Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Dan Přibáň: Co vás naučí výpravy v trabantech napříč světem?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Kdo je dnes v Česku více spojený s trabanty než Dan Přibáň? Jeho cestovatelský projekt Transtrabant zahrnuje už 4 expedice napříč světem a získal si obrovskou popularitu u diváků. Co se Dan díky tomu naučil o médiích, marketingu, byznyse i o lidech?

Dan Přibáň je profesí původně novinář. Pracoval jako redaktor portálu iDnes.cz, časopisu ABC a vedl časopis VTM Science, po jehož zrušení se vydal na volnou nohu. V roce 2007 uspořádal v trabantu první expedici z Evropy do Asie a započal tak zatím 4dílnou řadu expedic, které si získaly miliony diváků.

Pro diváky Mladého podnikatele je na celém Danově příběhu zajímavých několik věcí. Třeba to, jak expedice financuje, jak získává nové sponzory, na co si dát pozor při crowdfundingu nebo jak dělat marketing a tvořit atraktivní obsah. O to a o mnoho více se Dan podělil v našem rozhovoru.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Jak projekt Transtrabant vznikl?
  • Co všechno jeho tvorba obnáší?
  • Proč si získal takovou popularitu a co si z toho Dan odnesl za ponaučení?
  • Jak se dělá marketing podobných expedic?
  • Jak funguje byznys Trabantů? Dá se na tom všem vydělat peníze?
  • Jak získat sponzory pro váš projekt?
  • Jak se dělá úspěšný crowdfunding a co při něm nepodcenit?
  • Jak Trabanti změnili samotného Dana?

Trailer:


Inzerce

Další zajímavosti:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Petr Hložek Sledovat @ok2cqr

Před 7 roky

Skvělý rozhovor, občas jsem se smál až mi slzy tekly. Díky!

Odpovědět »

Vláďa Macek

Před 7 roky

Děkuju za rozhovor s fajn člověkem! V.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Premium
zdenek-vlcek-web

3 roky neinvestují do reklamy. Jak rostou JablečnéDíly.cz? | Zdeněk Vlček

Premium
jan-herka-web

Wuders: Jak se buduje a řídí firma na nábytek? | Jan Herka

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

jakub-oska-web

Jirka Rostecký o rozjezdu podnikání: Pokud opravdu chcete, cestu si najdete | Jakub Oška (BYMFIT.cz)

martin-jares-web

Zákaznická spokojenost: Co ji nejvíce ovlivňuje? | Martin Jareš (Foxdeli)