Inzerce

Inzerce

lukas-havlasek-web

Lukáš Havlásek (Shopsys): Řízení firmy, tvorba strategie, finanční plány

Už 12 let pracuje Lukáš Havlásek ve společnosti Shopsys, který vyvíjí na míru B2B a B2C e-shopy. Posledního 3,5 roku Lukáš zastává funkci ředitele firmy. O tom, jak k jejímu řízení přistupuje, si budeme povídat v tomto rozhovoru. V rozhovoru…

Před 7 měsíci

roman-hrebecky-web

Roman Hřebecký (Pábení.cz): Řízení agentury v době krize, nastavení home-office, změna společnosti

Mým hostem je tentokrát Roman Hřebecký. Ten v minulosti pracoval jako redaktor, copywriter a obsahový stratég, až nakonec spoluzaložil designové studio Pábení.cz, které organizacím pomáhá měnit se zevnitř a s designem služeb. S Romanem jsme si povídali o tom, jak…

Před 8 měsíci

Inzerce

monika-pestova-web

Monika Peštová: Jak zvládnout propouštění zaměstnanců?

Tentokrát si nebudeme povídat o příjemném tématu, ale přesto si o něj mnoho z vás napsalo. Tím tématem je propouštění zaměstnanců, které v současné situaci bohužel potkalo řadu firem. Osobně jsem v kontaktu s mnoha podnikateli a manažery, kteří museli…

Před 8 měsíci

jarda-vidim-web

Jaroslav Vidim (eVisions.cz): Co teď řešit s klienty v jejich marketingu?

Jaroslav Vidim před 8 lety založil marketingovou agenturu eVisions.cz, která klientům poskytuje kompletní služby v oblasti internetové reklamy a pomáhá jim i s expanzí do Německa. Jak se dnes vyrovnává s pandemií koronaviru? S Jardou jsme si povídali i o…

Před 8 měsíci

Rozhovory na cesty. Odebírejte podcast Jirky Rosteckého

Jirka Rostecký
petr-svoboda-web

Petr Svoboda (Shopsys): Řízení agentury v krizi, ochrana cashflow, vývoj trhu

Více než 17 let buduje Petr Svoboda společnost Shopsys, která vyvíjí B2B a B2C e-shopy. Velká hospodářská krize ho před 12 lety dostala do kolen a jak dnes sám přiznává, velmi ji podcenil. V současné situaci nenechává nic náhodě a…

Před 8 měsíci

katerina-fiserova-web

Kateřina Fišerová (SmartEmailing.cz): Strach zaměstnanců, přístup lídra, realita krize

Ačkoliv je situace z důvodu pandemie koronaviru v mnoha firmách vážná, v mnoha dalších se vlastně vůbec nic nezměnilo. Přesto mohou být jejich zaměstnanci ve stresu a cítit strach z toho, co budoucnost přinese. Společně s CEO SmartEmailingu.cz Kateřinou Fišerovou…

Před 8 měsíci

tomas-jindrisek-web

Tomáš Jindříšek (Dark Side): Změny trhu, poptávka od značek, zaměření marketérů

Pandemie koronaviru a karanténa, ve které se v době natáčení nacházíme, má velký dopad i marketingovou branži. Mnoho marketérů na volné noze přišlo o své klienty, digitální agentury už často zvažují propuštění a padají i různá doporučení, že by se…

Před 8 měsíci

petr-pouchly-web

Petr Pouchlý: Řízení home-office, komunikace se zaměstnanci, změny na trhu

Mnoho firem momentálně funguje se zaměstnanci, kteří pracují z domova. Často na to ale nejsou zvyklé jak firmy, tak ani samotní zaměstnanci. Jak nad home-officem přemýšlet a jak ho řídit, jsem si povídal s Petrem Pouchlým z Court of Moravia….

Před 8 měsíci

petr-andrysek-web

Petr Andrýsek (Socialsharks): Krize v digitálních agenturách, krizové plány, budoucnost trhu

Petr Andrýsek je zakladatelem agentury Socialsharks a na dálku si se mnou povídal o tom, jak se současná krize kolem pandemie koronaviru promítla do jeho firmy a jaká opatření už musela přijmout. Zmínili jsme si i aktuální situaci na trhu…

Před 8 měsíci

dan-kafka-web

Dan Kafka (Fragile): Aktuální situace digitálních agentur, role lídrů, budoucnost trhu

Aktuální situace v digitálních agenturách není jednoduchá. Z hlediska tržeb odhaduje Dan Kafka pokles o desítky procent. Jak z toho ven a co všechno nás čeká, jsme si povídali v tomto rozhovoru. Omluvte prosím zhoršenou kvalitu zvuku a obratu. Rozhovor…

Před 9 měsíci

petr-macek-web

Petr Macek: Jak řídit cashflow digitální agentury v době krize?

Situace v digitálních agenturách teď není zrovna jednoduchá. Firmy přicházejí o klienty, pozastavují se projekty a některé už musely přistoupit i k personálním změnám. S Petrem Mackem jsme rozebírali, jak teď celou situaci řešit a jak řídit firemní cashflow. Petr…

Před 9 měsíci

petr-macek-9-web

Petr Macek: Jak na finanční řízení digitální agentury?

Finanční řízení je velmi specifické pro jakýkoliv druh firmy. V případě digitálních agentur je pro vytvoření zdravého finančního základu firmy zapotřebí znát spoustu faktorů, které jej ovlivňují. Od klientů, dlouhých splatností, přefakturovávání nákladů na marketing až po zaměstnance, externisty a…

Před 10 měsíci

Doporučené články

marketing-tablet-web

Marketingová automatizace: 5 základních nástrojů a postupů pro české weby a e-shopy

milan-fiala-web

Milan Fiala (eVisions.cz): Kdy začít přemýšlet nad expanzí do zahraničí?

twitter-cerny

Twitter: Jak získat co nejvíce retweetů?

matyas-smutny-web

Matyáš Smutný: Jak neuspět v podnikání a spadnout na úplné dno?

Inzerce