Inzerce

Inzerce

Chytří majitelé větších provozoven využívají k vytápění budov zdroje, které jsou zdarma

Systém ohřevu vody přicházející z vodovodního řadu do Vaší provozovny teplem, kterého se chcete na jednu stranu zbavit (výpary v kuchyni, odpadní voda), není ničím novým. Právě naopak, ve světě se tato metoda používá už od 80. let minulého století. Na nákladech za teplo takto šetří nejen velké průmyslové podniky, ale také restaurace, majitelé vinných sklepů či velkých kancelářských komplexů.

Inzerce

Rekuperace pro Vaši provozovnu znamená možnost snížení nákladů na teplo či teplou vodu díky využití odpadní vody či výparů, které nyní bez jakéhokoliv dalšího využití vypouštíte. Abyste rekuperaci tepla za pomocí tepelného čerpadla mohli využít (a aby se Vám zároveň investice do tohoto systému vyplatila), nemusíte provozovat velký hotel či závodní jídelnu. I v případě středně velké restaurace či provozovny se směnným provozem se návratnost investic do tohoto systému pohybuje v řádu měsíců!

Pracovat přitom můžete s odchozím teplem do 42°C a odchozí vodou do teploty 30°C, přičemž zpět získáte vodu o teplotě 68 až 90°C.

Rekuperace neznamená jen nižší náklady na teplo, ale také přívětivější pracovní prostředí

Další výhoda rekuperace spočívá v efektivnějším odvodu tepelné zátěže z prostor Vaší budovy, což ocení zejména pracovníci kuchyně a prádelny (ti často musí pracovat v prostředí se zvýšenou vlhkostí a teplotou vzduchu, která má negativní vliv na jejich pracovní výkon a zdravotní stav).

Pokud se navíc rekuperaci rozhodnete rozšířit i o ohřev vzduchu proudícího do Vaší provozovny z okolí, bude pro Vás jistě dobrou zprávou to, že díky důmyslnému systému filtrace je tento vzduch očištěn o výfukové plyny, alergeny a také je zbaven nadměrné vlhkosti. Toto kromě zaměstnanců jistě ocení i Vaši zákazníci.

Neváhejte tedy (topná sezóna zde bude již za měsíc) a kontaktujte ještě dnes odborníky ze společnosti GT-Energy s žádostí o posouzení možností instalace tepelného čerpadla s rekuperačním systémem do Vaší budovy.

 

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

daniel-docekal-web

Daniel Dočekal: Jak uspět na Twitteru?

marie-havlickova-web

Marie Havlíčková (Slevomat): Transformace ze slev na zážitky, změna firemní kultury, výsledek akvizice firmy

pavel-milan-cerny-web

Pavel Milan Černý: Budování Econea.cz, vyhoření v podnikání, založení nové firmy

martin-henych-web

Martin Henych: Jak se buduje vývojářská firma?

Inzerce