Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Naučte se strategicky přemýšlet nad vaším byznysem.
Získejte praktické tipy, jak řídit vaši firmu chytřeji a efektivněji.
Poslechněte si zkušenosti TOP byznysmenů.
Zjistit více

Inzerce

Cesta k efektivnějšímu řízení obchodních případů

Od papírových poznámek, až k profesionální digitalizaci

Daniel Mozga, již 12 let, provádí privátní audit a správu financí podnikatelům a domácnostem. Smyslem jeho podnikání je pomoci svým klientům a nabídnout optimální servis služeb, v oblasti pojištění a financí.

„Svou práci dělám tak, abych se za ni nestyděl.“

Daniel Mozga (Finanční poradce)

3 zaměstnanci

Daniela k práci finančního partnera, přivedla událost, která se může stát snad každému – při sportu si poranil prst. Pojišťovna mu ale vyplatila pouze ½ pojistného plnění. Znáte to. Pokud se neozvete, nic navíc ani nezískáte. Daniel Mozga se proto obrátil zpět na pojišťovnu, aby upozornil na špatně vyplacenou částku. Zbytek peněz poté i dostal. Tahle zkušenost jej přiměla k založení vlastní firmy – být poradce lidem, kteří tomuto oboru nerozumí nebo si sami neporadí.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Problém

S růstem zkušeností se byznys rozjížděl. Klientů postupně přibývalo, s nimi i množství zakázek (resp. obchodních případů). Koordinace práce byla stále složitější a psaní na papírové poznámky, už postrádalo svůj význam. Papírky totiž nejde sdílet online a mít je kdykoliv po ruce. Asi se shodneme, že v dnešní konkurenční době je to překážkou.

Řešení

Digitalizace firemního řízení a online evidence obchodních případů měla pro firmu Daniela Mozgy značný přínos. Přechodem na online prostředí zvýšili svou efektivitu a tím ušetřili hodiny práce. S virtuálním projektovým manažerem Apu, kdykoliv ví, v jakém stavu všechny jeho zakázky jsou. Pokud zakázka „hoří“, Dan okamžitě vidí, kde zasáhnout a jak situaci vyřešit, než bude pozdě a bude muset řešit různé druhy nepříjemných komplikací.

Jak probíhá řízení práce online?

→ Schůzka s klientem a zpracování Privátního finančního auditu

→ Projednání potřeb klienta a výběr vhodného finančního (příp. pojišťovacího) produktu

→ Propojení ApuTime s CRM nástrojem (Raynet)

→ Průběh je kontrolován digitálně

  1. Evidence nového klienta do CRM

  2. Automatické založení zakázky v ApuTime, kde vzniká nový projekt

  3. Dílčí úkoly projektu se ihned automaticky přidělí příslušnému řešiteli

  4. Řešitel v aplikaci začíná pracovat na úkolu v čase, kdy je potřeba

  5. Kontrola stavu projektu

  • Dohled nad projekty.

Díky Apu se nestará, která zakázka má přednost, do kdy má být hotova atd. Termíny hlídá ApuTime.

  • Úspora času, maximální efektivita.

Neplánuje kdo, co, kdy má dělat. Práci s klientem se mohou věnovat na 100 %. Vedení lidí a jejich úkolů řeší Apu.

  • Přehlednost 24/7.

S ApuTime vidí co se děje, na kom nebo na čem práce stojí, i v jakém stádiu zakázka právě je. Stav zakázky sledují v reálném čase.

  • Má to systém.

Díky správně definovaným procesům, zakreslených v procesních mapách eliminovali chyby. Každá zakázka postupuje podle definované šablony.

  • Přístup odkudkoliv.

K ještě rychlejšímu a dostupnějšímu přehledu slouží mobilní aplikace ApuTime. Přehled nad obchodními případy je dostupný kdykoliv a odkudkoliv.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

jiri-peslar-web

Pojištění e-shopu. Na co se zapomíná? | Jiří Peslar (Allrisk)

konstantin-margaretis-web

Technologie pro vaši logistiku | Konstantin Margaretis (Skladon)

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Nejčastější chyby a nevyužité příležitosti | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Právě vyšlo

kovary-kovar-web

Logistika e-shopů. Alza a Skladon sdílí své zkušenosti | Miroslav Kövary a Maxim Kovář

Premium
ladislav-dyntar-web

eSport: Co o něm musíte vědět pro váš byznys? | Ladislav Dyntar

Premium
martin-mikulenka-web

Vybudujte úspěšnou kamennou prodejnu | Martin Mikulenka

Nejoblíbenější

Premium
jiri-navratil-web

Ziskovost v e-commerce. Naučte vaši firmu počítat | Jiří Navrátil (Dr. Max)

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Komentáře

TOP obsah

Premium
vit-horky-web

Jak prodat firmu? Příběh Brand Embassy | Vít Horký

Premium
michal-zelinka-web

Biano: Budování managementu a změna strategie firmy | Michal Zelinka

Premium
rene-nekuda-web

Jak se naučit (dlouhodobě a konzistentně) psát? | René Nekuda

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

Inzerce