Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

České e-shopy šetří za dopravu na Slovensko. Vyjde je na 65 Kč

inzerce
Před 6 roky

Mezi českou a slovenskou e-commerce existovalo vždy pevné pouto. Řada českých podnikatelů na slovenském trhu aktivně působí a oslovuje tak nové zahraniční zákazníky s podobnými nákupními zvyklostmi, menší jazykovou bariérou a společnou historií.

Ne každý český e-shop si ale může dovolit na Slovensku postavit vlastní sklad a snížit tak náklady na dopravu. Proto je většina českých podnikatelů dovážejících zboží na Slovensko závislá na cenách dopravců, které jsou mnohdy příliš vysoké a snižují tak prostor na marži podnikatele.

Nově svým slovenským zákazníkům mohou české e-shopy prostřednictvím služby EuroDoručení.cz nabídnout dopravu na Slovensku za bezkonkurenční cenu – 65 Kč, což je částka, za kterou mnohé e-shopy zboží nedoručují ani po České republice.

Jak to funguje?

Služba EuroDoručení.cz vznikla proto, aby usnadnila českým podnikatelům prodávání na Slovensko a aby slovenským zákazníkům ušetřila peníze. Funguje přitom na principu dobírek, a to velice jednoduše:

Inzerce

  1. Stačí se zaregistrovat na www.eurodoruceni.cz. Registrace nezabere více než 2 minuty.
  2. V sekci Můj účet vyplníte informace ohledně vašeho bankovního spojení, na které vám budou zasílány peníze za dobírky.
  3. Jakmile budete chtít odeslat novou zásilku, stačí kliknout na záložku „Poslat zásilku“, vložit informace o zákazníkovi a odeslat. Vše můžete učinit manuálně, nebo pomocí CSV souboru.
  4. Poté zašlete svoje zboží na adresu EuroDoručení.cz v Českém Těšíně.
  5. Pokud kurýr doručí zásilku do 12. hodiny, což většina přepravních společnosti zvládá, bude odevzdána dopravci na Slovensko tentýž den.

Výhodou této služby je její jednoduchost, rychlost a spolehlivost. O doručení zásilky na Slovensko a o jejím průběžném stavu budete informováni. Zásilka je navíc zákazníkovi zaslána ve stejném čase, jako byste jej posílali vy sami. Zákazník tedy vůbec nepozná rozdíl.

Pokud vás zajímají podrobnosti, detailní ceník nebo si chcete službu vyzkoušet, můžete tak učinit na tomto odkaze.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)