Inzerce

České e-shopy šetří za dopravu na Slovensko. Vyjde je na 65 Kč

Mezi českou a slovenskou e-commerce existovalo vždy pevné pouto. Řada českých podnikatelů na slovenském trhu aktivně působí a oslovuje tak nové zahraniční zákazníky s podobnými nákupními zvyklostmi, menší jazykovou bariérou a společnou historií.

Inzerce

Ne každý český e-shop si ale může dovolit na Slovensku postavit vlastní sklad a snížit tak náklady na dopravu. Proto je většina českých podnikatelů dovážejících zboží na Slovensko závislá na cenách dopravců, které jsou mnohdy příliš vysoké a snižují tak prostor na marži podnikatele.

Nově svým slovenským zákazníkům mohou české e-shopy prostřednictvím služby EuroDoručení.cz nabídnout dopravu na Slovensku za bezkonkurenční cenu – 65 Kč, což je částka, za kterou mnohé e-shopy zboží nedoručují ani po České republice.

Jak to funguje?

Služba EuroDoručení.cz vznikla proto, aby usnadnila českým podnikatelům prodávání na Slovensko a aby slovenským zákazníkům ušetřila peníze. Funguje přitom na principu dobírek, a to velice jednoduše:

  1. Stačí se zaregistrovat na www.eurodoruceni.cz. Registrace nezabere více než 2 minuty.
  2. V sekci Můj účet vyplníte informace ohledně vašeho bankovního spojení, na které vám budou zasílány peníze za dobírky.
  3. Jakmile budete chtít odeslat novou zásilku, stačí kliknout na záložku „Poslat zásilku“, vložit informace o zákazníkovi a odeslat. Vše můžete učinit manuálně, nebo pomocí CSV souboru.
  4. Poté zašlete svoje zboží na adresu EuroDoručení.cz v Českém Těšíně.
  5. Pokud kurýr doručí zásilku do 12. hodiny, což většina přepravních společnosti zvládá, bude odevzdána dopravci na Slovensko tentýž den.

Výhodou této služby je její jednoduchost, rychlost a spolehlivost. O doručení zásilky na Slovensko a o jejím průběžném stavu budete informováni. Zásilka je navíc zákazníkovi zaslána ve stejném čase, jako byste jej posílali vy sami. Zákazník tedy vůbec nepozná rozdíl.

Pokud vás zajímají podrobnosti, detailní ceník nebo si chcete službu vyzkoušet, můžete tak učinit na tomto odkaze.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

martin-jecmen-web

Z B2C do B2B. Jak začít prodávat firemním zákazníkům? | Martin Ječmen (BazarovéRegály.cz)

max-kovar-web

Jak se staví sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Aktuálně v e-commerce: Na čem teď pracovat? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

marek-odehnal-web

Finanční krize: Co se z nich můžeme naučit pro naše investování? | Marek Odehnal

marketa-danisova-web

Nejčastější chyby v e-mail marketingu | Markéta Danišová (SmartEmailing.cz)

pavla-arnoldova-web

Hledání nových zaměstnanců do digitální agentury | Pavla Arnoldová (Fragile)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

vit-endler-web

Jak si sestavit osobní rozpočet? | Vít Endler (finGOOD.cz)

miroslav-udan-web

Miroslav Uďan: Budování Shoptetu, z korporátu do firmy, přístup k podnikání