Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Cesta k efektivnějšímu řízení obchodních případů

inzerce
Před 4 roky

Od papírových poznámek, až k profesionální digitalizaci

Daniel Mozga, již 12 let, provádí privátní audit a správu financí podnikatelům a domácnostem. Smyslem jeho podnikání je pomoci svým klientům a nabídnout optimální servis služeb, v oblasti pojištění a financí.

„Svou práci dělám tak, abych se za ni nestyděl.“

Daniel Mozga (Finanční poradce)

3 zaměstnanci

Daniela k práci finančního partnera, přivedla událost, která se může stát snad každému – při sportu si poranil prst. Pojišťovna mu ale vyplatila pouze ½ pojistného plnění. Znáte to. Pokud se neozvete, nic navíc ani nezískáte. Daniel Mozga se proto obrátil zpět na pojišťovnu, aby upozornil na špatně vyplacenou částku. Zbytek peněz poté i dostal. Tahle zkušenost jej přiměla k založení vlastní firmy – být poradce lidem, kteří tomuto oboru nerozumí nebo si sami neporadí.

Inzerce

Problém

S růstem zkušeností se byznys rozjížděl. Klientů postupně přibývalo, s nimi i množství zakázek (resp. obchodních případů). Koordinace práce byla stále složitější a psaní na papírové poznámky, už postrádalo svůj význam. Papírky totiž nejde sdílet online a mít je kdykoliv po ruce. Asi se shodneme, že v dnešní konkurenční době je to překážkou.

Řešení

Digitalizace firemního řízení a online evidence obchodních případů měla pro firmu Daniela Mozgy značný přínos. Přechodem na online prostředí zvýšili svou efektivitu a tím ušetřili hodiny práce. S virtuálním projektovým manažerem Apu, kdykoliv ví, v jakém stavu všechny jeho zakázky jsou. Pokud zakázka „hoří“, Dan okamžitě vidí, kde zasáhnout a jak situaci vyřešit, než bude pozdě a bude muset řešit různé druhy nepříjemných komplikací.

Jak probíhá řízení práce online?

→ Schůzka s klientem a zpracování Privátního finančního auditu

→ Projednání potřeb klienta a výběr vhodného finančního (příp. pojišťovacího) produktu

→ Propojení ApuTime s CRM nástrojem (Raynet)

→ Průběh je kontrolován digitálně

  1. Evidence nového klienta do CRM

  2. Automatické založení zakázky v ApuTime, kde vzniká nový projekt

  3. Dílčí úkoly projektu se ihned automaticky přidělí příslušnému řešiteli

  4. Řešitel v aplikaci začíná pracovat na úkolu v čase, kdy je potřeba

  5. Kontrola stavu projektu

  • Dohled nad projekty.

Díky Apu se nestará, která zakázka má přednost, do kdy má být hotova atd. Termíny hlídá ApuTime.

  • Úspora času, maximální efektivita.

Neplánuje kdo, co, kdy má dělat. Práci s klientem se mohou věnovat na 100 %. Vedení lidí a jejich úkolů řeší Apu.

  • Přehlednost 24/7.

S ApuTime vidí co se děje, na kom nebo na čem práce stojí, i v jakém stádiu zakázka právě je. Stav zakázky sledují v reálném čase.

  • Má to systém.

Díky správně definovaným procesům, zakreslených v procesních mapách eliminovali chyby. Každá zakázka postupuje podle definované šablony.

  • Přístup odkudkoliv.

K ještě rychlejšímu a dostupnějšímu přehledu slouží mobilní aplikace ApuTime. Přehled nad obchodními případy je dostupný kdykoliv a odkudkoliv.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-web

Jak růst na volné noze? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
martin-kucera-web

Jak se řídí letiště, kterým ročně projde 14 milionů pasažérů? | Martin Kučera (Letiště Praha)

marek-odehnal-web

Zlatá horečka umělé inteligence. Co znamená pro investory do akcií? | Marek Odehnal

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého