Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

Cesta k efektivnějšímu řízení obchodních případů

Od papírových poznámek, až k profesionální digitalizaci

Daniel Mozga, již 12 let, provádí privátní audit a správu financí podnikatelům a domácnostem. Smyslem jeho podnikání je pomoci svým klientům a nabídnout optimální servis služeb, v oblasti pojištění a financí.

„Svou práci dělám tak, abych se za ni nestyděl.“

Daniel Mozga (Finanční poradce)

3 zaměstnanci

Daniela k práci finančního partnera, přivedla událost, která se může stát snad každému – při sportu si poranil prst. Pojišťovna mu ale vyplatila pouze ½ pojistného plnění. Znáte to. Pokud se neozvete, nic navíc ani nezískáte. Daniel Mozga se proto obrátil zpět na pojišťovnu, aby upozornil na špatně vyplacenou částku. Zbytek peněz poté i dostal. Tahle zkušenost jej přiměla k založení vlastní firmy – být poradce lidem, kteří tomuto oboru nerozumí nebo si sami neporadí.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Problém

S růstem zkušeností se byznys rozjížděl. Klientů postupně přibývalo, s nimi i množství zakázek (resp. obchodních případů). Koordinace práce byla stále složitější a psaní na papírové poznámky, už postrádalo svůj význam. Papírky totiž nejde sdílet online a mít je kdykoliv po ruce. Asi se shodneme, že v dnešní konkurenční době je to překážkou.

Řešení

Digitalizace firemního řízení a online evidence obchodních případů měla pro firmu Daniela Mozgy značný přínos. Přechodem na online prostředí zvýšili svou efektivitu a tím ušetřili hodiny práce. S virtuálním projektovým manažerem Apu, kdykoliv ví, v jakém stavu všechny jeho zakázky jsou. Pokud zakázka „hoří“, Dan okamžitě vidí, kde zasáhnout a jak situaci vyřešit, než bude pozdě a bude muset řešit různé druhy nepříjemných komplikací.

Jak probíhá řízení práce online?

→ Schůzka s klientem a zpracování Privátního finančního auditu

→ Projednání potřeb klienta a výběr vhodného finančního (příp. pojišťovacího) produktu

→ Propojení ApuTime s CRM nástrojem (Raynet)

→ Průběh je kontrolován digitálně

  1. Evidence nového klienta do CRM

  2. Automatické založení zakázky v ApuTime, kde vzniká nový projekt

  3. Dílčí úkoly projektu se ihned automaticky přidělí příslušnému řešiteli

  4. Řešitel v aplikaci začíná pracovat na úkolu v čase, kdy je potřeba

  5. Kontrola stavu projektu

  • Dohled nad projekty.

Díky Apu se nestará, která zakázka má přednost, do kdy má být hotova atd. Termíny hlídá ApuTime.

  • Úspora času, maximální efektivita.

Neplánuje kdo, co, kdy má dělat. Práci s klientem se mohou věnovat na 100 %. Vedení lidí a jejich úkolů řeší Apu.

  • Přehlednost 24/7.

S ApuTime vidí co se děje, na kom nebo na čem práce stojí, i v jakém stádiu zakázka právě je. Stav zakázky sledují v reálném čase.

  • Má to systém.

Díky správně definovaným procesům, zakreslených v procesních mapách eliminovali chyby. Každá zakázka postupuje podle definované šablony.

  • Přístup odkudkoliv.

K ještě rychlejšímu a dostupnějšímu přehledu slouží mobilní aplikace ApuTime. Přehled nad obchodními případy je dostupný kdykoliv a odkudkoliv.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

adamcak-endler-web

Jak předat firmu novému CEO? Příklad 2 firem | Pavol Adamčák a Vít Endler

ondrej-vodehnal-web

Jak zlepšit výkon PPC kampaní? | Ondřej Vodehnal (Filipesmedia)

tomas-mitana-web

Největší technologické překážky v růstu e-shopů | Tomáš Mitana (Shoptet)

Právě vyšlo

Premium
petr-miklik-web

Ziskovost e-shopu: Jak zvyšovat marže a snižovat PNO? Příklad Grizly.cz | Petr Miklík

Premium
tomas-matejcek-web

Systém odměňování zaměstnanců: Jak funguje v Megapixelu? | Tomáš Matějček

Premium
adam-kolesa-web

Jak hledat prostor pro další růst? Takhle to dělá Dáme jídlo | Adam Kolesa

Nejoblíbenější

Premium
rozhon-bernatek-web

Oba prodali firmu. Oba úplně jinak. Příběhy Vivantisu a Ovečkárny | Martin Rozhoň a Martin Bernátek

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
bednar-dlouhy-web

2 miliardáři, 2 přístupy k řízení firmy. V čem se liší Shipmonk a Kiwi.com? | Jan Bednář a Oliver Dlouhý

Komentáře

TOP header

Premium
daniel-kral-web

Amazon. Takhle na něm prodává Dermacol | Daniel Král

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Inzerce