Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Chytrý Rádce nejen na prodej nebo koupi realit

chytryradceS koupí, prodejem, pronájmem a výběrem bytu, domu, chaty, garsonky atp. se za život setká každý z nás. Pokud ovšem nejste odborník na reality, jen stěží odhadnete vhodnou dobu na provedení převodu domu či bytu. Před pořízením či prodejem nemovitosti je nutné zjistit mnoho informací, ale kterých a jak? V praxi si naštěstí s ničím nemusíte lámat hlavu. Chytrý Rádce vše důležité vyhledá a vyřeší za Vás.

Lokalita reality nemusí hrát prim

V případě, že chcete investovat desítky tisíc, a to např. do podílové fondu, zjišťujete si mnoho informací, zkoumáte historický vývoj, porovnáváte s konkurencí… Na druhou stranu, když jde o koupi nemovitosti, lidé se nebojí investovat miliony, přičemž se mohou dopustit mnoha chyb. Koupě bytu nebo domu je investice jako každá jiná, proto k ní tak musíme i přistupovat. Největší chybou, které se, a to alespoň z počátku, dopustí každý lajk, je porovnávání nemovitosti výhradně dle umístění. Ano, lokace v centru města logicky zvyšuje prodejní hodnotu daných realit, ale pokud se nejedná o velmi lukrativní sídlo, hlavní je technický stav exteriéru a interiéru a mnoho dalších proměnných, které si možná ani neuvědomujete. Přestože Vaše počáteční investice bude nízká, rekonstrukce a spojené práce s údržbou konkrétní nemovitosti v praxi mnohdy primární investici i převýší.

Většinu času strávíme doma

Ať už berete převod dané reality pouze jako finanční investici či nikoliv, musíte si položit základní otázku: „Bydlel bych tady rád a využil bych tento prostor?” Průměrný člověk stráví v obytných prostorách asi 80 % svého života, naprostou většinu z toho právě doma. Přestože hodláte byt pořídit na budoucí pronájem, popř. prodej, neřiďte se pouze fakty, ale také vlastním pocitem z interiéru i okolních prostor.

Jak správně prověřit nemovitost?

Ohledně hodnocení realit, resp. nemovitostí jsme si zmínili subjektivní pocity, lokaci a technický stav. Ovšem existují desítky až stovky dalších kritérií, které určují nynější a budoucí hodnotu. Jedním z těchto kritérií jsou smluvní závazky, které se reality přímo či nepřímo týkají. Chytrý Rádce se specializuje nejen na pomoc při prodeji a koupě realit, ale detailně prověří historii, současnost a podá pravděpodobnou predikci k budoucímu vývoji. Zajímá Vás, jak konkrétně investovat do realit, jak udržovat technický stav Vašeho domu či bytu nebo chcete zjistit tržní hodnotu Vaší nemovitosti – i s tím Vám Chytrý Rádce pomůže.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Nejlepší pomoc při určení vhodné nemovitosti

Investice, pocit z bydlení a zhodnocení nemovitosti jsou důležité pojmy, ale mnoho klientů trápí i základní otázka: jakou nemovitost si vybrat. Máte děti, každé z nich chodí do školy, Vy i Váš přítel či přítelkyně pracujete v odlišné firmě, mj. chcete mít blízko supermarket, hospodu atp. Chytrý Rádce Vám pomůže nejen s výběrem nemovitosti, ale také s vyjednáním ceny a s veškerým právním poradenstvím. Přesvědčte se sami dle referencí.

Chytrý Rádce, lídr na cestě k bydlení

Tento projekt nevznikl jako kopie či náhražka již existují služby na trhu. Jde o ojedinělou formu poradenství, která Vám pomůže se vším podstatným, co se realit týká. V praxi stačí zaslat dotaz, následně budete co nejdříve kontaktováni s požadavkem o doplnění informací. Chytrý Rrádce se přizpůsobí Vašemu životnímu stylu a nabídne Vám řešení šité na míru. Nemusíte se bát nejasností, vše Vám bude velmi podrobně vysvětleno.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

Právě vyšlo

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Premium
petr-cernansky-web

Má prý zákaznickou podporu lepší než většina e-shopů. Jak ji Rybízák dělá? | Petr Čerňanský

ruslan-skopal-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? | Ruslan Skopal (Trenýrkárna.cz)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Inzerce