Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Co nepodcenit při expanzi do zahraničí? Načerpejte rady v online Export Academy 

Jak se připravit se svým e-shopem na expanzi na zahraniční trhy, jak lokálně budovat značku, nebo jak podpořit další růst vašeho byznysu. Rady a zkušenosti e-commerce expertů firem, jako jsou Expandeco, Heureka nebo Shopsys, nabídne jedinečný online vzdělávací program Export Academy, který startuje ve čtvrtek 9. září. Série čtyř webinářů, na které se můžete těšit během čtyř zářijových čtvrtků, vás provede celým procesem expanze, a je určena pro všechny e-shopy, které mají chuť svůj byznys posunout na další úroveň.

Série online vzdělávacích webinářů představí hned několik expertů na online byznys působících v prostředí e-commerce a online marketingu. O svoje bohaté know-how se během čtyř zářijových čtvrtků podělí známé B2B osobnosti jako Martin Slavětínský z největšího nákupního portálu a srovnávače cen Heureka Group, experti na expanzi Filip Minár a Tomáš Růžička z Expandeco, Ondřej Chvojka a Dušan Smoljak z digitální agentury pro e-shopy Acomware, Pavel Němeček a Pavel Paradýs z kreativní agentury Blueglue spadající pod Acomware, Vašek Macíček z open source e-commerce platformy Shopsys a obsah doplní i dámy Petra Stupková z advokátní kanceláře Legitas či Andrea Tesáková jako vedoucí oddělení překladů a lokalizace podnikání z Expandeco.

Export Academy se zaměřuje na země CEE regionu. Program pro všechny úspěšné česko-slovenské e-shopy připravila společnost Expandeco ve spolupráci s partnery jako Heureka Group, Zásilkovna, Acomware, Shopsys a Legitas.

Export Academy se především zaměřuje na trhy střední a východní Evropy. Jak překonat silný lokálpatriotismus a neochotu maďarských zákazníků nakupovat ze zahraničí? Jak efektivně přesvědčit rumunské nebo slovinské zákazníky k dokončení objednávky v nákupním košíku? Jak zaujmout svým e-shopem na vysoce přesyceném německém trhu? Jak si udržet věrnost náročných zákazníků z Rakouska? Nebo jak se prosadit na stále poměrně málo prozkoumaném ukrajinském či bulharském trhu? Každá ze zemí za našimi e-commerce hranicemi stále nabízí českým a slovenským e-shopům hodně možností jak prorazit a podnikat ziskově, čehož důkazem jsou i úspěšné příběhy organizátorů ExportAcademy.cz, o které se s vámi rádi podělí.

Ještě před vstupem na nový trh je důležité nejen plánování kompletní lokalizace, nastavení logistiky, ale také poznání specifik cílové země včetně právní a daňové agendy. Všem těmto tématům se budeme věnovat v prvních částech naší akademie. Účastníky následně provedeme i rozsáhlou oblastí budování značky na lokálním trhu, efektivními řešeními zákaznické podpory či vratek a představíme různé strategie růstu e-shopu za hranicemi i prostřednictvím nástrojů v online marketingu.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Program akademie je během 4 čtvrtků rozdělený do 4 kapitol expanze e-shopu:

  • 9.9.: Před expanzí do zahraničí
  • 16.9.: První kroky na novém trhu 
  • 23.9.: Lokální budování značky
  • 30.9.: Růst e-shopu za hranicemi 

Kompletní program najdete na ExportAcademy.cz.

Celým programem vás bude z našeho studia provázet moderátor Tomáš Vrtík, CEO & Partner společnosti Expandeco. Tomáš svou přátelskou povahou přispěje nejen k pozitivní atmosféře. Díky jeho bohatým e-commerce zkušenostem se postará i o zodpovězení těch nejzásadnějších otázek a pomůže v hledání řešení nejčastějších problémů, které e-shopy při jejich expanzi dokážou potrápit.

Účastníci budou mít jedinečnou možnost diskutovat na téma expanze a vyměňovat si tak vzácné zkušenosti či kontakty s dalšími majiteli e-shopů a klást otázky po každé přednášce i během závěrečné panelové diskuse se všemi řečníky. Každý absolvent akademie si kromě praktických vědomostí, kompletního záznamu přednášek a obsahu všech prezentací navíc virtuálně odnese také unikátní diplom s hodnotnými cenami a nabídkami od partnerů akademie.

Překroč hranice svého byznysu a investuj do růstu svého online podnikání. První krok za úspěchy v zahraničí začíná již dnes, prvním klikem na www.exportacademy.cz. Začínáme už ve čtvrtek 9. září v 9:00.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

patrik-fenus-web

Co brání mladým podnikatelům inovovat? | Patrik Feňuš (Social Impact Award)

katerina-kotkova-web

NEJ Inovátor 5G: Inspirativní firmy s dopadem na 5G sítě | Kateřina Kotková (MMP)

gdpr-v-marketingu-web

GDPR v marketingu: Společná konference Pavla Ungra a advokátní kanceláře eLegal

Právě vyšlo

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

TOP obsah

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání

karel-novotny-web

Karel Novotný: Podnikání na volné noze, naceňování práce klientům, popularita v komunitě

Premium
jan-skrabanek-web

Košík.cz: Vznik nové značky produktů a hledání příležitostí na trhu | Jan Škrabánek

Premium
jan-simkanic-web

Deník N: Cesta ze ztráty k provoznímu zisku | Ján Simkanič

Inzerce