Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

6. E-shop Klub: V srdci Alza.cz o vedení lidí, finančním řízení e-shopu a marketingu

Jiří Rostecký
Před 5 roky

Největší zasedačka v holešovické centrále Alza.cz dokáže pojmout přibližně 40 lidí. Během hodiny a půl po vyhlášení termínu se povedlo tento počet naplnit. A tak se v poslední lednový den sešli majitelé internetových obchodů a v samotném srdci největšího českého e-shopu důkladně rozebrali několik byznysových témat. Podívejte se s námi, jak to vypadalo na 6. E-shop Klubu MladýPodnikatel.cz.

Setkání proběhlo v pražské centrále Alzy, ve které vedle vedení firmy sídlí i marketing, obchod, HR a další oddělení. | Foto: Jirka Chomát

Přiznám se, že jsem E-shop Klub v Alze nikdy neplánoval. Říkal jsem si, že je už příliš velká a členům klubu tak nedokáže předat v jejich velikosti proveditelné nápady. Při našem posledním setkání ve skladu Giftisima si ale Alzu vybrali sami účastníci, a udělali dobře, protože jsem se mýlil a podle ohlasů pro ně mělo setkání velkou hodnotu.

Přímo v Alze si s námi popovídal místopředseda představenstva Tomáš Havryluk a marketingový ředitel Jan Sadílek. Při výběru témat jsme vycházeli z požadavků samotných účastníků, které mi poslali předem. Při setkání jsme tak mohli vyjít všem maximálně vstříc a předat jim co nejvíce praktické inspirace. Oba pánové navíc velmi aktivně využili tabulí na zdi a po celou dobu svého vyprávění vše pro lepší pochopení i kreslili.

Pochopit uvažování Alzy není jednoduché. Schémata na tabuli nám v tom ale pomohla. | Foto: Jirka Chomát

Povídali jsme si zejména o vedení lidí a systému jejich motivace, odměňování a řízení. Poté jsme se přesunuli k finančnímu řízení firmy a k tomu, jak dnes v Alze přemýšlí nad rozvojem svého byznysu. Neopomenuli jsme ani marketing a tipy pro menší e-shopy, které mohou i na základě zkušeností Alzy vyzkoušet.

Součástí akce byla i exkurze kanceláří Alzy. Účastníci si tak mohli projít jednotlivá oddělení a zjistit, jak firma uvnitř funguje. | Foto: Jirka Chomát

Protože jsme stejně jako vždy setkání nenahrávali, mohli jsme otevřít i témata, o kterých bychom si na kameru povídat nemohli.

Program byl zcela postaven na tématech, která zvolili sami účastníci. Moje práce už spočívala jen v korigování celé diskuze, aby byla přehledná a ke slovu se dostal každý. | Foto: Jirka Chomát

Děkujeme moc oběma pánům i celé Alze za čas, který jsme s nimi mohli strávit, a za zkušenosti, které nám předali. V Alze jsme navíc nebyli naposledy. Už v létě chystáme návštěvu firemního skladu.

Partnerem E-shop Klubu je společnost AW-Dev vytvářející webové stránky na míru, marketingový automat pro e-shopy Samba, Skladon poskytující fullfillment pro e-shopy a inteligentní nástroj pro řízení projektů ApuTime.

Podívejte se na všechny fotky z Alzy:

Jak se do klubu přihlásit?

E-shop Klub MladýPodnikatel.cz je komunitou zakladatelů a šéfů internetových obchodů. Pokud i vy provozujete vlastní e-shop, neváhejte mi napsat na jiri@rostecky.cz. Připište prosím informace o Vás, o Vašem podnikání a zejména o zkušenostech, o které se můžete podělit s ostatními.

Videorozhovory s Alza.cz:

S největším českým e-shopem Alza.cz spolupracuji dlouhodobě, a tak jsme pro vás mohli připravit už několik rozhovorů, které si můžete pustit jak ve formě videa, tak i podcastu. Tady jsou:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Petr Militký

Před 5 roky

Jste podvodnívi a falešní hráči. Pošlu do Vašeho jako – bi podniku kontrolu.
Podvádíte

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
jiri-rostecky-web

Jak růst na volné noze? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
martin-kucera-web

Jak se řídí letiště, kterým ročně projde 14 milionů pasažérů? | Martin Kučera (Letiště Praha)

marek-odehnal-web

Zlatá horečka umělé inteligence. Co znamená pro investory do akcií? | Marek Odehnal

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého