Inzerce

Cesta k efektivnějšímu řízení obchodních případů

Od papírových poznámek, až k profesionální digitalizaci

Daniel Mozga, již 12 let, provádí privátní audit a správu financí podnikatelům a domácnostem. Smyslem jeho podnikání je pomoci svým klientům a nabídnout optimální servis služeb, v oblasti pojištění a financí.

„Svou práci dělám tak, abych se za ni nestyděl.“

Daniel Mozga (Finanční poradce)

3 zaměstnanci

Daniela k práci finančního partnera, přivedla událost, která se může stát snad každému – při sportu si poranil prst. Pojišťovna mu ale vyplatila pouze ½ pojistného plnění. Znáte to. Pokud se neozvete, nic navíc ani nezískáte. Daniel Mozga se proto obrátil zpět na pojišťovnu, aby upozornil na špatně vyplacenou částku. Zbytek peněz poté i dostal. Tahle zkušenost jej přiměla k založení vlastní firmy – být poradce lidem, kteří tomuto oboru nerozumí nebo si sami neporadí.

Problém

S růstem zkušeností se byznys rozjížděl. Klientů postupně přibývalo, s nimi i množství zakázek (resp. obchodních případů). Koordinace práce byla stále složitější a psaní na papírové poznámky, už postrádalo svůj význam. Papírky totiž nejde sdílet online a mít je kdykoliv po ruce. Asi se shodneme, že v dnešní konkurenční době je to překážkou.

Řešení

Digitalizace firemního řízení a online evidence obchodních případů měla pro firmu Daniela Mozgy značný přínos. Přechodem na online prostředí zvýšili svou efektivitu a tím ušetřili hodiny práce. S virtuálním projektovým manažerem Apu, kdykoliv ví, v jakém stavu všechny jeho zakázky jsou. Pokud zakázka „hoří“, Dan okamžitě vidí, kde zasáhnout a jak situaci vyřešit, než bude pozdě a bude muset řešit různé druhy nepříjemných komplikací.

Jak probíhá řízení práce online?

→ Schůzka s klientem a zpracování Privátního finančního auditu

→ Projednání potřeb klienta a výběr vhodného finančního (příp. pojišťovacího) produktu

→ Propojení ApuTime s CRM nástrojem (Raynet)

→ Průběh je kontrolován digitálně

  1. Evidence nového klienta do CRM

  2. Automatické založení zakázky v ApuTime, kde vzniká nový projekt

  3. Dílčí úkoly projektu se ihned automaticky přidělí příslušnému řešiteli

  4. Řešitel v aplikaci začíná pracovat na úkolu v čase, kdy je potřeba

  5. Kontrola stavu projektu

  • Dohled nad projekty.

Díky Apu se nestará, která zakázka má přednost, do kdy má být hotova atd. Termíny hlídá ApuTime.

  • Úspora času, maximální efektivita.

Neplánuje kdo, co, kdy má dělat. Práci s klientem se mohou věnovat na 100 %. Vedení lidí a jejich úkolů řeší Apu.

  • Přehlednost 24/7.

S ApuTime vidí co se děje, na kom nebo na čem práce stojí, i v jakém stádiu zakázka právě je. Stav zakázky sledují v reálném čase.

  • Má to systém.

Díky správně definovaným procesům, zakreslených v procesních mapách eliminovali chyby. Každá zakázka postupuje podle definované šablony.

  • Přístup odkudkoliv.

K ještě rychlejšímu a dostupnějšímu přehledu slouží mobilní aplikace ApuTime. Přehled nad obchodními případy je dostupný kdykoliv a odkudkoliv.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

konstantin-margaretis-web

Řízení rychle rostoucí firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

jaroslav-baier-web

Expanze do zahraničí: Jak ji zvládnout po právní stránce? | Jaroslav Baier

Právě vyšlo

martin-kames-web

Rozjezd e-shopu, nákup zboží, B2B byznys | Martin Kameš (Espeon)

ondrej-koudela-web

Nejčastější chyby při řízení menších firem | Ondřej Koudela

petr-pilin-web

Růst firmy a její řízení | Petr Pilin (iPodnik)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

jan-kvasnicka-web

Jan Kvasnička: Podnikání na volné noze, budování osobní značky, trh freelancerů

martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas (ADLER): Strategie v podnikání, řízení firmy, zvládání krize

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?