Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

“Barcamp Ostrava 2015: méně konference, více Barcampu”

Tisková zpráva: 1. 12. 2015 – Ostravský Barcamp získal v posledních letech pověst jednoho z nejlepších Barcampů v ČR. Letošní ročník se uskuteční už v sobotu 5. prosince a všech 800 míst je už dávno beznadějně obsazeno. Na co nového se letos mohou návštěvníci těšit?

Inzerce

“Letošní ročník Ostravského Barcampu chceme pojmout jinak než ty předchozí. Zásadní je přesun do oblasti Dolních Vítkovic. Věříme, že umístění konference do srdce industriálního areálu spolu s novými formami využití prostoru účastníky zaujme a z této akce si kromě informací odnesou také zážitky,” říká o plánech Lukáš Havlásek, hlavní organizátor.

Barcampový formát akcí staví především na návštěvnících a jejich vzájemné interakci – tedy výměně znalostí, zkušeností a názorů. V posledních letech se však české Barcampy (ten ostravský nevyjímaje) svým charakterem přiblížily spíše konferencím komerčního rázu. To sebou bohužel přineslo větší míru anonymity zúčastněných a menší zapojení komunity jako takové. A právě to chceme na letošním Barcampu Ostrava změnit. Poněkud sterilní ráz konferenčních sálů vystřídá unikátní industriální prostor Provozu Hlubina, který se mimo jiné umístil mezi pěticí nejlepších počinů v anketě Stavba roku 2015. Kromě tří sálů poskytne členitý prostor ideální podmínky k diskuzím, networkingu a v neposlední řadě se v něm uskuteční i závěrečná afterparty.

Ve dvou sálech bude po celý den paralelně probíhat program přednášek, které získaly v otevřeném hlasování náštěvníků nejvíce hlasů. Jak je na Barcampech zvykem, mluvit se bude o celé škále témat: on-line marketingu, e-commerce, webovém designu, sociálních sítích, nových trendech v technologiích, programování, startupech, podnikání, ale třeba i o seberozvoji, komunikačních dovednostech či motivaci.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Třetí sál bude v odpoledních hodinách vyhrazen pro konání tzv. “True Barcampu” – otevřeného samoorganizovaného programu. Každý návštěvník Barcampu bude mít možnost oslnit publikum svou přednášku v jednom z osmi třicetiminutových bloků. Právě True Barcamp předznamenává změnu kurzu Barcampu Ostravu směrem zpět k původní myšlence barcampových akcí.

Ostravský Barcamp již tradičně pořádají dvě spřátelené společnosti – digitální agentura a tvůrce webových řešení Moravio a shopdeveloper předních českých a slovenských e-shopů Shopsys.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

redakce

Den co den píšeme, točíme a nahráváme nový obsah na MladýPodnikatel.cz, který provozujeme.

Nenechte si ujít

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Premium
milan-petr-web

Finanční zdraví firmy, potenciál růstu a kamenné prodejny | Milan Petr (McPen)

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

Právě vyšlo

Premium
martin-penicka-web

Zažité metody nefungují. Řízení firmy je velmi komplexní | Martin Pěnička (TisknuLevně.cz)

petr-macek-web

Finanční řízení firmy v nepříznivé době | Petr Macek (Caflou)

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

TOP header

Premium
petr-kasa-web

Petr Kasa: Jak budujeme hodnotu Pilulka.cz?

Premium
dalibor-dedek-web

Dalibor Dědek: Jak vybudoval Jablotron?

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Inzerce