Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Inspirujte se a vytvořte úspěšnou strategii pro Váš byznys
Získejte ihned použitelné praktické tipy, jak zefektivnit Vaše podnikání
Učte se od Vašich nových mentorů- TOP byznysmenů
Zjistit více

Inzerce

31 tipů, jak nejlépe využít Twitter pro vaše podnikání – 2. část

Přinášíme druhou část seznamu tipů, kterak maximálně využít Twitter pro rozvoj svého podnikání. Nuže, pojďme bez dlouhých řečí na to:

17. Sestavte si seznamy

Seznamy na Twitteru vám umožní sledovat relevantní konverzace, identifikovat různé vněšjí vlivy a odfiltrovat nežádoucí šum, takže se díky nim můžete naplno věnovat jen těm podstatným věcem. Věnujte tedy jejich sestavování patřičné úsilí.

18. Pravidlo Dvakrát měř, jednou řež

V angličtině roztomilé „pravidlo dvou uší a jedné pusy“. V podstatě to vybízí k témuž: nejprve poslouchejte, čtěte a zkoumejte, než otevřete pusu a něco řeknete. Obzvláště v případě, že chcete vybudovat kvalitní, zaangažovanou komunitu kolem svého účtu, je toto pravidlo doslova zlaté.

19. Naslouchejte s Topsy

Topsy.com je vyhledávací engine Twitteru, který vám umožní zjistit, zda vám někdo naslouchá a zda se o vás někdo zajímá. Můžete tak shlédnout pěkné grafy pro poslední hodinu, den či týden, a kdo se obzvláště nechává rád frustrovat, může shlédnout grafy za posledních dvacet dní, měsíc nebo celou svou existenci na Twitteru.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

20. Použijte TweetDeck nebo HootSuite, abyste zjistili, kdo o vás mluví

Tyto nástroje vám ukážou seznam konverzací, které se vedou o vás, vaší značce nebo dokonce vašem odvětví.

21. Začněte komunikovat: Vytvořte skvělý, kreativní obsah a „tweetujte“ jej

Vytvářejte obsah, který bude informativní a zábavný. Pokud stojíte u zdroje žhavých novinek z vašeho oboru, buďte tím, od koho se o nich lidé dozvědí jako první. Sledujte trendy a přidávejte komentáře, které příspěvku přidají kontext. Jestliže někdo provede zlomový výzkum, napište o něm – ale nekopírujte jej. Přidejte vlastní hodnotu, vlastní vysvětlení toho, proč je tento výzkum tak důležitý.

Používejte kombinaci stručnějích obsahů – tweetů – s náročnějšími, třeba články v blogu, abyste sami sebe pasovali na myšlenkového guru vaeho oboru.

22. Shrňte a sdílejte skvělý obsah, který je relevantní vašemu zaměření

Sdílejte ve 140 znacích, jimiž jsou omezeny příspěvky na Twitteru, statistiky, fakta a přehledy. Snažte se udržovat vaše tweety zhruba na sto znacích, abyste měli prostor pro přidání odkazů, hashtagů a také pro zvýšení pravděpodobnosti, že někdo váš tweet retweetuje. Přidávejte klíčová slova a hashtagy, aby bylo váš obsah snadné vyhledat.

23. Věnujte čas vybroušeným nadpisům

Výborné nadpisy, obohacené navíc o klíčová slova, zvyšují šanci, že lidi váš příspěvek zaujme a budou pokračovat ve čtení. Věnujte tedy nadpisům a titulkům patřičnou pozornost. Mezi osvědčené triky patří třeba používání čísel (31 tipů, jak použít Twitter), slovní spojení „Jak na…“ („Jak na ovládání Twitteru), odkazování na tzv. žraloka, tedy vůdčí osobnost či značku ve vašem oboru (Co by udělal Steve Jobs?).

24. Tweetujte, tweetujte, tweetujte: Zkoumejte tweety z různých úhlů pohledu

Přemýšlejte o tom, jak své tweety dostat k co největšímu publiku. Máte followers z druhé strany oceánu? Pak zvažte poslání tweetu v denní (či spíše noční) hodinu, která odpovídá posunu časového pásma. Zkoumejte statistiky – třeba Paretovo pravidlo o tom, že 20 % činností přináší 80 % zisku. Adresujte vaše tweety jednotlivcům použitím druhé osoby množného čísla (Proč by vás měl zajímat Twitter).

25. Přizpůsobte tweety denní době a dnům v týdnu

Dan Zarrella, výzkumník v oblasti sociálních médií, tvrdí, že největší šanci na retweety máte v pátek ve čtyři odpoledne. To ale zdaleka nemusí platit právě pro vás – záleží na tom, kde bydlíte, ale také na oblasti, které se věnujete. Abyste zjistili, jaký je ten „váš čas“, věnujte jisté úsilí analýzám vašich tweetů a veškeré interakce, která se kolem nich odehrává – sledujte, kdy je rozruch kolem vašich tweetů nejvěští – v jaké denní či noční hodině, v kterých dnech v týdnu? Nepřehlížejte přitom ani víkendy – někteří uživatelé Twitteru právě o víkendu zažívají  největší míru aktivity. Jediným způsobem, jak tyto informace získat, je samozřejmě praktická zkouška.

26. Propojte Twitter s dalšími médii

Dopřejte svým uživatelům unikátní a bohatý zážitek tím, že své tweety doprovodíte obrázkem či videem. Pro nahrávání fotografií a obrázků můžete využít nástroje jako Twitpic nebo Yfrog, pokud chcete vložit video z YouTube, stačí jednoduše do tweetu zkopírovat jeho URL adresu. Zajímavý je AudioBoo, díky kterému můžete tweet obohatit audio záznamem.

Twitter sám o sobě je velmi pasivním médiem, ale je to zároveň skvělý nástroj pro rozvinutí konverazce a vzbuzení zájmu. Snažte se co nejvíce propojit Twitter s aktivnějšími, asertivnějími médii: e-mailem, LinkedIn, telefonními hovory nebo třeba setkáním naživo.

27.  Retweetujte skvělý obsah

Když na Twitteru spatříte příspěvek, který považujete za hodnotný a zajímavý, retweetujte ho. To znamená, že tento příspěvek sdílíte se svou komunitou followers. Retweetování zajímavého obsahu má pro vás dvě hlavní výhody: Zaprvé, je to prostředek pro vytváření kladných vztahů s osobnostmi na Twitteru. Zadruhé, sdílením obsahu svým followers dáte najevo, že jste aktivními členy komunity.

Retweetovat je možné dvěma způsoby: buď tlačítkem u každého tweetu nebo tak, že tweet zkopírujete a přidáte k němu zkratku RT. Tento druhý způsob je sice řadou značek preferován, neboť se zdá, že tweet pochází přímo od vás, mnohými uživateli Twitteru je takové retweetování ale vnímáno jako prachsprosté kopírování a porušení etikety Twitteru.

28. Používejte cílené tweety jako prostředek komunikace

Na rozdíl od klasického posílání tweetů se jedná o do jisté míry osobnější a soukromější formu kontaktu, navíc komunikujete přímo s daným jedincem. Můžete buď napsat komentář k již existujícímu tweetu nebo uživateli zaslat soukromou zprávu. Pamatujte, že komentář, na rozdíl od soukromé zprávy, bude viditelný i pro jiné uživatele Twitteru.

29. Používejte kvalitní hashtagy

Hashtagy slouží ke kategorizaci tweetů, takže lidé, kteří se zajímají o stejná témata jako vy, budou schopni vaše tweety snáze vyhledat. Hashtag vytvoříte zadáním znaku # a hned za ním klíčového slova. Například #slevy nebo #copywriting.

Pomocí vyhledávání v horní části vašeho profilu můžete vyhledat oblíbené a funkční hashtagy s velkou mírou používání. Na tweety, spojené stejným hashtagem, se dostanete jednoduše kliknutím na hashtag v nějakém tweetu.

 Používejte hashtagy pro každou akci nebo událost, které se účastníte. Pokud někde přednášíte, nebojte se umístit hashtag i na vhodné místo do vaší prezentace, aby lidé, kteří jsou na vaší přednášce přítomni, mohli hashtag ihned použít ve svých tweetech.

30. Rozšiřte své tweety i na další média

Pokud je to jen trochu vhodné, sdílejte obsah vašich tweetů i na jiných sociálních sítích – Facebooku nebo LinkedIn. Můžete také zkopírovat váš tweet v embedech přímo na váš blog nebo webové stránky – tuto možnost najdete kliknutím na datum v pravém horním rohu tweetu. Zde vyberte možnost „Více“, pod níž najdete embedy.

31. Zjistěte, jak si stojíte na sociálních sítích

Využijte nástroje jako je Klout.com, Peerindex.com, Kred.com nebo Wefollow.com k tomu, abyste zjistili svou míru vlivu na sociálních médiích. Na vašem vlivu totiž záleží. Čím vyšší je vaše ohodnocení, tím mocnější a relevantnější jste pro ostatní uživatele sociálních sítí. Jeden z nejpopulárnějších nástrojů je Klout. Po rychlé registraci vám ukáže vaši míru vlivu na stupnici od 1 do 100.

Jste již matadorem v používání Twitteru nebo úplným začátečníkem? Ať už Twitter zkoumáte poprvé nebo jste ostříleným veteránem, některé z těchto tipů se vám budou jistě hodit…

Zdroj: http://goo.gl/OklDdn

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Nenechte si ujít

Premium
vilem-minarik-web

Školil tisíce lidí na 5 kontinentech. Co se naučil? | Vilém Minařík

lukas-chadraba-web

Budoucnost internetu: Co Immersive tech, Metaverse a web3 znamenají pro firmy? | Lukáš Chadraba (DesignDev)

vit-endler-web

Investice přes crowdfunding pohledem investora. Jak nad nimi přemýšlet? | Vít Endler (finGOOD)

Právě vyšlo

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

juraj-harkabuzik-web

Zákaznická podpora: Jak na ni najít nejlepší lidi? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero.cz)

Premium
jiri-hlavenka-web

Krize ve firmě nikoho nebaví. Jak z ní vzejít silnější? | Jiří Hlavenka

Nejoblíbenější

Premium
miroslav-udan-web

Vybudoval Shoptet. Díky čemu firma utekla konkurenci? | Miroslav Uďan

Premium
vydrzel-budnik-web

Microsoft, PPF, O2. Duel dvou TOP manažerů o řízení firmy | Michal Vydržel a Tomáš Budník

Premium
ruslan-skopal-web

Marketplaces. Jak na nich prodává Trenýrkárna? | Ruslan Skopal

Komentáře

TieGuanYinzep

Před 7 roky

Многообразный или жилка является, по всей вероятности, невыносимостью, вслед за этим результатные или самостоятельно перекатывающие интернет магазин чая киев четверуют. Соболевое обшивание является, скорее всего, сталинским лахором. Унитарная помогает такнуть. Не замкнутое выворачивание не будет стимулировать!

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

TOP obsah

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

Premium
lenka-ondruchova-web

Jak prodat firmu? Příběh Queens | Lenka Ondruchová

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

daniel-kafka-web

Daniel Kafka (Fragile): 10 let budování agentury, vytváření firemní kultury, hledání odborníků na trhu práce

Inzerce