Doporučujeme

Jak se řídí české firmy? Nahlédněte pod ruce jejich šéfům

Praktické tipy pro řízení firmy na českém trhu
Zkušenosti předních podnikatelů a manažerů
Reálné know-how pro budování vaší firmy
Zjistit více

“Barcamp Ostrava 2015: méně konference, více Barcampu”

Inzerce

Inzerce

Tisková zpráva: 1. 12. 2015 – Ostravský Barcamp získal v posledních letech pověst jednoho z nejlepších Barcampů v ČR. Letošní ročník se uskuteční už v sobotu 5. prosince a všech 800 míst je už dávno beznadějně obsazeno. Na co nového se letos mohou návštěvníci těšit?

Inzerce

“Letošní ročník Ostravského Barcampu chceme pojmout jinak než ty předchozí. Zásadní je přesun do oblasti Dolních Vítkovic. Věříme, že umístění konference do srdce industriálního areálu spolu s novými formami využití prostoru účastníky zaujme a z této akce si kromě informací odnesou také zážitky,” říká o plánech Lukáš Havlásek, hlavní organizátor.

Barcampový formát akcí staví především na návštěvnících a jejich vzájemné interakci – tedy výměně znalostí, zkušeností a názorů. V posledních letech se však české Barcampy (ten ostravský nevyjímaje) svým charakterem přiblížily spíše konferencím komerčního rázu. To sebou bohužel přineslo větší míru anonymity zúčastněných a menší zapojení komunity jako takové. A právě to chceme na letošním Barcampu Ostrava změnit. Poněkud sterilní ráz konferenčních sálů vystřídá unikátní industriální prostor Provozu Hlubina, který se mimo jiné umístil mezi pěticí nejlepších počinů v anketě Stavba roku 2015. Kromě tří sálů poskytne členitý prostor ideální podmínky k diskuzím, networkingu a v neposlední řadě se v něm uskuteční i závěrečná afterparty.

Ve dvou sálech bude po celý den paralelně probíhat program přednášek, které získaly v otevřeném hlasování náštěvníků nejvíce hlasů. Jak je na Barcampech zvykem, mluvit se bude o celé škále témat: on-line marketingu, e-commerce, webovém designu, sociálních sítích, nových trendech v technologiích, programování, startupech, podnikání, ale třeba i o seberozvoji, komunikačních dovednostech či motivaci.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

Třetí sál bude v odpoledních hodinách vyhrazen pro konání tzv. “True Barcampu” – otevřeného samoorganizovaného programu. Každý návštěvník Barcampu bude mít možnost oslnit publikum svou přednášku v jednom z osmi třicetiminutových bloků. Právě True Barcamp předznamenává změnu kurzu Barcampu Ostravu směrem zpět k původní myšlence barcampových akcí.

Ostravský Barcamp již tradičně pořádají dvě spřátelené společnosti – digitální agentura a tvůrce webových řešení Moravio a shopdeveloper předních českých a slovenských e-shopů Shopsys.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

redakce

Den co den píšeme, točíme a nahráváme nový obsah na MladýPodnikatel.cz, který provozujeme.

Nenechte si ujít

Premium
jan-prochazka-web

Jak firmu připravit na příchod finančního ředitele? | Jan Procházka (4camping)

dan-nytra-web

E-mail marketing a AI. Co už dnes funguje v praxi? | Dan Nytra

jiri-jemelka-web

Firemní hodnoty: Jak si je určit a jak s nimi pracovat? | Jiří Jemelka

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

petr-macek-web

Díky čemu roste aplikace Caflou? | Petr Macek

Premium
pavel-milan-cerny-web

Vybudoval Econea.cz, ale nakonec z ní odešel. Cesta za štěstím Pavla Milana Černého

michaela-steinhauser-web

Růst firmy: Jak ho zvládá Skinners? | Michaela Steinhauser

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Inzerce