Inzerce

Budování firmy

petr-skondrojanis-9-web

Petr Skondrojanis: Komunikace v rámci jednotlivých firemní oddělení

Možná to znáte. Firma má několik oddělení, která mezi sebou nekomunikují. Takže obchod nezná marketing, marketing neví, co potřebuje HR, a levá neví, co dělá pravá. Jak to vyřešit? O tom jsem si povídal s Petrem Skondrojanisem z COCUMA.cz. S…

Před 2 roky

martin-lonsky-web

Martin Lonský (ApuTime): Jak váš byznys změní 3,5 měsíce s americkými startupy?

Zakladatel inteligentního nástroje pro projektové řízení ApuTime Martin Lonský vycestoval na 3,5 měsíce do USA. V rozhovoru jsme si povídali o tom, co mu tato cesta dala a jaké zkušenosti do podnikání získal od amerických startupů. Do USA, konkrétně do…

Před 2 roky

Inzerce

eva-stroupkova-web

Eva Stroupková: Tvorba e-shopu ProMaléDobrodruhy.cz, unikátnost sortimentu, budování značky, práce a rodina

E-shop ProMaléDobrodruhy.cz letos oslavil 5 let své existence. Eva Stroupková přitom s jeho tvorbou začínala na balkóně. Dnes má firma této trojnásobné maminky roční obrat kolem 15 milionů korun a neustále roste. E-shop nabízí outdoorové vybavení pro děti, ale i…

Před 2 roky

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

S Michalem Koubkem z IdeaSupport.cz jsme začali spolupracovat v letošním roce. Začali jsme spolu natáčet sérii videí, ve kterých podnikatelům radíme s řízením jejich firem a finančním plánováním. Dnes bych vám ale rád ukázal zákulisí Michalova byznysu a co všechno…

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
jarda-vidim-web

Jarda Vidim (eVisions.cz): Růst digitální agentury, interní procesy, expanze do Německa

Většina českých digitálních agentur se zaměřuje zejména na tuzemský trh. eVisions Advertising ale letos udělala velký krok novým směrem – rozhodla se dobýt Německo. Jak expanze firmy vypadá a jak probíhal její proces „dospívání“, jsem si povídal s jejím zakladatelem…

Před 2 roky

miroslav-slama-web

Miroslav Sláma: 25 let budování značky LOAP.cz, velkoobchod a výroba, rozjezd e-shopu

Už čtvrtstoletí jsou průkopníkem sportovního oblečení a outdoorového vybavení v Česku. Alespoň to o sobě tvrdí na svých webových stránkách. Zakladatelem značky LOAP.cz je Miroslav Sláma, který byl mým hostem v dnešním videorozhovoru. Inspirovat bychom se neměli jen od mladičkých startupů a…

Před 2 roky

tomas-jerabek-web

Tomáš Jeřábek (Košík.cz): Změna firemní kultury, logistika, pozice dvojky na trhu, budoucnost on-line prodeje potravin

Od května letošního roku stojí v čele internetového supermarketu Košík.cz Tomáš Jeřábek. Ten více než 2 roky pracoval také pro největšího konkurenta Košíku, jedničku na trhu Rohlík.cz. V rozhovoru jsme si povídali třeba o tom, jaké největší změny musel po…

Před 2 roky

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

Je to tak trochu i zlatá klec. Zdědit rodinnou firmu a převzít její vedení s sebou nese obrovskou zodpovědnost, velké oběti a mnohdy i řešení naprosto nečekaných situací. Své o tom ví i Zuzana Ceralová Petrofová, ředitelka největšího výrobce akustických…

Před 2 roky

karolina-topolova-web

Karolína Topolová (AAA Auto): Budování kariéry manažerky, byznys s ojetými vozy, budoucnost firmy

Karolína Topolová je označována za jednu nejvýznamnějších žen Česka. Je generální ředitelkou největšího českého autobazaru AAA Auto, ve kterém řídí kolem 2400 zaměstnanců. Její kariéra začala v hotelu, pro který zakládala callcentrum. Její práce si všiml zakladatel AAA Auto Anthony…

Před 3 roky

sarka-litvinova-web

Šárka Litvinová (ASIANA, Letuška.cz): Budování úspěšné firmy, boj s konkurencí, tendry a nové technologie

Začínali krátce po revoluci. Manželé Litvinovi založili malou cestovní agenturu, jejíž název jim poradil indický guru. Z malé agentury se ale postupem času stala velká a Šárka Litvinová dnes řídí společnost ASIANA, která provozuje např. portál Letuška.cz. V rozhovoru jsme…

Před 3 roky

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Letos slaví 10 let. Agentura pro digitální marketing Fragile je na trhu od roku 2008 a dnes pro ni pracuje 40 specialistů, dosahuje ročního obratu kolem 100 milionů korun a podle slov svých zaměstnanců má „dost plochou firemní hierarchii“. To…

Před 3 roky

michal-vojta-web

Michal Vojta (SALESDOCk): Sales nejen u startupů, budování firemní kultury, 2 šéfové 1 firmy

Ve spolupráci s agenturou Fenek pro vás připravujeme rozhovory se zajímavými firmami z prostředí českých startupů. Hostem dnešního rozhovoru je CEO SALESDOCku Michal Vojta. Pokud máte firmu a nezvládáte vybudovat funkční a úspěšné obchodní oddělení, můžete se obrátit na SALESDOCk…

Před 3 roky

TOP obsah

max-kovar-web

Jak řídit sklad a vést skladníky? | Max Kovář (Skladon)

ondrej-fryc-web

Ondřej Fryc (Reflex Capital): Odvrácená strana spolupráce startupů a investorů

tom-sova-web

Tom Sova: Naprostý krach v podnikání, alkoholismus, budování nové firmy

michal-koubek-jaroslav-baier-web

Finanční potíže firmy: Jak je řešit? | Michal Koubek a Jaroslav Baier