Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

E-shop Klub MladýPodnikatel.cz

Cílem E-shop Klubu je podpořit růst a prosperitu internetových obchodů a poskytnout jim příležitost sdílet svoje zkušenosti s ostatními. Mezi účastníky Klubu jsou zejména zakladatelé a ředitelé e-shopů s obratem nejčastěji v desítkách či stovkách milionů korun. Připravujeme pro ně moderovaný program (podrobný rozhovor s některým z e-shopařů), volnou diskuzi (vhodnou pro výměnu zkušeností, informací a kontaktů) a další aktivity (např. exkurzi skladových prostor).

„Skvělá diskuze s lidmi, kteří řeší podobné problémy jako my. Navíc ve velmi příjemné atmosféře, kde můžete čerpat inspiraci a zároveň přispět svými zkušenostmi. Nikdo vám nic neprodává, jen každý sdílí své best practices a přispívá do diskuze. – Michal Finta z VeseléZvíře.cz

Jednotlivá setkání příliš nepropagujeme. Jsou určena především pro stálé členy E-shop Klubu a pro pozvané. Členem se ale můžete stát i vy.

Jak se stát členem E-shop Klubu?

Napište nám na jiri@rostecky.cz a představte se nám:

  1. Kdo jste a jaký e-shop provozujete?
  2. Jak velcí jste? Jakého dosahujete obratu a jaký máte podíl na trhu?
  3. Jaké zkušenosti dokážete členům E-shop Klubu předat a proč bychom vás mezi sebou měli chtít?

„Na E-shop Klubu oceňuji zejména uvolněnou neformální atmosféru a plno tvrdých dat, o kterých hned na místě můžete dále diskutovat a diskusi košatit. Mix pozvaných hostů je natolik vyvážený, že si své odnese e-shop s obratem 10 mio i 300 mio. Už teď se těším na další setkání.“ – David Štěpánek, zakladatel UrbanStore.cz

Podívejte se na předchozí setkání:

Nejnovější obsah:

jitka-dvorakova

Jitka Dvořáková živě na E-shop Klubu. Co prozradila o řízení CZC.cz?

michal-koubek-web

Jak spočítat náklady na vytvoření managementu firmy? | Michal Koubek

peter-hajducek-web

Peter Hajduček (Footshop): Rozšiřování sortimentu, financování e-shopu, zvládání krize

eva-stroupkova-web

Eva Stroupková: Vedení e-shopu v krizi, péče o děti, zvládání stresu

Inzerce

jan-jezek-web

Jan Ježek: Budování e-shopu ZahradaJežek.cz, off-line marketing, pořádání veletrhu

martin-rozhon-web

8. E-shop Klub: Martin Rozhoň o transakční ekonomice e-shopu, budování managementu firmy, vytváření vlastních značek

pavel-kralicek-web

Pavel Králíček: Tvorba e-shopu GentlemanStore.cz, blogování, prodej neznámých produktů

ruslan-skopal-web

7. E-shop Klub v Trenýrkárna.cz: Finanční řízení e-shopu, vedení lidí, výroba vlastních produktů

otakar-janik-web

Otakar Janík: E-shop SvětPlodů.cz, retence zákazníků, prozákaznický přístup, delegování práce

erika-eliasova-web

Erika Eliášová: Budování e-shopu ErikaFashion.cz, začátky s marketingem, chyby v podnikání

mladypodnikatel-cz-eshopklub-6-web

6. E-shop Klub: V srdci Alza.cz o vedení lidí, finančním řízení e-shopu a marketingu

martin-rozhon-web

Martin Rozhoň: Vyhoření, skutečný úspěch v podnikání, investice do startupů

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.