Inzerce

Inzerce

Brýle pro práci s počítačem

Výpočetní technika se stala neodmyslitelnou a běžnou součástí našeho života. Trávíme před monitorem a obrazovkou několik hodin denně, nejen v zaměstnání či doma při práci, ale také při relaxaci či zábavě. Po dlouhodobé práci na počítači se asi každý setkal s bolestí hlavy, pálením a únavou očí nebo v některých případech také s rozmazáním a neschopností zaostřit obraz. Náš zrak je tedy touto činností velice namáhán a my si musíme uvědomit, že jeho poškození nelze vrátit jen tak zpět. Je tedy otázkou, jak se s tímto problémem vypořádat. Správná korekce zraku při práci s počítačem dokáže těmto nepříjemným potížím předejít.

Jedna z hlavních příčin únavy očí je, že při práci na počítači klesá frekvence mrkání. Rohovka a spojivka nejsou tedy dostatečně zvlhčovány slzami a proto dochází k pálení, řezání či zarudnutí. Důležité je také správné osvětlení v místnosti nebo vzdálenost od monitoru a klávesnice. U nositele brýlí na čtení může vzniknout tento problém tím, že brýle, které jsou určené na vzdálenost obvyklou pro držení knihy, používají na práci s počítačem.

Pro řešení tohoto problému jsou nejvhodnější brýle s kancelářskými čočkami, nebo-li degresivní čočky. Jsou zhotoveny přímo pro potřeby dlouhodobé, intenzivní práce na počítači. Brýle s těmito čočkami uživateli umožňují široké zorné pole na blízkou vzdálenost a také na monitor, který je umístěn o něco dále.

Dbejte i na výběr brýlové obruby, velikost je vždy uvedena z vnitřní strany stranice. Čísla označují velikost stranice, očnice a nosníku v milimetrech. Pro pohodlné nošení by brýle neměly být širší, než jsou lícní kosti a oko by mělo být umístěno zhruba ve středu očnice. Tímto docílíme přirozeného držení těla a hlavy při práci s počítačem.

V našem eshopu Originalnibryle.cz si můžete vybrat obrubu vhodnou pro práci s počítačem.

Například Ray-Ban RX 7014, kdy poloobroučky nebrání při střídání čtecí vzdálenosti a práce s monitorem.

Další možností jsou brýle Ray-Ban RX 7035, které jsou vyrobené z lehkého materiálu a jsou určené pro pohodlné odkládání podle vaší potřeby.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

pavel-roder-web

Jak mohou startupy získat velké klienty? | Pavel Röder (OMG Nest)

vit-endler-web

Financování e-shopu: Crowdfunding jako nedoceněná možnost | Vít Endler (finGOOD.cz)

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

Nejoblíbenější

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

Komentáře

Doporučené články

jan-vetyska-web

Jan Vetyška (APEK): Česká e-commerce v roce 2016

vojtech-krapitek-web

VIDEO: Vojtěch Krapítek (Sportex.cz): Jak konkurovat velkým e-shopům?

jan-urban-web

Jan Urban: Hledání investora, rozjezd nových firem, začátky s investováním

Facebook marketing

11 mýtů Facebook marketingu, na které zapomeňte

Inzerce