Inzerce

“Barcamp Ostrava 2015: méně konference, více Barcampu”

Tisková zpráva: 1. 12. 2015 – Ostravský Barcamp získal v posledních letech pověst jednoho z nejlepších Barcampů v ČR. Letošní ročník se uskuteční už v sobotu 5. prosince a všech 800 míst je už dávno beznadějně obsazeno. Na co nového se letos mohou návštěvníci těšit?

Inzerce

“Letošní ročník Ostravského Barcampu chceme pojmout jinak než ty předchozí. Zásadní je přesun do oblasti Dolních Vítkovic. Věříme, že umístění konference do srdce industriálního areálu spolu s novými formami využití prostoru účastníky zaujme a z této akce si kromě informací odnesou také zážitky,” říká o plánech Lukáš Havlásek, hlavní organizátor.

Barcampový formát akcí staví především na návštěvnících a jejich vzájemné interakci – tedy výměně znalostí, zkušeností a názorů. V posledních letech se však české Barcampy (ten ostravský nevyjímaje) svým charakterem přiblížily spíše konferencím komerčního rázu. To sebou bohužel přineslo větší míru anonymity zúčastněných a menší zapojení komunity jako takové. A právě to chceme na letošním Barcampu Ostrava změnit. Poněkud sterilní ráz konferenčních sálů vystřídá unikátní industriální prostor Provozu Hlubina, který se mimo jiné umístil mezi pěticí nejlepších počinů v anketě Stavba roku 2015. Kromě tří sálů poskytne členitý prostor ideální podmínky k diskuzím, networkingu a v neposlední řadě se v něm uskuteční i závěrečná afterparty.

Ve dvou sálech bude po celý den paralelně probíhat program přednášek, které získaly v otevřeném hlasování náštěvníků nejvíce hlasů. Jak je na Barcampech zvykem, mluvit se bude o celé škále témat: on-line marketingu, e-commerce, webovém designu, sociálních sítích, nových trendech v technologiích, programování, startupech, podnikání, ale třeba i o seberozvoji, komunikačních dovednostech či motivaci.

Třetí sál bude v odpoledních hodinách vyhrazen pro konání tzv. “True Barcampu” – otevřeného samoorganizovaného programu. Každý návštěvník Barcampu bude mít možnost oslnit publikum svou přednášku v jednom z osmi třicetiminutových bloků. Právě True Barcamp předznamenává změnu kurzu Barcampu Ostravu směrem zpět k původní myšlence barcampových akcí.

Ostravský Barcamp již tradičně pořádají dvě spřátelené společnosti – digitální agentura a tvůrce webových řešení Moravio a shopdeveloper předních českých a slovenských e-shopů Shopsys.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

redakce

Den co den píšeme, točíme a nahráváme nový obsah na MladýPodnikatel.cz, který provozujeme.

Nenechte si ujít

jiri-rostecky

Ještě lepší rozhovory. Spouštíme předplatné

Pro předplatitele
pavel-milan-cerny-web

Jak nastavit firmu a žít plnohodnotný život? | Pavel Milan Černý (Econea.cz)

Pro předplatitele
david-lorincz-web

David Lörincz: Jak se stát jedničkou oboru mezi freelancery?

Právě vyšlo

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

jiri-hlavka-web

Obalové materiály: Aktuální situace na trhu a jak na nich ušetřit? | Jiří Hlávka (Packung)

konstantin-margaretis-web

Řízení rychle rostoucí firmy | Konstantin Margaretis (Skladon)

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

Pro předplatitele
michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

frantisek-suchan-web

Bez frází: Rozjezd úspěšného projektu, tvorba a monetizace obsahu | František Suchan

Pro předplatitele
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory