Inzerce

Inzerce

České e-shopy šetří za dopravu na Slovensko. Vyjde je na 65 Kč

Mezi českou a slovenskou e-commerce existovalo vždy pevné pouto. Řada českých podnikatelů na slovenském trhu aktivně působí a oslovuje tak nové zahraniční zákazníky s podobnými nákupními zvyklostmi, menší jazykovou bariérou a společnou historií.

Ne každý český e-shop si ale může dovolit na Slovensku postavit vlastní sklad a snížit tak náklady na dopravu. Proto je většina českých podnikatelů dovážejících zboží na Slovensko závislá na cenách dopravců, které jsou mnohdy příliš vysoké a snižují tak prostor na marži podnikatele.

Nově svým slovenským zákazníkům mohou české e-shopy prostřednictvím služby EuroDoručení.cz nabídnout dopravu na Slovensku za bezkonkurenční cenu – 65 Kč, což je částka, za kterou mnohé e-shopy zboží nedoručují ani po České republice.

Jak to funguje?

Služba EuroDoručení.cz vznikla proto, aby usnadnila českým podnikatelům prodávání na Slovensko a aby slovenským zákazníkům ušetřila peníze. Funguje přitom na principu dobírek, a to velice jednoduše:

  1. Stačí se zaregistrovat na www.eurodoruceni.cz. Registrace nezabere více než 2 minuty.
  2. V sekci Můj účet vyplníte informace ohledně vašeho bankovního spojení, na které vám budou zasílány peníze za dobírky.
  3. Jakmile budete chtít odeslat novou zásilku, stačí kliknout na záložku „Poslat zásilku“, vložit informace o zákazníkovi a odeslat. Vše můžete učinit manuálně, nebo pomocí CSV souboru.
  4. Poté zašlete svoje zboží na adresu EuroDoručení.cz v Českém Těšíně.
  5. Pokud kurýr doručí zásilku do 12. hodiny, což většina přepravních společnosti zvládá, bude odevzdána dopravci na Slovensko tentýž den.

Výhodou této služby je její jednoduchost, rychlost a spolehlivost. O doručení zásilky na Slovensko a o jejím průběžném stavu budete informováni. Zásilka je navíc zákazníkovi zaslána ve stejném čase, jako byste jej posílali vy sami. Zákazník tedy vůbec nepozná rozdíl.

Pokud vás zajímají podrobnosti, detailní ceník nebo si chcete službu vyzkoušet, můžete tak učinit na tomto odkaze.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

petr-majtan-web

Návod: Jak automaticky stahovat skladové dostupnosti od vašich dodavatelů?

juraj-harkabuzik-web

Zákaznický servis v českých e-shopech: Průzkum mezi 445 firmami | Juraj Harkabuzík (Customer Hero)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

pocitac-ruka-prst-web

Příklady řízení online reputace. Jaké ponaučení si z nich odnést?

petra-plemlova-web

Petra Plemlová: Budování e-shopů, prioritizace, marketing a vývoj svépomocí

Vladimír Rejholec

Vladimír Rejholec: Je podnikání na internetu i pro lidi se závazky?

marian-jelinek-web

Marian Jelínek: Úspěšný člověk je pro mě ten, kdo extrémně miluje, co dělá, a chce za to extrémně hodně

Inzerce