Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Budování firmy

Makáte každý den na tom, aby vaše firma rostla a prosperovala? Pak pro vás máme spoustu bezplatných rozhovorů, ve kterých Jirka Rostecký zpovídá lidi, jako jste vy. Zjistíte, jak nepodcenit finanční řízení firmy, jak se buduje firemní kultura nebo jak na efektivní delegování práce. Všechny rozhovory si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání. Pokud provozujete e-shop, najdete videa přímo pro vás v této rubrice. Pokud startup, zkuste se podívat tady.

Doporučené epizody:


Na našem webu najdete už stovky rozhovorů, a proto jsme pro vás v této rubrice vybrali jen několik z nich. Všechna videa si můžete přehrát zde.
Potřebujete pomoct s budováním vaší firmy? Rádi vám pomůžeme. Napište Jirkovi na jiri@rostecky.cz.

Nejnovější obsah:

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

Inzerce

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

Premium
peter-minich-web

Muziker byl kousek od krachu. Co udělal špatně a jak to napravil? | Peter Minich

Premium
josef-jelinek-web

125 let na trhu, v Česku tržby 955 milionů. Jak funguje byznys spotřebičů Miele? | Josef Jelínek

Premium
dalibor-cicman-web

Dalibor Cicman (GymBeam): Jak nastavit management a strukturu firmy?

petr-macek-web

Jak vybrat firemní systém pro malou firmu?| Petr Macek (Caflou)

jiri-jemelka-web

Prodej firmy pohledem kupce. Co ho nejvíc zajímá? | Jiří Jemelka (JPF)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.