Inzerce

Inzerce

petr-macek-web

Petr Macek: Jak řídit cashflow digitální agentury v době krize?

Situace v digitálních agenturách teď není zrovna jednoduchá. Firmy přicházejí o klienty, pozastavují se projekty a některé už musely přistoupit i k personálním změnám. S Petrem Mackem jsme rozebírali, jak teď celou situaci řešit a jak řídit firemní cashflow. Petr…

Před 6 měsíci

petr-macek-9-web

Petr Macek: Jak na finanční řízení digitální agentury?

Finanční řízení je velmi specifické pro jakýkoliv druh firmy. V případě digitálních agentur je pro vytvoření zdravého finančního základu firmy zapotřebí znát spoustu faktorů, které jej ovlivňují. Od klientů, dlouhých splatností, přefakturovávání nákladů na marketing až po zaměstnance, externisty a…

Před 8 měsíci

martin-fuks-web

Martin Fuks: Vztahy ve firmě, přístup k zaměstnancům, kreativní myšlení

Když si povídám s lidmi, kteří přemýšlí o změně zaměstnání, jsou jejich nejčastější motivací vztahy ve firmě. Někdo má problém se šéfem, někdo s ostatními kolegy. Společně s Martinem Fuksem jsme rozebrali, co vztahy mezi zaměstnanci ovlivňuje a co pro…

Před 8 měsíci

daniel-kafka-web

Daniel Kafka: Budování agentury Fragile, zvládání stresu v podnikání, blížící se finanční krize

Daniel Kafkaje zakladatelem fullservisové digitální agentury Fragile, která na trhu působí už přes 10 let. Letos se mu povedlo vyhrát ocenění Osobnost digitálního marketingu WebTop100. Na Danovi se mi líbí způsob, jakým přistupuje k životu. Na rozdíl od mnoha jiných podnikatelů,…

Před 10 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
petr-skondrojanis-web

Petr Skondrojanis (COCUMA.cz): Jak budovat firemní kulturu v malé firmě?

S Petrem Skondrojanisem pro vás natáčíme rozhovory o tom, jak budovat kulturu ve vaší firmě. Často se nás ptáte, jak k jejímu budování mají přistupovat menší firmy, a právě o tom je tento rozhovor. Dozvíte se v něm, jak mohou…

Před 10 měsíci

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek: Založení agentury Socialsharks, škálování agenturního byznysu, předání firmy CEO

Pohledem agenturního byznysu je Petr Andrýsek velmi úspěšným podnikatelem. Povedlo se mu vybudovat agenturu, která každým rokem roste, na trhu si získala velmi dobré jméno a obsluhuje zajímavé klienty. Její vedení Petr navíc předal nové CEO a pusti se do…

Před 10 měsíci

filip-muska-web

Filip Muška: Jak přemýšlet nad podobou kanceláří vaší firmy?

Společnost CBRE pomáhá firmám s budováním kancelářských prostor, výběrem vhodné lokality a navržením interiéru tak, aby se v něm zaměstnanci cítili co nejlépe a podávali co nejvyšší výkon. Filip Muška se takto podílel na přípravě už desítek kanceláří a v…

Před 11 měsíci

zdenek-pejcel-web

Zdeněk Pejcel (mooza inspire): Jak pracuje moderní obchodník, firemní kultura pro obchodní tým, budoucnost obchodu

Zdeněk Pejcel je zakladatelem společnosti mooza inspire, která pomáhá firmám implementovat SalesForce a lépe tak řídit vztahy s jejich klienty. S obchodem začínal před 20 lety a v našem rozhovoru se podělil o své zkušenosti. Protože Zdeněk zrovna hledá nové…

Před 1 rokem

Inzerce

ondrej-macku-web

Ondřej Macků: Podnikání na volné noze, budování agentury, prodej školení

Ondřej Macků je marketér na volné noze, který se zaměřuje primárně na sociální sítě. Se svou prací začal nejdříve jako zaměstnanec v agentuře. Poté se pustil do vlastního podnikání a stal se z něj freelancer. Dnes se ale postupně transformuje…

Před 1 rokem

marek-kriz-web

Marek Kříž (Point FM): Budování startupu, agenturní byznys, rozjezd a úspěch v podnikání

S Markem Křížem z Point FM jsem natáčel před 3 lety rozhovor o tom, že už ve 23 letech vlastnil podíly ve 3 firmách a zaměstnával desítky lidí. Dnes si povídáme o tom, jak se tento úspěšný mladý podnikatel posunul a…

Před 1 rokem

ondrej-obluk-web

Ondřej Obluk (Ogilvy): Úspěch v reklamě, propichování bublin, odkaz Davida Ogilvyho

Ondřej Obluk je ředitelem české reklamní agentury Ogilvy, která nese jméno jednoho z nejpopulárnějších expertů historie reklamy Davida Ogilvyho. Jak jí toto jméno pomáhá a jak se propisuje do její firemní kultury? I to bylo tématem našeho rozhovoru. Rozebrali jsme…

Před 1 rokem

petr-lesensky-web

Petr Lesenský (LESENSKY.CZ): Budování PR agentury, název firmy, předání vedení

Petr Lesenský je zakladatelem PR agentury LESENSKY.CZ, kterou založil v roce 2009. Od té doby vybudoval plně fungující a prosperující firmu, jejíž vedení nedávno předal novému CEO. O Petrově podnikání, oboru PR a o mnoha dalších tématech jsme si povídali…

Před 1 rokem

Doporučené články

jakub-plas

VIDEO: Jakub Plas (Ordr.cz): Spousta úspěšných firem vzniká z potřeby svého zakladatele

simon-panek-web

Šimon Pánek (Člověk v tísni): Neziskový sektor nabízí skutečný smysl

bartos-souteze-web

VIDEO: Jan Bartoš: Jak uspořádat soutěž na Facebooku a jak to nepokazit?

jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Začátky podnikání na českém internetu, (ne)úspěch inovací, nápady na podnikání

Inzerce