Inzerce

Chytří majitelé větších provozoven využívají k vytápění budov zdroje, které jsou zdarma

Systém ohřevu vody přicházející z vodovodního řadu do Vaší provozovny teplem, kterého se chcete na jednu stranu zbavit (výpary v kuchyni, odpadní voda), není ničím novým. Právě naopak, ve světě se tato metoda používá už od 80. let minulého století. Na nákladech za teplo takto šetří nejen velké průmyslové podniky, ale také restaurace, majitelé vinných sklepů či velkých kancelářských komplexů.

Inzerce

Rekuperace pro Vaši provozovnu znamená možnost snížení nákladů na teplo či teplou vodu díky využití odpadní vody či výparů, které nyní bez jakéhokoliv dalšího využití vypouštíte. Abyste rekuperaci tepla za pomocí tepelného čerpadla mohli využít (a aby se Vám zároveň investice do tohoto systému vyplatila), nemusíte provozovat velký hotel či závodní jídelnu. I v případě středně velké restaurace či provozovny se směnným provozem se návratnost investic do tohoto systému pohybuje v řádu měsíců!

Pracovat přitom můžete s odchozím teplem do 42°C a odchozí vodou do teploty 30°C, přičemž zpět získáte vodu o teplotě 68 až 90°C.

Rekuperace neznamená jen nižší náklady na teplo, ale také přívětivější pracovní prostředí

Další výhoda rekuperace spočívá v efektivnějším odvodu tepelné zátěže z prostor Vaší budovy, což ocení zejména pracovníci kuchyně a prádelny (ti často musí pracovat v prostředí se zvýšenou vlhkostí a teplotou vzduchu, která má negativní vliv na jejich pracovní výkon a zdravotní stav).

Pokud se navíc rekuperaci rozhodnete rozšířit i o ohřev vzduchu proudícího do Vaší provozovny z okolí, bude pro Vás jistě dobrou zprávou to, že díky důmyslnému systému filtrace je tento vzduch očištěn o výfukové plyny, alergeny a také je zbaven nadměrné vlhkosti. Toto kromě zaměstnanců jistě ocení i Vaši zákazníci.

Neváhejte tedy (topná sezóna zde bude již za měsíc) a kontaktujte ještě dnes odborníky ze společnosti GT-Energy s žádostí o posouzení možností instalace tepelného čerpadla s rekuperačním systémem do Vaší budovy.

 

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

konstantin-margaretis-web

Řízení rychle rostoucí firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

jaroslav-baier-web

Expanze do zahraničí: Jak ji zvládnout po právní stránce? | Jaroslav Baier

Právě vyšlo

martin-kames-web

Rozjezd e-shopu, nákup zboží, B2B byznys | Martin Kameš (Espeon)

ondrej-koudela-web

Nejčastější chyby při řízení menších firem | Ondřej Koudela

petr-pilin-web

Růst firmy a její řízení | Petr Pilin (iPodnik)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

adam-neuberger-web

Kryptoměny: Jak fungují, jak probíhá těžba a kdy do nich investovat? | Adam Neuberger

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

martin-rozhon-1-web

Transakční ekonomika e-shopu: Jak na ni podle Martina Rozhoně?

jaroslav-baier-web

Růst e-shopu očima právníka | Jaroslav Baier