Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Články o podnikání na internetu

Premium
jan-karel-web

Výkon obchodníků: Jak ho zvýšit? | Jan Karel

Zjistěte, jak zvýšit výkon vašich B2B obchodníků a jak být v obchodu maximálně úspěšní? Poradí zkušený obchodník Jan Karel s více jak 13 lety zkušeností.

Před 2 měsíce

monika-kleckova-web

Jak řídit projekt pro klienta? | Monika Klečková

Naučte se řídit projekty pro vaše klienty. Monika Klečková vám ukáže, jak zvládá projektové řízení snadno a efektivně a jaké nástroje k němu využívá.

Před 2 měsíce

Inzerce

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Výhradní distribuce značek, akvizice české značky kosmetiky, vlastní barber shop, šití na míru, privátní značky, expanze do zahraničí. Podívejte se, díky čemu roste e-shop s pánskou módou.

Před 2 měsíce

samuel-huba-web

SaaS byznys, vstup na burzu, budoucnost e-commerce | Samuel Huba

Nahlédněte do zákulisí největšího českého poskytovatele e-shopových řešení a zjistěte, jak přemýšlí nad expanzí do zahraničí a novými produkty.

Před 2 měsíce

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
david-semerad-web

Sedí vám vaše firma? | David Semerád

David Semerád spoluzaložil hned 3 firmy, ale až při té třetí zjistil, co to znamená „Product Founder Fit“. Poslechněte si, jak se měnilo jeho vnímání byznysu.

Před 2 měsíce

jiri-svoboda-web

E-mail marketing výrobce oblečení Kalas | Jiří Svoboda (SmartEmailing)

Kalas je výrobce cyklistického oblečení, který e-mail marketing moc neřešil. V poslední době do něj ale šlape naplno a má super výsledky. Podívejte se.

Před 2 měsíce

karin-milkova-web

Expanze do zahraničí a lokální platební metody | Karin Milková (TrustPay)

Karin Milková z TrustPay detailně rozebírá, na co jsou zvyklí zákazníci v zahraničí. Zjistěte, jaké platební metody jim nabídnout a zda si nechat platit v kryptu.

Před 2 měsíce

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Patří mezi nejbohatší Čechy. Jeho firma má roční obrat před 3 miliardy korun a zaměstnává 6 stovek lidí. Poslechněte si know-how jednoho z nejzkušenějších podnikatelů v Česku.

Před 2 měsíce

jiri-jemelka-web

Poklesy tržeb: Jak na ně reagovat? | Jiří Jemelka

Jak reagovat na klesající tržby ve vaší firmě? Co poklesy tržeb způsobuje a jak změnit řízení firmy, která doposud vždy rostla? O tom mluvil Jiří Jemelka z JPF.

Před 3 měsíce

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Posílají personalizované papírové dopisy. Vydávají vlastní tištěný magazín. Investují do TV reklamy v několika zemích světa. Navrhněte do zákulisí prodejce spodního prádla.

Před 3 měsíce

Premium
martina-kneiflova-web

Jak nastavit vnitřní infrastrukturu firmy? | Martina Kneiflová (EY)

Dobře nastavená vnitřní infrastruktura firmy pomáhá předcházet zbytečným požárům. Poslechněte si o interních směrnicích, smlouvách, podpisových řádech, akciových plánech a dalším.

Před 3 měsíce

tomas-reytt-web

Jak se odlišit od konkurence? | Tomáš Reytt (mBank)

Pokud má na trhu někdo opravdu velkou konkurenci, tak jsou to banky. Ředitel obchodu a distribuce mBank Tomáš Reytt mluvil o tom, jak se mBanka v odlišuje.

Před 3 měsíce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP obsah

carly-kirstenova-web

Carly Kirstenová aka Carrie Kirsten: Život úspěšné influencerky, cena za úspěch, přístup firem a fanoušků

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Inzerce