Inzerce

Inzerce

“Barcamp Ostrava 2015: méně konference, více Barcampu”

Tisková zpráva: 1. 12. 2015 – Ostravský Barcamp získal v posledních letech pověst jednoho z nejlepších Barcampů v ČR. Letošní ročník se uskuteční už v sobotu 5. prosince a všech 800 míst je už dávno beznadějně obsazeno. Na co nového se letos mohou návštěvníci těšit?

Inzerce

“Letošní ročník Ostravského Barcampu chceme pojmout jinak než ty předchozí. Zásadní je přesun do oblasti Dolních Vítkovic. Věříme, že umístění konference do srdce industriálního areálu spolu s novými formami využití prostoru účastníky zaujme a z této akce si kromě informací odnesou také zážitky,” říká o plánech Lukáš Havlásek, hlavní organizátor.

Barcampový formát akcí staví především na návštěvnících a jejich vzájemné interakci – tedy výměně znalostí, zkušeností a názorů. V posledních letech se však české Barcampy (ten ostravský nevyjímaje) svým charakterem přiblížily spíše konferencím komerčního rázu. To sebou bohužel přineslo větší míru anonymity zúčastněných a menší zapojení komunity jako takové. A právě to chceme na letošním Barcampu Ostrava změnit. Poněkud sterilní ráz konferenčních sálů vystřídá unikátní industriální prostor Provozu Hlubina, který se mimo jiné umístil mezi pěticí nejlepších počinů v anketě Stavba roku 2015. Kromě tří sálů poskytne členitý prostor ideální podmínky k diskuzím, networkingu a v neposlední řadě se v něm uskuteční i závěrečná afterparty.

Ve dvou sálech bude po celý den paralelně probíhat program přednášek, které získaly v otevřeném hlasování náštěvníků nejvíce hlasů. Jak je na Barcampech zvykem, mluvit se bude o celé škále témat: on-line marketingu, e-commerce, webovém designu, sociálních sítích, nových trendech v technologiích, programování, startupech, podnikání, ale třeba i o seberozvoji, komunikačních dovednostech či motivaci.

Třetí sál bude v odpoledních hodinách vyhrazen pro konání tzv. “True Barcampu” – otevřeného samoorganizovaného programu. Každý návštěvník Barcampu bude mít možnost oslnit publikum svou přednášku v jednom z osmi třicetiminutových bloků. Právě True Barcamp předznamenává změnu kurzu Barcampu Ostravu směrem zpět k původní myšlence barcampových akcí.

Ostravský Barcamp již tradičně pořádají dvě spřátelené společnosti – digitální agentura a tvůrce webových řešení Moravio a shopdeveloper předních českých a slovenských e-shopů Shopsys.

redakce

Den co den píšeme, točíme a nahráváme nový obsah na MladýPodnikatel.cz, který provozujeme.

Nenechte si ujít

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

bergsmith-web

V Česku rozjíždí novou značku švýcarských hodinek. Lidem radí, aby si vážili svého času

Právě vyšlo

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

marek-dvorak-web

Jak se dělá úspěšná videoreklama? | Marek Dvořák (Markusfilm)

david-brenner-web

SEO e-shopu jako hlavní zdroj objednávek? | David Brenner (Klenota.cz)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek: Jak efektivně vyvíjet e-shopové řešení?

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

marie-chytilova-web

Marie Chytilová: Jak se vyvíjí Slevomat?

Inzerce