Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Dáme jídlo se změnou komunikace snaží dospět, myslí si experti panelu Eshopista

Společně s kolegy z ACOMWARE jsme sestavili panel expertů a dali jim nelehký úkol – komentovat a glosovat aktuální dění v e-commerce. První na mušce je Dáme jídlo, které si k výročí 5 let existence nadělilo novou korporátní identitu i další novinky.

Kromě nové korporátní identity, která se vedle změny loga projevila také redesignem webu či mobilní aplikace, představila firma také novou reklamní kampaň. V jejím čele stojí reklamní spot, který se objeví na kanálech TV Nova a Prima.

Samotná služba objednání jídla byla rozšířena o nových funkcí, jako je například pokročilé sledování přípravy a doručení objednávky.

Našich expertů jsme se v této souvislosti položili dvě otázky:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Simona Kijonková (Zásilkovna.cz, zakladatelka)

Jak se vám líbí nový vizuální a komunikační styl Dáme jídlo? Je to posun vpřed, nebo vidíte rezervy?
Poctivě je branding velmi podobný např. www.zomato.com. Na druhou stranu v barevnosti a brandingu používají projekty ze stejné kategorie podobný styl. Styl komunikace byl doposud velmi familiární, osobní. Podle mého pocitu jako by chtělo Dáme jídlo „dospět“, odklonit se v komunikaci od start-up punkového stylu a komunikovat dospěle jako „velká“ firma.

Součástí novinek byla také řada funkčních změn, například pokročilé sledování objednávek. Je ale něco, co vám u Dáme jídlo stále chybí?
Osobně považuji funkční změny za uživatelsky přívětivější. Nicméně nasazení bylo zřejmě bez důkladnějšího testingu. Dnes jsme si ve firmě objednávali hromadnou objednávkou, jak jsme zvyklí a 2x nám byla zrušena. Do budoucna bych více zapracovala tedy na uživatelském testingu.


Rostislav Urbánek (Bidding Tools, CEO)

Jak se vám líbí nový vizuální a komunikační styl Dáme jídlo? Je to posun vpřed, nebo vidíte rezervy?
Vizuálně je to vyřešené skvěle. Takže rozhodně posun vpřed. Nemyslím si ale, že to bude mít nějaký zásadní vliv na značku, protože už teď jsou v téhle oblasti služeb jasnou jedničkou na trhu. Každopádně bude zajímavé sledovat, jak se bude služba do budoucna dále vyvíjet.

Součástí novinek byla také řada funkčních změn, například pokročilé sledování objednávek. Je ale něco, co vám u Dáme jídlo stále chybí?
Nejsem pravidelným uživatelem Dáme jídlo, takže nové vychytávky nedokáži plně ocenit. Jako zákazníkovi mi ale stačí vědět, kdy mi plus mínus jídlo dovezou, takže to nevnímám jako funkci, kvůli které bych měl začít nakupovat zrovna na Dáme jídlo.


Ondřej Klega (ACOMWARE, Business Development Director)

Jak se vám líbí nový vizuální a komunikační styl Dáme jídlo? Je to posun vpřed, nebo vidíte rezervy?
Popravdě se mi nejvíc líbil jejich teaser „Tak na co máte chuť“. Jak bude probíhat proces omlazování, je prozatím brzo soudit, posun ke korporátnímu stylu osobně vnímám jako přípravu na další fáze rozvoje komunikačního stylu. Na každý redesign je však se potřeba dívat jako na celkovou změnu „filozofie“ firmy. Netýká se to jenom webu nebo loga, ale celkového přístupu k trhu.

Součástí novinek byla také řada funkčních změn, například pokročilé sledování objednávek. Je ale něco, co vám u Dáme jídlo stále chybí?
Na novinky jsem zvědavý, jak se osvědčí v praxi. Zákazník hodnotí vždy celkovou zkušenost s dodáním jídla. To se skládá z mnoha elementů, kterou vždy nemusíte mít pod kontrolou. Co mi chybí? Doporučil bych se více inspirovat od gigantů jako je Uber a AirBnb, zaměřit se na propojování uživatelů a práce s dynamickou nabídkou.


Miroslav Uďan (Shoptet, CEO)

Jak se vám líbí nový vizuální a komunikační styl Dáme jídlo? Je to posun vpřed, nebo vidíte rezervy?
Subjektivně se mi změna libí, resp. libí se mi více UI změny než samotný barevný vizuál. Každopádně skutečný přínos samotných změn může asi po čase vyhodnotit jen samotné DJ na tvrdých číslech. Držím jim palce, aby to byl krok správným směrem.

Součástí novinek byla také řada funkčních změn, například pokročilé sledování objednávek. Je ale něco, co vám u Dáme jídlo stále chybí?
Jsou to dvě věci – filtrování podniků podle hodnocení a lepší fotky na mobilní aplikaci, tam je to občas vskutku detektivní práce s lupou.


Vít Zdráhal (Cushman & Wakefield, konzultant)

Jak se vám líbí nový vizuální a komunikační styl Dáme jídlo? Je to posun vpřed, nebo vidíte rezervy?
Jde o krok správným směrem a prozatím žádné rezervy nespatřuji. Komunikační styl mi vyhovuje, ale zároveň mi vyhovoval i před inovací. Nicméně jsem rád, že se portál snaží posouvat jejich službu vpřed.

Součástí novinek byla také řada funkčních změn, například pokročilé sledování objednávek. Je ale něco, co vám u Dáme jídlo stále chybí?
Pokud jde sledování objednávky, pro mne je nadbytečné, ale věřím, že pro někoho netrpělivého a hladového může být přínosem. Dáme jídlo využívám 1-2 měsíčně a nemyslím si, že by mi tato služba neposkytla to, co potřebuji, tudíž musím říci „ne“. Na službě mi v tuto chvíli nic nechybí.


Jan Davídek (Biano, CEO)

Jak se vám líbí nový vizuální a komunikační styl Dáme jídlo? Je to posun vpřed, nebo vidíte rezervy?
Nový vizuální styl Dáme jídlo mi přijde přehledný. Hodně se mi líbí jednoduchá objednávka, protože objednávám většinou stejné restaurace a jídla.

Součástí novinek byla také řada funkčních změn, například pokročilé sledování objednávek. Je ale něco, co vám u Dáme jídlo stále chybí?
Doteď mi chyběla možnost přesnější informace o doručení, aby mi např. přišla SMSka, že kurýr už je na cestě a za 10 minut přijede. Asi něco podobného bude v rámci Dáme jídlo+ u sledování objednávky, ale ještě jsem tuto funkci osobně nezkoušel. Jinak jsem se službou velmi spokojený.

Tento článek je prvním ze série panelu expertů Eshopisty, který pro vás připravuje marketingová agentura ACOMWARE.

Chcete-li vidět Eshopistu naživo, můžete přijít 19. října na exkluzivní diskuzi se špičkami v prodeji nábytku na internetu. Více informací naleznete zde.

MladýPodnikatel.cz je mediálním partnerem Eshopisty.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Eshopista

Exkluzivní diskuze se špičkami v e-commerce

Nenechte si ujít

viktor-mejzlik-web

Trh s realitami. Vrací se do normálu? | Viktor Mejzlík (GarantovanýNájem.cz)

adam-neuberger-web

Kryptoměny a regulace | Adam Neuberger (Probinex)

jiri-jemelka-web

Financování: Najděte ve firmě svatý grál | Jiří Jemelka

Právě vyšlo

Premium
natalie-ohorai-web

Nový e-shop i v dnešní době. Příběh spirituálního obchodu Amulets.cz | Natálie Ohorai

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

josef-matejka-web

Josef Matějka (CZC.cz): Smysl života po prodeji firmy, zvládání stresu v podnikání, investice do technologií

Premium
lukas-pitra-web

Lukáš Pítra: Jak si uklidit ve firmě?

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

Inzerce