Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

České e-shopy šetří za dopravu na Slovensko. Vyjde je na 65 Kč

Inzerce

Inzerce

Mezi českou a slovenskou e-commerce existovalo vždy pevné pouto. Řada českých podnikatelů na slovenském trhu aktivně působí a oslovuje tak nové zahraniční zákazníky s podobnými nákupními zvyklostmi, menší jazykovou bariérou a společnou historií.

Ne každý český e-shop si ale může dovolit na Slovensku postavit vlastní sklad a snížit tak náklady na dopravu. Proto je většina českých podnikatelů dovážejících zboží na Slovensko závislá na cenách dopravců, které jsou mnohdy příliš vysoké a snižují tak prostor na marži podnikatele.

Nově svým slovenským zákazníkům mohou české e-shopy prostřednictvím služby EuroDoručení.cz nabídnout dopravu na Slovensku za bezkonkurenční cenu – 65 Kč, což je částka, za kterou mnohé e-shopy zboží nedoručují ani po České republice.

Jak to funguje?

Služba EuroDoručení.cz vznikla proto, aby usnadnila českým podnikatelům prodávání na Slovensko a aby slovenským zákazníkům ušetřila peníze. Funguje přitom na principu dobírek, a to velice jednoduše:

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

  1. Stačí se zaregistrovat na www.eurodoruceni.cz. Registrace nezabere více než 2 minuty.
  2. V sekci Můj účet vyplníte informace ohledně vašeho bankovního spojení, na které vám budou zasílány peníze za dobírky.
  3. Jakmile budete chtít odeslat novou zásilku, stačí kliknout na záložku „Poslat zásilku“, vložit informace o zákazníkovi a odeslat. Vše můžete učinit manuálně, nebo pomocí CSV souboru.
  4. Poté zašlete svoje zboží na adresu EuroDoručení.cz v Českém Těšíně.
  5. Pokud kurýr doručí zásilku do 12. hodiny, což většina přepravních společnosti zvládá, bude odevzdána dopravci na Slovensko tentýž den.

Výhodou této služby je její jednoduchost, rychlost a spolehlivost. O doručení zásilky na Slovensko a o jejím průběžném stavu budete informováni. Zásilka je navíc zákazníkovi zaslána ve stejném čase, jako byste jej posílali vy sami. Zákazník tedy vůbec nepozná rozdíl.

Pokud vás zajímají podrobnosti, detailní ceník nebo si chcete službu vyzkoušet, můžete tak učinit na tomto odkaze.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

ondrej-buben-web

Shoptet a financování e-shopů. Proč to dává smysl? | Ondřej Buben

andrea-horniczka-web

Umělá inteligence a Meta. Jak se mění reklamy na Facebooku? | Andrea Horniczká (Dexfinity)

juraj-harkabuzik-web

E-shopy prodělávají na zákaznické podpoře, aniž by o tom věděly | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

jakub-alt-web

130 tisíc podnikatelů fakturuje přes SuperFakturu. Jak se jí to povedlo? | Jakub Alt

jiri-jemelka-web

Jiří Jemelka: Jak být v podnikání šťastný?

marek-odehnal-web

Nejhodnotnější firmy světa. Budou jimi i v budoucnu? | Marek Odehnal

petr-macek-web

Umělá inteligence v malých firmách. Jak ji využít? | Petr Macek (Caflou)

juraj-harkabizik-web

Vánoce v e-commerce: Jak připravit zákaznickou podporu? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
martin-stibor-web

Rebranding e-shopu Korálky.cz na Manumi | Martin Stibor

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
martin-hausenblas-web

Martin Hausenblas: Jak předat firmu nástupci a posunout se do role majitele?

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Inzerce