Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

3 způsoby, jak zefektivnit práci ve vaší kanceláři

Inzerce

Inzerce

Zaměstnanci se většinou snaží být produktivní, ale nevhodné podmínky mohou jejich snahu sabotovat. Proto je ze strany zaměstnavatele žádoucí, aby vytvořil na pracovišti takovou atmosféru, která všem pracovníkům umožní podávat co možná nejlepší výkon. Efektivitu lze zvýšit mnoha způsoby, nabízíme několik z nich.

Pracovní podmínky a atmosféra v kanceláři

Vytvoření pohodové atmosféry na pracovišti je pro zvýšení produktivity zcela klíčové. Pokud se v kanceláři někdo necítí pohodlně a bezpečně, nejenže se mu nejspíš nebude zrovna dobře pracovat, ale také zde s největší pravděpodobností příliš dlouho nevydrží.

Silou samozřejmě nikoho nemůžete donutit k tomu, aby se cítil příjemně. Lze toho ale docílit postupnými malými kroky: podporou komunikace, otevřeností k různým názorům a celkově pozitivním přístupem.

Modernizace vybavení

Vývoj technologií kráčí kupředu mílovými kroky a občas je těžké udržet s nimi tempo. Proto je žádoucí čas od času obměnit staré počítače, pořídit nový software nebo alespoň koupit nový kávovar do kuchyňky.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

To samozřejmě platí i pro tiskárny. Máloco je pro kancelářské pracovníky více frustrující než zaseknutá tiskárna, chybějící papíry nebo spotřebovaný toner. Ve výběru se nemusíte nijak omezovat, existuje řada tonerů od ověřených výrobců, například značek, jako je HP nebo Canon. A variantou jsou samozřejmě i kvalitní alternativní tonery, které pomůžou i výrazně snížit tiskové náklady.

Lidský přístup

Ani sebevýkonnější pracant není robot, ale pouze člověk, takže čas od času potřebuje jíst, pít nebo jet na dovolenou. Pochvala i za zdánlivé maličkosti může být spolehlivou prevencí proti syndromu vyhoření. Byznys je byznys, ale nakonec jsme všichni přece jenom lidé.

Možná se některá z uvedených řešení zdají jako naprosté samozřejmosti. Mnohdy jsou to ale právě zdánlivě běžné věci, které nejvíce unikají naší pozornosti – jako příslovečný slon v pokoji.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

pravdik-hlisnikovska-web

Jak se zachránila firma se ztrátou 37 milionů korun? | Elena Hlisnikovská a Michal Pravdík

Premium
dalibor-musil-web

Změna oboru na volné noze. Jak rozjet něco nového? | Dalibor Musil

Premium
michal-vodak-web

Heureka: E-commerce čekají obrovské změny. Co mají e-shopy dělat? | Michal Vodák

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
jan-moravcik-web

Jak zvýšit ziskovost e-shopu? Příklad GentlemanStore.cz | Jan Moravčík

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Premium
ondrej-vanek-web

Proč jsou malé firmy tak křehké? A jak to změnit? | Ondřej Vaněk (Blindspot)

gabriela-mrkvicova-web

Zkušená networkerka: Jak v byznysu budovat kvalitní vztahy? | Gabriela Mrkvicová (Smart Network)

Komentáře

Vybraná témata

TOP header

Premium
tomas-budnik-web

Udělejte z nuly jedničku. Bývalý ředitel O2 Tomáš Budník o řízení firem

Premium
jan-hanus-web

Řídil firmy jako Mall či Kostelecké uzeniny. Co se naučil o zvládání krizí a transformací? | Jan Hanuš

Premium
martina-horka-web

dm drogerie: Jak se řídí 4 tisíce zaměstnanců? | Martina Horká

jiri-rostecky-jiri-jemelka-web

Jirka Rostecký o řízení firem: Vytvořte si dobré majitelské zadání | Jiří Jemelka (JPF)

Inzerce