Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Co nepodcenit při expanzi do zahraničí? Načerpejte rady v online Export Academy 

inzerce
Před 3 roky

Jak se připravit se svým e-shopem na expanzi na zahraniční trhy, jak lokálně budovat značku, nebo jak podpořit další růst vašeho byznysu. Rady a zkušenosti e-commerce expertů firem, jako jsou Expandeco, Heureka nebo Shopsys, nabídne jedinečný online vzdělávací program Export Academy, který startuje ve čtvrtek 9. září. Série čtyř webinářů, na které se můžete těšit během čtyř zářijových čtvrtků, vás provede celým procesem expanze, a je určena pro všechny e-shopy, které mají chuť svůj byznys posunout na další úroveň.

Série online vzdělávacích webinářů představí hned několik expertů na online byznys působících v prostředí e-commerce a online marketingu. O svoje bohaté know-how se během čtyř zářijových čtvrtků podělí známé B2B osobnosti jako Martin Slavětínský z největšího nákupního portálu a srovnávače cen Heureka Group, experti na expanzi Filip Minár a Tomáš Růžička z Expandeco, Ondřej Chvojka a Dušan Smoljak z digitální agentury pro e-shopy Acomware, Pavel Němeček a Pavel Paradýs z kreativní agentury Blueglue spadající pod Acomware, Vašek Macíček z open source e-commerce platformy Shopsys a obsah doplní i dámy Petra Stupková z advokátní kanceláře Legitas či Andrea Tesáková jako vedoucí oddělení překladů a lokalizace podnikání z Expandeco.

Export Academy se zaměřuje na země CEE regionu. Program pro všechny úspěšné česko-slovenské e-shopy připravila společnost Expandeco ve spolupráci s partnery jako Heureka Group, Zásilkovna, Acomware, Shopsys a Legitas.

Export Academy se především zaměřuje na trhy střední a východní Evropy. Jak překonat silný lokálpatriotismus a neochotu maďarských zákazníků nakupovat ze zahraničí? Jak efektivně přesvědčit rumunské nebo slovinské zákazníky k dokončení objednávky v nákupním košíku? Jak zaujmout svým e-shopem na vysoce přesyceném německém trhu? Jak si udržet věrnost náročných zákazníků z Rakouska? Nebo jak se prosadit na stále poměrně málo prozkoumaném ukrajinském či bulharském trhu? Každá ze zemí za našimi e-commerce hranicemi stále nabízí českým a slovenským e-shopům hodně možností jak prorazit a podnikat ziskově, čehož důkazem jsou i úspěšné příběhy organizátorů ExportAcademy.cz, o které se s vámi rádi podělí.

Ještě před vstupem na nový trh je důležité nejen plánování kompletní lokalizace, nastavení logistiky, ale také poznání specifik cílové země včetně právní a daňové agendy. Všem těmto tématům se budeme věnovat v prvních částech naší akademie. Účastníky následně provedeme i rozsáhlou oblastí budování značky na lokálním trhu, efektivními řešeními zákaznické podpory či vratek a představíme různé strategie růstu e-shopu za hranicemi i prostřednictvím nástrojů v online marketingu.

Inzerce

Program akademie je během 4 čtvrtků rozdělený do 4 kapitol expanze e-shopu:

  • 9.9.: Před expanzí do zahraničí
  • 16.9.: První kroky na novém trhu 
  • 23.9.: Lokální budování značky
  • 30.9.: Růst e-shopu za hranicemi 

Kompletní program najdete na ExportAcademy.cz.

Celým programem vás bude z našeho studia provázet moderátor Tomáš Vrtík, CEO & Partner společnosti Expandeco. Tomáš svou přátelskou povahou přispěje nejen k pozitivní atmosféře. Díky jeho bohatým e-commerce zkušenostem se postará i o zodpovězení těch nejzásadnějších otázek a pomůže v hledání řešení nejčastějších problémů, které e-shopy při jejich expanzi dokážou potrápit.

Účastníci budou mít jedinečnou možnost diskutovat na téma expanze a vyměňovat si tak vzácné zkušenosti či kontakty s dalšími majiteli e-shopů a klást otázky po každé přednášce i během závěrečné panelové diskuse se všemi řečníky. Každý absolvent akademie si kromě praktických vědomostí, kompletního záznamu přednášek a obsahu všech prezentací navíc virtuálně odnese také unikátní diplom s hodnotnými cenami a nabídkami od partnerů akademie.

Překroč hranice svého byznysu a investuj do růstu svého online podnikání. První krok za úspěchy v zahraničí začíná již dnes, prvním klikem na www.exportacademy.cz. Začínáme už ve čtvrtek 9. září v 9:00.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)