Inzerce

3 způsoby, jak zefektivnit práci ve vaší kanceláři

Zaměstnanci se většinou snaží být produktivní, ale nevhodné podmínky mohou jejich snahu sabotovat. Proto je ze strany zaměstnavatele žádoucí, aby vytvořil na pracovišti takovou atmosféru, která všem pracovníkům umožní podávat co možná nejlepší výkon. Efektivitu lze zvýšit mnoha způsoby, nabízíme několik z nich.

Inzerce

Pracovní podmínky a atmosféra v kanceláři

Vytvoření pohodové atmosféry na pracovišti je pro zvýšení produktivity zcela klíčové. Pokud se v kanceláři někdo necítí pohodlně a bezpečně, nejenže se mu nejspíš nebude zrovna dobře pracovat, ale také zde s největší pravděpodobností příliš dlouho nevydrží.

Silou samozřejmě nikoho nemůžete donutit k tomu, aby se cítil příjemně. Lze toho ale docílit postupnými malými kroky: podporou komunikace, otevřeností k různým názorům a celkově pozitivním přístupem.

Modernizace vybavení

Vývoj technologií kráčí kupředu mílovými kroky a občas je těžké udržet s nimi tempo. Proto je žádoucí čas od času obměnit staré počítače, pořídit nový software nebo alespoň koupit nový kávovar do kuchyňky.

To samozřejmě platí i pro tiskárny. Máloco je pro kancelářské pracovníky více frustrující než zaseknutá tiskárna, chybějící papíry nebo spotřebovaný toner. Ve výběru se nemusíte nijak omezovat, existuje řada tonerů od ověřených výrobců, například značek, jako je HP nebo Canon. A variantou jsou samozřejmě i kvalitní alternativní tonery, které pomůžou i výrazně snížit tiskové náklady.

Lidský přístup

Ani sebevýkonnější pracant není robot, ale pouze člověk, takže čas od času potřebuje jíst, pít nebo jet na dovolenou. Pochvala i za zdánlivé maličkosti může být spolehlivou prevencí proti syndromu vyhoření. Byznys je byznys, ale nakonec jsme všichni přece jenom lidé.

Možná se některá z uvedených řešení zdají jako naprosté samozřejmosti. Mnohdy jsou to ale právě zdánlivě běžné věci, které nejvíce unikají naší pozornosti – jako příslovečný slon v pokoji.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

kafka-pelanek-web

Předání firmy nástupci | Daniel Kafka & Radim Pelánek (Fragile)

adam-soukal-web

Pohledávky e-shopů, financování a budoucnost e-commerce | Adam Šoukal (Roger)

adam-kratochvil-web

Krabice na zboží. Proč je e-shopy neřeší efektivně? | Adam Kratochvíl (Box48.cz)

Právě vyšlo

tomas-pilsky-web

Jak se změnil obchod v CZC.cz za 10 let? | Tomáš Pilský

michal-macourek-web

Vstup retailové firmy do on-linu | Michal Macourek (BENU)

ivo-toman-web

Ivo Toman: 30 let podnikání, 100 projektů. Které uspěly a proč?

Nejoblíbenější

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda

miroslav-tesar-web

Stabilizace rozpadající se firmy | Miroslav Tesař (Astratex)

michal-koubek-web

Jak získat bankovní úvěr pro váš e-shop? | Michal Koubek

Komentáře

TOP obsah

jakub-nesetril-web

Jakub Nešetřil (Apiary): Růst startupu, obchodní model, začátky v Americe

michal-koubek-web

Aktuální stav české ekonomiky a výhled do budoucna | Michal Koubek

pavel-baudis-web

Pavel Baudiš (Avast): Jak se buduje firma se 400 milióny uživateli po celém světě?

zdenek-jahoda-web

30 let v byznysu, budování značky Emco, řízení lidí | Zdeněk Jahoda