Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Chytří majitelé větších provozoven využívají k vytápění budov zdroje, které jsou zdarma

Systém ohřevu vody přicházející z vodovodního řadu do Vaší provozovny teplem, kterého se chcete na jednu stranu zbavit (výpary v kuchyni, odpadní voda), není ničím novým. Právě naopak, ve světě se tato metoda používá už od 80. let minulého století. Na nákladech za teplo takto šetří nejen velké průmyslové podniky, ale také restaurace, majitelé vinných sklepů či velkých kancelářských komplexů.

Inzerce

Rekuperace pro Vaši provozovnu znamená možnost snížení nákladů na teplo či teplou vodu díky využití odpadní vody či výparů, které nyní bez jakéhokoliv dalšího využití vypouštíte. Abyste rekuperaci tepla za pomocí tepelného čerpadla mohli využít (a aby se Vám zároveň investice do tohoto systému vyplatila), nemusíte provozovat velký hotel či závodní jídelnu. I v případě středně velké restaurace či provozovny se směnným provozem se návratnost investic do tohoto systému pohybuje v řádu měsíců!

Pracovat přitom můžete s odchozím teplem do 42°C a odchozí vodou do teploty 30°C, přičemž zpět získáte vodu o teplotě 68 až 90°C.

Rekuperace neznamená jen nižší náklady na teplo, ale také přívětivější pracovní prostředí

Další výhoda rekuperace spočívá v efektivnějším odvodu tepelné zátěže z prostor Vaší budovy, což ocení zejména pracovníci kuchyně a prádelny (ti často musí pracovat v prostředí se zvýšenou vlhkostí a teplotou vzduchu, která má negativní vliv na jejich pracovní výkon a zdravotní stav).

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Pokud se navíc rekuperaci rozhodnete rozšířit i o ohřev vzduchu proudícího do Vaší provozovny z okolí, bude pro Vás jistě dobrou zprávou to, že díky důmyslnému systému filtrace je tento vzduch očištěn o výfukové plyny, alergeny a také je zbaven nadměrné vlhkosti. Toto kromě zaměstnanců jistě ocení i Vaši zákazníci.

Neváhejte tedy (topná sezóna zde bude již za měsíc) a kontaktujte ještě dnes odborníky ze společnosti GT-Energy s žádostí o posouzení možností instalace tepelného čerpadla s rekuperačním systémem do Vaší budovy.

 

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

jiri-kawulok-web

E-commerce v Česku: Co ji čeká a jak se připravit? | Jiří Kawulok (Lemonero)

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
daniel-hejl-web

Úspěch Productboardu: Jak vytvořit produkt s miliardovou hodnotou? | Daniel Hejl

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Inzerce