Inzerce

Inzerce

Aleš Nešetřil: Jak může (nejen) designér budovat svůj brand?

Aleš Nešetřil pracuje jako Creative Director v STRV. Je to designér specializující se na návrh mobilních aplikací. Má zkušenosti nejen s prací ve velké nadnárodní firmě, ale i na volné noze. Jak buduje svůj osobní brand a co by doporučil ostatním freelancerům i zaměstnancům?

Moc rád dávám prostor hostům, které sami navrhnete např. prostřednictvím sociálních sítí. Tip na Aleše přišel z Twitteru a byla to treda do černého. Sám Aleš mi poslal spoustu nápadů, co bychom mohli probrat a jaké zkušenosti předat divákům a posluchačům.

Vznikl z toho rozhovor, ve kterém jsme probrali 2 základní prostředí – práci ve firmě a práci na volné noze. Ačkoliv je Aleš designér, jeho doporučení mohou využít všichni specialisté, ať už pracují kdekoliv. Bavili jsme se hlavně o budování osobní značky a – jak říká sám Aleš – budování respektu v oboru.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč má pro designéra smysl budovat vlastní brand?
  • Jaký to má smysl v situaci, kdy je na trhu designérů málo a je po nich vysoká poptávka?
  • Proč by měli o vlastním brandu přemýšlet i designéři-zaměstnanci?
  • Jaký největší rozdíl vidí Aleš v práci na volné noze a v STRV?
  • Jaké chyby vidí u mladších designérů?
  • Co jemu pomohlo v budování osobní značky a jak svou práci vyhodnocuje?
  • Jak mu v tom pomáhá třeba Instagram?
  • Kde by designéři měli být, pokud chtějí na vlastní značce pracovat?
  • Jak využít síly komunity a najít si zkušenějšího mentora?
  • Co vám osobní brand může přinést a jak si získat respekt v oboru?

Videa, která vás nakopnou:

jiri-rostecky

Jiří Rostecký

Jirkovi je 27 let a je zakladatelem MladýPodnikatel.cz. Podnikat začal ještě na střední škole, ale jeho první firma mu vůbec nevyšla. Po ní se začal naplno věnovat natáčení rozhovorů a podcastů, kterých má za sebou už bezmála 7 stovek. Ročně pořádá desítky akcí pro podnikatele a často přednáší na vysokých školách. Časopis Forbes ho umístil do českého výběru 30pod30, několikrát byl nominován na Osobnost digitálního marketingu WebTOP100 a opakovaně se umísťuje i v Křišťálové Lupě. Píše blog a sledovat ho můžete třeba na Facebooku.

Nenechte si ujít

jitka-nemeckova-web

Jitka Němečková (Plzeňský Prazdroj): Práce tiskové mluvčí, psaní tiskových zpráv, spolupráce s médii

pavel-prouza-web

Pavel Prouza (FlixBus): Budování týmu, leadership, sdílení vize napříč firmou

martin-planka-web

Martin Planka (SOLARplan.cz): Řízení projektů a procesů v malé firmě, vhodné nástroje, zaučení zaměstnanců

Právě vyšlo

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

cerny-prokes-web

Výroba hmotného produktu, tvorba e-shopu a práce s invalidy | Jan Prokeš a Jiří Černý

martin-mates-web

Růst firmy a budování managementu | Martin Mates (Econea.cz)

Nejoblíbenější

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)

petr-bena-web

Budoucnost e-commerce a role marketplaces | Petr Bena z Alza.cz

margareta-krizova-web

Margareta Křížová: Rozjezd podnikání, ženy a kariéra, podnikání ve vyšším věku

Komentáře

Róbert Suja

Před 4 roky

Super rozhovor, inpširoval ma vo viacerých veciach. Páči sa mi ako Jiří kladie otázky a aký má záujem dozvedieť sa niečo viac. Len tak ďalej chalani.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Doporučené články

uzivatelske-testovani-eshopu-web

Jiří Suchý: Jak provést uživatelské testování vašeho e-shopu?

vit-endler-2-web

Vít Endler (finGOOD.cz): Jak si vybudovat finanční nezávislost?

adam-jezek-web

VIDEO: Adam Ježek: Jak vyhledávače hodnotí webové stránky?

pocitac-emaily-web

E-mailing: Na jaké svátky a události se zaměřit?

Inzerce