Inzerce

Místo, kde digitální agentury sdílí své zkušenosti s ostatními

marketa-kabatova-web

Markéta Kabátová (uLab): Budoucnost PPC reklamy, specializace marketérů, založení agentury

Ještě nedávno tomu nevěřila, ale dnes už tomu věří. Markéta Kabátová přiznává, že byla vůči teoriím o konci PPC konzultantů skeptická, byl to ale vývoj technologií Googlu, který ji přesvědčil o opaku. Věnovala tomu i článek na svém blogu. Markéta…

Před 2 roky

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Letos slaví 10 let. Agentura pro digitální marketing Fragile je na trhu od roku 2008 a dnes pro ni pracuje 40 specialistů, dosahuje ročního obratu kolem 100 milionů korun a podle slov svých zaměstnanců má „dost plochou firemní hierarchii“. To…

Před 2 roky

Inzerce

michal-vojta-web

Michal Vojta (SALESDOCk): Sales nejen u startupů, budování firemní kultury, 2 šéfové 1 firmy

Ve spolupráci s agenturou Fenek pro vás připravujeme rozhovory se zajímavými firmami z prostředí českých startupů. Hostem dnešního rozhovoru je CEO SALESDOCku Michal Vojta. Pokud máte firmu a nezvládáte vybudovat funkční a úspěšné obchodní oddělení, můžete se obrátit na SALESDOCk…

Před 3 roky

ondrej-prokop-web

Ondřej Prokop (Fresh): 10 let budování internetové agentury, vývoj vlastního CMS, soft-skills podnikatele

Přes 10 let strávil Ondřej Prokop budováním své agentury Fresh, která klientům pomáhá s internetovým marketingem a webovými stránkami. Nebyly to snadné roky. Několikrát se na to Ondřej chtěl vykašlat, ale nikdy to neudělal. Co se za to desetiletí naučil…

Před 3 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
michal-nydrle-web

Michal Nýdrle (KINDRED GROUP): Punk není cesta, jak udržet kvalitní lidi

Punkové firmy jsou především pro juniorní lidi. Zkušenější specialisty tak nepřitáhnete. Klienta prostředí vaší firmy nezajímá.

Před 3 roky

lukas-gren-web

Lukáš Greň: Jak nebudovat digitální agenturu?

A proč je tvorba webů nejhorší byznys ve vesmíru?

Před 4 roky

lukas-korinek-web

Lukáš Kořínek (Bubble): Když od 18 let budujete marketingovou agenturu

A když vás média označují za úspěšného mladého podnikatele. Je vám to k něčemu?

Před 4 roky

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Jak se buduje úspěšná agentura?

V čem se skrývá (ne)úspěch online agentur? A proč má Petr pobočku v Gruzii?

Před 5 roky

TOP obsah

zuzana-petrofova-web

Zuzana Ceralová Petrofová: Krizové řízení firmy, navazování na rodinnou historii, dlouhodobý úspěch v podnikání

jaromir-ranek-web

B2B v e-commerce podle Alza.cz | Jaromír Řánek

juraj-sutoris-web

Juraj Sutoris: Krach v podnikání, pád na dno, drogová závislost

andrej-kiska-web

Andrej Kiska ml. (Credo Ventures): Jak uvažují investoři a čím je zaujmout?