Inzerce

Místo, kde digitální agentury sdílí své zkušenosti s ostatními

zdenek-pejcel-web

Zdeněk Pejcel (mooza inspire): Jak pracuje moderní obchodník, firemní kultura pro obchodní tým, budoucnost obchodu

Zdeněk Pejcel je zakladatelem společnosti mooza inspire, která pomáhá firmám implementovat SalesForce a lépe tak řídit vztahy s jejich klienty. S obchodem začínal před 20 lety a v našem rozhovoru se podělil o své zkušenosti. Protože Zdeněk zrovna hledá nové…

Před 1 rokem

ondrej-macku-web

Ondřej Macků: Podnikání na volné noze, budování agentury, prodej školení

Ondřej Macků je marketér na volné noze, který se zaměřuje primárně na sociální sítě. Se svou prací začal nejdříve jako zaměstnanec v agentuře. Poté se pustil do vlastního podnikání a stal se z něj freelancer. Dnes se ale postupně transformuje…

Před 2 roky

Inzerce

marek-kriz-web

Marek Kříž (Point FM): Budování startupu, agenturní byznys, rozjezd a úspěch v podnikání

S Markem Křížem z Point FM jsem natáčel před 3 lety rozhovor o tom, že už ve 23 letech vlastnil podíly ve 3 firmách a zaměstnával desítky lidí. Dnes si povídáme o tom, jak se tento úspěšný mladý podnikatel posunul a…

Před 2 roky

ondrej-obluk-web

Ondřej Obluk (Ogilvy): Úspěch v reklamě, propichování bublin, odkaz Davida Ogilvyho

Ondřej Obluk je ředitelem české reklamní agentury Ogilvy, která nese jméno jednoho z nejpopulárnějších expertů historie reklamy Davida Ogilvyho. Jak jí toto jméno pomáhá a jak se propisuje do její firemní kultury? I to bylo tématem našeho rozhovoru. Rozebrali jsme…

Před 2 roky

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
petr-lesensky-web

Petr Lesenský (LESENSKY.CZ): Budování PR agentury, název firmy, předání vedení

Petr Lesenský je zakladatelem PR agentury LESENSKY.CZ, kterou založil v roce 2009. Od té doby vybudoval plně fungující a prosperující firmu, jejíž vedení nedávno předal novému CEO. O Petrově podnikání, oboru PR a o mnoha dalších tématech jsme si povídali…

Před 2 roky

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

Jan Řezáč je asi nejpopulárnějším českým odborníkem na webdesign. Ještě jako freelancer se proslavil nejen svými přednáškami a školeními, ale také knihou Web ostrý jako břitva. Dnes stojí v čele vlastní firmy House of Řezáč a v rozhovoru vyprávěl, jak…

Před 2 roky

jan-tichy-web

Jan Tichý: Co se změní, když freelancer založí vlastní agenturu?

O založení vlastní agentury přemýšlí nejeden freelancer. Jenomže, co se potom změní a jak se podnikání na volné noze liší od budování firmy? O tom jsem si povídal s Janem Tichým. Honza založil vlastní agenturu Medio Interactive, která se později…

Před 2 roky

roman-hrebecky-web

Roman Hřebecký: Z freelancingu do vlastní firmy, hodnoty v podnikání, budování značky

Začínal jako freelancer, po pár letech ale založil vlastní agenturu Pábení. Podnikání mu rozjela kampaň, která ve skutečnosti vůbec nefungovala. A jak sám přiznává, spíš než penězi se v podnikání řídí vlastní představou o světě. To je Roman Hřebecký, host…

Před 2 roky

petr-skondrojanis-9-web

Petr Skondrojanis: Komunikace v rámci jednotlivých firemní oddělení

Možná to znáte. Firma má několik oddělení, která mezi sebou nekomunikují. Takže obchod nezná marketing, marketing neví, co potřebuje HR, a levá neví, co dělá pravá. Jak to vyřešit? O tom jsem si povídal s Petrem Skondrojanisem z COCUMA.cz. S…

Před 2 roky

michal-koubek-web

Michal Koubek: Rozjezd firmy IdeaSupport.cz, finanční plánování, problémy podnikatelů

S Michalem Koubkem z IdeaSupport.cz jsme začali spolupracovat v letošním roce. Začali jsme spolu natáčet sérii videí, ve kterých podnikatelům radíme s řízením jejich firem a finančním plánováním. Dnes bych vám ale rád ukázal zákulisí Michalova byznysu a co všechno…

Před 2 roky

jarda-vidim-web

Jarda Vidim (eVisions.cz): Růst digitální agentury, interní procesy, expanze do Německa

Většina českých digitálních agentur se zaměřuje zejména na tuzemský trh. eVisions Advertising ale letos udělala velký krok novým směrem – rozhodla se dobýt Německo. Jak expanze firmy vypadá a jak probíhal její proces „dospívání“, jsem si povídal s jejím zakladatelem…

Před 2 roky

miroslav-esser-web

Miroslav Esser (Creative Dock): Hledání investora, zakládání startupů, nové zdroje příjmu agentury

V Creative Docku původně vytvářeli nové projekty pouze pro své klienty. Typicky za nimi přišla například banka, která potřebovala pomoct s rozjezdem nějaké nové služby, a Creative Dock jí s tím pomohl a celý projekt pro ni připravil na klíč….

Před 2 roky

TOP obsah

oliver-dlouhy-web

Oliver Dlouhý (Kiwi.com): Rychlý růst firmy, budování managementu, spolupráce s investory

jan-rezac-web

Jan Řezáč: Založení agentury, finanční řízení firmy, růst v podnikání

jitka-dvorakova-web

Jitka Dvořáková: Finanční řízení CZC.cz, zdroje růstu do budoucna, manažerské myšlení

andrej-kiska-web

Jak získat investora a vybudovat úspěšný startup? | Andrej Kiska (Credo Ventures)