzva a jaké mu nese výsledky?
  • Proč je stále one man show projekt a proč se nechce rozšířit?
  • Díky čemu letos pokořil rekord v návštěvnosti a jak ji dlouhodobě buduje?
  • Co se mu loni nepovedlo a co plánuje letos?

Velké weby jsou tu jako doma. Poslechněte si jejich zakladatele:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

dusan-senkypl-web

Dušan Šenkypl: Začátky ePojištění.cz, investice do webových projektů, tipy pro začínající podnikatele

daniel-fiala-web

Daniel Fiala (DatabázeKnih.cz): Jak vytvořit úspěšný komunitní portál?

jan-simkanic-web

Ján Simkanič (Internet Info): Jak vydělávají velká internetová média?

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Specializace marketérů, osobní rozvoj mladých lidí, přizpůsobování se trendům

dalibor-pulkert-web

Dalibor Pulkert (Outboxers): Vytváření nových produktů a služeb, ověřování zájmu trhu, prototypování

filip-muska-web

Filip Muška: Jak přemýšlet nad podobou kanceláří vaší firmy?

lubos-martinek-web

Luboš Martínek: Kavárny a marketing CrossCafe, EET a pracovní síly na trhu

Inzerce