GDPR: Co to je oprávněný zájem k užívání osobních údajů?
Jak jistě víte, GDPR je evropské nařízení na ochranu osobních údajů. Základní informace jsme o něm probírali již dříve. Dnes se zaměřujeme na otázku tzv….
Jak jistě víte, GDPR je evropské nařízení na ochranu osobních údajů. Základní informace jsme o něm probírali již dříve. Dnes se zaměřujeme na otázku tzv….
Jak se bude do budoucna vyvíjet marketing? Jaké marketingové profese nahradí umělá inteligence? A jak se Incomakeru daří vyvíjet současně několik marketingových nástrojů? O tom…
Možná vás napadne, že vyhledávat na internetu umí dneska už každý. Ano, napsat dotaz do vyhledávacího…
Vstoupení GDPR v platnost se kvapem blíží. Termín 25. května bude pro mnohé provozovatele e-shopu klíčový. Co ochrana osobních údajů udělá právě s českými e-shopy?…
GDPR je evropské nařízení na ochranu osobních údajů. Základní informace jsme o něm probírali již dříve. Můžeme ho považovat za příležitost pro podnikatele nebo za…
Pokud existuje nějaký web, kde jsou přítomni dnes skoro všichni lidé, pak je to rozhodně Facebook….
Markeťáci z eVisions vám v dalším díle Novinek z Onlajnu opět ještě za čerstva odhalí, co hýbe světem online marketingu. Těšte se na novinky týkající se nového…
Role sociálních sítí v internetovém marketingu stále roste, ale nenaráží už na svůj strop? O tom si se mnou přišla povídat provozní ředitelka Socialsharks Nikol…
Přes 10 let strávil Ondřej Prokop budováním své agentury Fresh, která klientům pomáhá s internetovým marketingem a webovými stránkami. Nebyly to snadné roky. Několikrát se…
Český e-shop Alza.cz zvýšil loni svůj obrat o 80 %. Vydělal tak 21 miliard korun. V Praze nedávno otevřel „prodejnu budoucnosti“, kde nejsou žádní prodavači a…
Ačkoliv je Alza.cz především internetový obchod, už roky aktivně expanduje do offline prostředí. Její prodejny nebo AlzaBoxy najdete v mnoha městech a v dalších se…
Strašák jménem GDPR rezonuje již od konce roku 2016. Česky mu říkáme nehezky: „Obecné nařízení o ochranně osobních údajů“. Od května 2018 hrozí firmám obrovské…
Vyplatí se dnes ještě investovat do optimalizace pro vyhledávače? Nebo je lepší se místo SEO věnovat něčemu jinému? A jak se SEO v čase vyvíjí?…
Nenechte si ujít první letošní díl Novinek z onlajnu, které si pro vás nachystali markeťáci z eVisions. Odhalí vám, jaké změny si pro nás přichystaly sociální sítě,…
E-shop s výživou a potřebami pro kojence Feedo.cz dnes funguje už nejen na českém trhu, ale i na tom slovenském, polském a ukrajinském. Jak zahraniční…
Ivana Šedivá je marketingová ředitelka českého McDonald`s. V rozhovoru jsme si povídali o tom, jak firma přemýšlí nad novými produkty, jak je nabízí svým zákazníkům…
Přibližně každé 3 dny vyjde na blogu marketingové agentury eVisions nějaký článek. Často je navíc doplněn infografikou či unikátními obrázky. Aby toho nebylo málo, tvoří…
E-shop s počítačovými hrami Xzone.cz vznikl v roce 2001. Za tu dobu ušel velkou cestu a jeho byznys ovlivnil i vývoj nových technologií – hry…
Rok 2017 zakončila česká e-commerce rekordními tržbami. Letos čekají majitele e-shopů výzvy v podobě zvládnutí implementace GDPR a udržení si svých zákazníků i přes rostoucí oblibu…
Když se bavím s internevovými podnikateli o Zootu, často nechápavě kývají hlavou nad jeho byznys modelem. Zoot mnozí z nich chápou jako firmu, do které…