Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

Inzerce

Inzerce

Budování firmy

Makáte každý den na tom, aby vaše firma rostla a prosperovala? Pak pro vás máme spoustu bezplatných rozhovorů, ve kterých Jirka Rostecký zpovídá lidi, jako jste vy. Zjistíte, jak nepodcenit finanční řízení firmy, jak se buduje firemní kultura nebo jak na efektivní delegování práce. Všechny rozhovory si můžete přehrát i v našem podcastu o podnikání. Pokud provozujete e-shop, najdete videa přímo pro vás v této rubrice. Pokud startup, zkuste se podívat tady.

Doporučené epizody:


Na našem webu najdete už stovky rozhovorů, a proto jsme pro vás v této rubrice vybrali jen několik z nich. Všechna videa si můžete přehrát zde.
Potřebujete pomoct s budováním vaší firmy? Rádi vám pomůžeme. Napište Jirkovi na jiri@rostecky.cz.
jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Jak pracovat s firemními hodnotami, podle čeho je vybírat a jak je uvádět do praxe? O zkušenosti ze stovek firem se s námi podělil Jiří Jemelka z JPF.

Před 1 týdnem

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Dominik Nábělek buduje Stylovej.cz a DON LEMME. Loni dosáhl tržeb 44 milionů korun bez daně. Jak se budují módní značky a co rozhoduje o úspěchu?

Před 2 týdny

Inzerce

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

Skinners za poslední 2 roky vyrostlo na 100 milionů. Jak se mění jeho řízení a co všechno outsourcuje? Poslechněte si rozhovor s Michaelou Steinhauser.

Před 3 týdny

jindra-dohnal-web

Bez strategického myšlení nemáte v byznysu šanci | Jindra Dohnal (Creatixo)

Strategické myšlení je zásadní pro všechny podnikatele. Řídit bez něj firmu nedává smysl. Jak si ho ale vytvořit? Poradí Jindra Dohnal z Creatixa.

Před 3 týdny

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

S nejzkušenějšími podnikateli a manažery z Česka a Slovenska. Mnohem víc do hloubky. Studnice plná praktického know-how.

Zjistit více

Premium
jan-fabini-web

Jak se řídí značka Fabini: Od financí a strategie po nábor lidí a investory | Jan Fabini

Je mu 25 let a už vybudoval vlastní značku Fabini. Podívejte se do zákulisí a zjistěte, jak Jan Fabini svou firmu řídí.

Před 4 týdny

Jiří Rostecký

1 otázka, kterou si musí položit každý podnikatel

Zjistěte, jaká otázka rozhoduje o vašem úspěchu v podnikání a jak se její odpověď může promítnout do všeho, co v byznysu děláte.

Před 1 měsíc

Premium
petr-janosik-web

Takhle se za víc jak miliardu prodal Smartlook | Petr Janošík

Jeden z nejúspěšnějších prodejů Česka. Smartlook přebírá Cisco. Podívejte se do zákulisí prodeje a zjistětě, jak v praxi probíhal.

Před 1 měsíc

marian-kamenistak-web

Jak udělat z vývojáře manažera? | Marián Kamenišťák

Vaše firma roste a potřebujete v ní začít budovat hierarchii? V případě IT týmů to může být problém. Marián Kamenišťák poradí, jak to provést co nejlépe.

Před 1 měsíc

Premium
martin-kus-web

Vuch: Strategie firmy, riskování, finance i vstup investora | Martin Kůs

Píšou se Vuch, ale čtou se „vuš“. Jejich kabelky, batohy, peněženky, šperky nebo třeba obuv a oblečení už nosí statisíce zákazníkům v 6 zemích světa.

Před 2 měsíce

jindra-dohnal-web

Tým je odrazem svého lídra. Jak ho zlepšit? | Jindra Dohnal (Creatixo)

Firma je prý zrcadlem svého šéfa. Co to znamená a jak s tím v praxi naložit? O svoje zkušenosti se podělil Jindra Dohnal z Creatixa.

Před 2 měsíce

Premium
lukas-janousek-web

100 milionů za 3 roky. Jak roste Campiri? | Lukáš Janoušek

Lukáš Janoušek založil několik firem a pro Campiri získal i několik investorů. Jak uvažuje nad růstem firmy, do čeho investuje a jak se Campiri mění?

Před 2 měsíce

john-vanhara-web

John Vanhara a Jirka Rostecký: Vzdělávejte se a nebojte si říct o pomoc

John Vanhara patří mezi nejúspěšnější české podnikatele v globálním byznysu. Z Los Angeles si volal s Jirkou a společně si povídali o úspěchu v podnikání, životním stylu i penězích.

Před 2 měsíce

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

TOP header

Premium
dominik-stroukal

Byznys pohledem ekonoma. Na co se teď zaměřit a je správný čas na prodej firmy? | Dominik Stroukal

Premium
lukas-antos-web

Lukáš Antoš (Rohlík.cz): Zaměřte firmu na zákazníka

Premium
margareta-krizova-web

Průvodce začátky podnikání | Margareta Křížová

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Inzerce