Daniel Mozga, již 12 let, provádí privátní audit a správu financí podnikatelům a domácnostem. Smyslem jeho podnikání je pomoci svým klientům a nabídnout optimální servis služeb, v oblasti pojištění a financí.
„Svou práci dělám tak, abych se za ni nestyděl.“
Daniel Mozga (Finanční poradce)
Daniela k práci finančního partnera, přivedla událost, která se může stát snad každému – při sportu si poranil prst. Pojišťovna mu ale vyplatila pouze ½ pojistného plnění. Znáte to. Pokud se neozvete, nic navíc ani nezískáte. Daniel Mozga se proto obrátil zpět na pojišťovnu, aby upozornil na špatně vyplacenou částku. Zbytek peněz poté i dostal. Tahle zkušenost jej přiměla k založení vlastní firmy – být poradce lidem, kteří tomuto oboru nerozumí nebo si sami neporadí.
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
S růstem zkušeností se byznys rozjížděl. Klientů postupně přibývalo, s nimi i množství zakázek (resp. obchodních případů). Koordinace práce byla stále složitější a psaní na papírové poznámky, už postrádalo svůj význam. Papírky totiž nejde sdílet online a mít je kdykoliv po ruce. Asi se shodneme, že v dnešní konkurenční době je to překážkou.
Digitalizace firemního řízení a online evidence obchodních případů měla pro firmu Daniela Mozgy značný přínos. Přechodem na online prostředí zvýšili svou efektivitu a tím ušetřili hodiny práce. S virtuálním projektovým manažerem Apu, kdykoliv ví, v jakém stavu všechny jeho zakázky jsou. Pokud zakázka „hoří“, Dan okamžitě vidí, kde zasáhnout a jak situaci vyřešit, než bude pozdě a bude muset řešit různé druhy nepříjemných komplikací.
Jak probíhá řízení práce online?
→ Schůzka s klientem a zpracování Privátního finančního auditu
→ Projednání potřeb klienta a výběr vhodného finančního (příp. pojišťovacího) produktu
→ Propojení ApuTime s CRM nástrojem (Raynet)
→ Průběh je kontrolován digitálně
Evidence nového klienta do CRM
Automatické založení zakázky v ApuTime, kde vzniká nový projekt
Dílčí úkoly projektu se ihned automaticky přidělí příslušnému řešiteli
Řešitel v aplikaci začíná pracovat na úkolu v čase, kdy je potřeba
Kontrola stavu projektu
Dohled nad projekty.
Díky Apu se nestará, která zakázka má přednost, do kdy má být hotova atd. Termíny hlídá ApuTime.
Úspora času, maximální efektivita.
Neplánuje kdo, co, kdy má dělat. Práci s klientem se mohou věnovat na 100 %. Vedení lidí a jejich úkolů řeší Apu.
Přehlednost 24/7.
S ApuTime vidí co se děje, na kom nebo na čem práce stojí, i v jakém stádiu zakázka právě je. Stav zakázky sledují v reálném čase.
Má to systém.
Díky správně definovaným procesům, zakreslených v procesních mapách eliminovali chyby. Každá zakázka postupuje podle definované šablony.
Přístup odkudkoliv.
K ještě rychlejšímu a dostupnějšímu přehledu slouží mobilní aplikace ApuTime. Přehled nad obchodními případy je dostupný kdykoliv a odkudkoliv.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Před 4 dny
Před 4 dny
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 týdnem
Před 1 měsíc
Před 1 měsíc
Před 2 měsíce
Před 2 měsíce