Přinášíme druhou část seznamu tipů, kterak maximálně využít Twitter pro rozvoj svého podnikání. Nuže, pojďme bez dlouhých řečí na to:
Inzerce
17. Sestavte si seznamy
Seznamy na Twitteru vám umožní sledovat relevantní konverzace, identifikovat různé vněšjí vlivy a odfiltrovat nežádoucí šum, takže se díky nim můžete naplno věnovat jen těm podstatným věcem. Věnujte tedy jejich sestavování patřičné úsilí.
18. Pravidlo Dvakrát měř, jednou řež
V angličtině roztomilé „pravidlo dvou uší a jedné pusy“. V podstatě to vybízí k témuž: nejprve poslouchejte, čtěte a zkoumejte, než otevřete pusu a něco řeknete. Obzvláště v případě, že chcete vybudovat kvalitní, zaangažovanou komunitu kolem svého účtu, je toto pravidlo doslova zlaté.
19. Naslouchejte s Topsy
Topsy.com je vyhledávací engine Twitteru, který vám umožní zjistit, zda vám někdo naslouchá a zda se o vás někdo zajímá. Můžete tak shlédnout pěkné grafy pro poslední hodinu, den či týden, a kdo se obzvláště nechává rád frustrovat, může shlédnout grafy za posledních dvacet dní, měsíc nebo celou svou existenci na Twitteru.
Doporučujeme
Premium rozhovoryexkluzivně pro předplatitele
Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.
20. Použijte TweetDeck nebo HootSuite, abyste zjistili, kdo o vás mluví
Tyto nástroje vám ukážou seznam konverzací, které se vedou o vás, vaší značce nebo dokonce vašem odvětví.
21. Začněte komunikovat: Vytvořte skvělý, kreativní obsah a „tweetujte“ jej
Vytvářejte obsah, který bude informativní a zábavný. Pokud stojíte u zdroje žhavých novinek z vašeho oboru, buďte tím, od koho se o nich lidé dozvědí jako první. Sledujte trendy a přidávejte komentáře, které příspěvku přidají kontext. Jestliže někdo provede zlomový výzkum, napište o něm – ale nekopírujte jej. Přidejte vlastní hodnotu, vlastní vysvětlení toho, proč je tento výzkum tak důležitý.
Používejte kombinaci stručnějích obsahů – tweetů – s náročnějšími, třeba články v blogu, abyste sami sebe pasovali na myšlenkového guru vaeho oboru.
22. Shrňte a sdílejte skvělý obsah, který je relevantní vašemu zaměření
Sdílejte ve 140 znacích, jimiž jsou omezeny příspěvky na Twitteru, statistiky, fakta a přehledy. Snažte se udržovat vaše tweety zhruba na sto znacích, abyste měli prostor pro přidání odkazů, hashtagů a také pro zvýšení pravděpodobnosti, že někdo váš tweet retweetuje. Přidávejte klíčová slova a hashtagy, aby bylo váš obsah snadné vyhledat.
23. Věnujte čas vybroušeným nadpisům
Výborné nadpisy, obohacené navíc o klíčová slova, zvyšují šanci, že lidi váš příspěvek zaujme a budou pokračovat ve čtení. Věnujte tedy nadpisům a titulkům patřičnou pozornost. Mezi osvědčené triky patří třeba používání čísel (31 tipů, jak použít Twitter), slovní spojení „Jak na…“ („Jak na ovládání Twitteru), odkazování na tzv. žraloka, tedy vůdčí osobnost či značku ve vašem oboru (Co by udělal Steve Jobs?).
24. Tweetujte, tweetujte, tweetujte: Zkoumejte tweety z různých úhlů pohledu
Přemýšlejte o tom, jak své tweety dostat k co největšímu publiku. Máte followers z druhé strany oceánu? Pak zvažte poslání tweetu v denní (či spíše noční) hodinu, která odpovídá posunu časového pásma. Zkoumejte statistiky – třeba Paretovo pravidlo o tom, že 20 % činností přináší 80 % zisku. Adresujte vaše tweety jednotlivcům použitím druhé osoby množného čísla (Proč by vás měl zajímat Twitter).
25. Přizpůsobte tweety denní době a dnům v týdnu
Dan Zarrella, výzkumník v oblasti sociálních médií, tvrdí, že největší šanci na retweety máte v pátek ve čtyři odpoledne. To ale zdaleka nemusí platit právě pro vás – záleží na tom, kde bydlíte, ale také na oblasti, které se věnujete. Abyste zjistili, jaký je ten „váš čas“, věnujte jisté úsilí analýzám vašich tweetů a veškeré interakce, která se kolem nich odehrává – sledujte, kdy je rozruch kolem vašich tweetů nejvěští – v jaké denní či noční hodině, v kterých dnech v týdnu? Nepřehlížejte přitom ani víkendy – někteří uživatelé Twitteru právě o víkendu zažívají největší míru aktivity. Jediným způsobem, jak tyto informace získat, je samozřejmě praktická zkouška.
26. Propojte Twitter s dalšími médii
Dopřejte svým uživatelům unikátní a bohatý zážitek tím, že své tweety doprovodíte obrázkem či videem. Pro nahrávání fotografií a obrázků můžete využít nástroje jako Twitpic nebo Yfrog, pokud chcete vložit video z YouTube, stačí jednoduše do tweetu zkopírovat jeho URL adresu. Zajímavý je AudioBoo, díky kterému můžete tweet obohatit audio záznamem.
Twitter sám o sobě je velmi pasivním médiem, ale je to zároveň skvělý nástroj pro rozvinutí konverazce a vzbuzení zájmu. Snažte se co nejvíce propojit Twitter s aktivnějšími, asertivnějími médii: e-mailem, LinkedIn, telefonními hovory nebo třeba setkáním naživo.
27. Retweetujte skvělý obsah
Když na Twitteru spatříte příspěvek, který považujete za hodnotný a zajímavý, retweetujte ho. To znamená, že tento příspěvek sdílíte se svou komunitou followers. Retweetování zajímavého obsahu má pro vás dvě hlavní výhody: Zaprvé, je to prostředek pro vytváření kladných vztahů s osobnostmi na Twitteru. Zadruhé, sdílením obsahu svým followers dáte najevo, že jste aktivními členy komunity.
Retweetovat je možné dvěma způsoby: buď tlačítkem u každého tweetu nebo tak, že tweet zkopírujete a přidáte k němu zkratku RT. Tento druhý způsob je sice řadou značek preferován, neboť se zdá, že tweet pochází přímo od vás, mnohými uživateli Twitteru je takové retweetování ale vnímáno jako prachsprosté kopírování a porušení etikety Twitteru.
28. Používejte cílené tweety jako prostředek komunikace
Na rozdíl od klasického posílání tweetů se jedná o do jisté míry osobnější a soukromější formu kontaktu, navíc komunikujete přímo s daným jedincem. Můžete buď napsat komentář k již existujícímu tweetu nebo uživateli zaslat soukromou zprávu. Pamatujte, že komentář, na rozdíl od soukromé zprávy, bude viditelný i pro jiné uživatele Twitteru.
29. Používejte kvalitní hashtagy
Hashtagy slouží ke kategorizaci tweetů, takže lidé, kteří se zajímají o stejná témata jako vy, budou schopni vaše tweety snáze vyhledat. Hashtag vytvoříte zadáním znaku # a hned za ním klíčového slova. Například #slevy nebo #copywriting.
Pomocí vyhledávání v horní části vašeho profilu můžete vyhledat oblíbené a funkční hashtagy s velkou mírou používání. Na tweety, spojené stejným hashtagem, se dostanete jednoduše kliknutím na hashtag v nějakém tweetu.
Používejte hashtagy pro každou akci nebo událost, které se účastníte. Pokud někde přednášíte, nebojte se umístit hashtag i na vhodné místo do vaší prezentace, aby lidé, kteří jsou na vaší přednášce přítomni, mohli hashtag ihned použít ve svých tweetech.
30. Rozšiřte své tweety i na další média
Pokud je to jen trochu vhodné, sdílejte obsah vašich tweetů i na jiných sociálních sítích – Facebooku nebo LinkedIn. Můžete také zkopírovat váš tweet v embedech přímo na váš blog nebo webové stránky – tuto možnost najdete kliknutím na datum v pravém horním rohu tweetu. Zde vyberte možnost „Více“, pod níž najdete embedy.
31. Zjistěte, jak si stojíte na sociálních sítích
Využijte nástroje jako je Klout.com, Peerindex.com, Kred.com nebo Wefollow.com k tomu, abyste zjistili svou míru vlivu na sociálních médiích. Na vašem vlivu totiž záleží. Čím vyšší je vaše ohodnocení, tím mocnější a relevantnější jste pro ostatní uživatele sociálních sítí. Jeden z nejpopulárnějších nástrojů je Klout. Po rychlé registraci vám ukáže vaši míru vlivu na stupnici od 1 do 100.
Jste již matadorem v používání Twitteru nebo úplným začátečníkem? Ať už Twitter zkoumáte poprvé nebo jste ostříleným veteránem, některé z těchto tipů se vám budou jistě hodit…
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.
Многообразный или жилка является, по всей вероятности, невыносимостью, вслед за этим результатные или самостоятельно перекатывающие интернет магазин чая киев четверуют. Соболевое обшивание является, скорее всего, сталинским лахором. Унитарная помогает такнуть. Не замкнутое выворачивание не будет стимулировать!
Nebuďte na podnikání sami. Čerpejte know-how zkušených podnikatelů. Praktické informace pro vaši firmu. Přidejte se mezi podnikatele, co rostou s námi.
Na našich stránkách používáme cookies. Kliknutím na „Přijmout vše“ souhlasíte s použitím všech cookies. Kliknutím na „Nastavení“ nám můžete poskytnout souhlas jen s konkrétními cookies. Zjistit více Přijmout všeOdmítnout všeNastavení
Nastavení cookies
Nastavení cookies
Tento web používá cookies, aby zlepšil váš zážitek při procházení našeho webu. Z nich jsou cookies, které jsou ohodnoceny jako nezbytné, uloženy ve vašem prohlížeči, protože jsou třeba pro základní fungování webových stránek. Používáme také soubory cookies třetích stran, které nám pomáhají analyzovat a pochopit, jak náš web užíváte. Tyto soubory cookies budou ve vašem prohlížeči uloženy pouze s Vaším souhlasem. Současně máte možnost se z těchto cookies odhlásit. Odhlášení z těchto souborů cookies však může ovlivnit váš zážitek z užívání webových stránek.
Nezbytné soubory cookies jsou zásadní pro správnou funkci webových stránek. Tyto cookies zajišťují základní a bezpečnostní funkce webu zcela anonymně.
Cookie
Délka
Popis
cookielawinfo-checkbox-analytics
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Analytické”.
cookielawinfo-checkbox-functional
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Funkční”.
cookielawinfo-checkbox-necessary
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookies slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Nezbytné”.
cookielawinfo-checkbox-others
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Ostatní”.
cookielawinfo-checkbox-performance
11 měsíců
Tento soubor cookie je nastaven pomocí pluginu GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání souhlasu uživatele s cookies v kategorii “Výkonnostní”.
PHPSESSID
relační
Tato cookie je nativním prvkem aplikací PHP. Tento soubor cookie se používá k ukládání a identifikaci jedinečného ID relace uživatele za účelem správy relace uživatele na webových stránkách.
viewed_cookie_policy
11 měsíců
Cookies jsou nastaveny pluginem GDPR Cookie Consent. Cookie slouží k ukládání informace, zda uživatel udělil souhlas s použitím cookies. Neukládá žádné osobní údaje.
Funkční soubory cookies pomáhají provádět funkce, jako je například sdílení obsahu webových stránek na sociálních sítích, sbírání zpětné vazby a další funkce třetích stran.
Cookie
Délka
Popis
language
relační
Tato cookie zaznamenává jazykové preference uživatele.
sb
2 roky
Tuto cookie používá společnost Facebook pro zapamatování si jazykových preferencí uživatele, kontrole funkcí a sdílených stránek.
sp_landing
1 den
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
sp_t
1 rok
Tuto cookies používá společnost Spotify za účelem implementace zvukového obsahu a také k zaznamenání informací o interakcích uživatele souvisejících s obsahem.
wordpress_logged_in_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_sec_*
14,5 dne
Cookie slouží k autorizaci přihlášení
wordpress_test_cookie
wpj_is_logged_in
14,5 dne
Cookie slouží k informaci, zda je uživatel přihlášený
Analytické soubory cookies slouží k pochopení interakce mezi návštěvníky a webem. Tyto soubory cookies poskytují informace o statistikách, počtech návštěvníků, míře okamžitých odchodů, zdroji návštěvnosti atd.
Cookie
Délka
Popis
_ga
2 roky
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_gat
1 den
Tuto cookies používá společnost Google k omezování počtu požadavků k omezení sběru dat na stránkách s vysokou návštěvností.
_gid
1 den
Tuto cookies používá společnost Google jako uživatelské ID, na základě kterého generuje statistická data o užívání stránek uživatelem.
_hjAbsoluteSessionInProgress
30 minut
Tato cookie počítá, kolikrát byla webová stránka navštívena různými návštěvníky. Tento proces je prováděn přidělením unikátního identifikátoru každému návštěvníkovi, aby nebyl do součtu zaregistrován dvakrát.
_hjFirstSeen
30 minut
Určuje, zda návštěvník tuto webovou stránku v minulosti již navštívil, nebo se jedná o nového návštěvníka.
_hjid
365 dní
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjIncludedInPageviewSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Registruje data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analýzu a optimalizaci stránky.
_hjIncludedInSessionSample
2 minuty (prodlužováno o 30 sekund)
Určuje, zda by měl být uživatelův pohyb registrován v určitém statistickém zástupném symbolu.
_hjRecordingEnable
relační
Tato cookie se používá pro identifikaci návštěvníka a optimalizaci relevance reklam pomocí sbírání dat o návštěvníkovi z několika webových stránek. Tato výměna dat o návštěvníkovi je obvykle zprostředkována datovým centrem či reklamní výměnou třetích stran.
_hjRecordingLastActivity
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
_hjRecordingLastActivity
Soubor cookie, který obsahuje data aktuální relace.
_hjTLDTest
relační
Registruje statistická data o návštěvníkově chování na webové stránce. Data jsou použita pro interní analytiku provozovatelem webové stránky.
CONSENT
2 roky
Tuto cookies používá společnost YouTube k ukládání prostřednictvím embeddovaných videí a využívá je k získávání anonymizovaných statistických údajù.
hjViewportId
relační
Nastavuje unikátní identifikátor pro danou relaci. Tímto způsobem získává webová stránka data o návštěvníkově chování pro statistické účely.
Vuid
2 roky
Tuto cookies používá společnost Vimeo k ukládání statistických údajů o používání uživatelem, včetně informací o stránkách, které byly zobrazeny.
Reklamní soubory cookies se používají k poskytování relevantních reklam a marketingových kampaní návštěvníkům. Tyto soubory cookies sledují návštěvníky na různých webových stránkách a shromažďují informace za účelem poskytování reklam přizpůsobených na míru.
Cookie
Délka
Popis
_fbp
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k sledování Vašich návštěv.
fr
3 měsíce
Tuto cookies používá společnost Facebook a slouží k zobrazování reklamy v rámci inzertního systému této společnosti
NID
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Google a slouží k omezení zobrazení reklamy uživateli, ztlumení nežádoucí reklamy a měření účinnosti reklam.
VISITOR_INFO1_LIVE
6 měsíců
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a určení zobrazení rozhraní přehrávače.
YSC
relační
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k měření a sledování Vaší interakce.
yt-remote-connected-devices
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt-remote-device-id
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží ji k získávání informací o nastavení při užívání YouTube přehrávače.
yt.innertube::nextId
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
yt.innertube::requests
Neomezené
Tuto cookies používá společnost Youtube a slouží k zaznamenání informací o tom, jaká videa uživatel viděl.
TieGuanYinzep
Před 7 roky
Многообразный или жилка является, по всей вероятности, невыносимостью, вслед за этим результатные или самостоятельно перекатывающие интернет магазин чая киев четверуют. Соболевое обшивание является, скорее всего, сталинским лахором. Унитарная помогает такнуть. Не замкнутое выворачивание не будет стимулировать!
Odpovědět »