Doporučujeme

Rozhovory o řízení firem prakticky a do hloubky

Získejte praktické tipy pro řízení vaší firmy
Podrobné rozhovory se zkušenými podnikateli
Vytvořte úspěšnou strategii pro váš byznys
Zjistit více

Inzerce

3 způsoby, jak zefektivnit práci ve vaší kanceláři

Zaměstnanci se většinou snaží být produktivní, ale nevhodné podmínky mohou jejich snahu sabotovat. Proto je ze strany zaměstnavatele žádoucí, aby vytvořil na pracovišti takovou atmosféru, která všem pracovníkům umožní podávat co možná nejlepší výkon. Efektivitu lze zvýšit mnoha způsoby, nabízíme několik z nich.

Pracovní podmínky a atmosféra v kanceláři

Vytvoření pohodové atmosféry na pracovišti je pro zvýšení produktivity zcela klíčové. Pokud se v kanceláři někdo necítí pohodlně a bezpečně, nejenže se mu nejspíš nebude zrovna dobře pracovat, ale také zde s největší pravděpodobností příliš dlouho nevydrží.

Silou samozřejmě nikoho nemůžete donutit k tomu, aby se cítil příjemně. Lze toho ale docílit postupnými malými kroky: podporou komunikace, otevřeností k různým názorům a celkově pozitivním přístupem.

Modernizace vybavení

Vývoj technologií kráčí kupředu mílovými kroky a občas je těžké udržet s nimi tempo. Proto je žádoucí čas od času obměnit staré počítače, pořídit nový software nebo alespoň koupit nový kávovar do kuchyňky.

Doporučujeme

Premium rozhovory exkluzivně pro předplatitele

Praktické know-how pro řízení vašeho byznysu. Rady a tipy TOP podnikatelů a manažerů. Podrobné videorozhovory a podcasty.

Zjistit více

To samozřejmě platí i pro tiskárny. Máloco je pro kancelářské pracovníky více frustrující než zaseknutá tiskárna, chybějící papíry nebo spotřebovaný toner. Ve výběru se nemusíte nijak omezovat, existuje řada tonerů od ověřených výrobců, například značek, jako je HP nebo Canon. A variantou jsou samozřejmě i kvalitní alternativní tonery, které pomůžou i výrazně snížit tiskové náklady.

Lidský přístup

Ani sebevýkonnější pracant není robot, ale pouze člověk, takže čas od času potřebuje jíst, pít nebo jet na dovolenou. Pochvala i za zdánlivé maličkosti může být spolehlivou prevencí proti syndromu vyhoření. Byznys je byznys, ale nakonec jsme všichni přece jenom lidé.

Možná se některá z uvedených řešení zdají jako naprosté samozřejmosti. Mnohdy jsou to ale právě zdánlivě běžné věci, které nejvíce unikají naší pozornosti – jako příslovečný slon v pokoji.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

martin-jares-web

Ponákupní marketing e-shopu. Jak se dělá? | Martin Jareš (Foxdeli)

petr-macek-web

Finanční řízení firmy v nepříznivé době | Petr Macek (Caflou)

milan-pichlik-web

Marketing bez cookies a měření na internetu | Milan Pichlík (eHub)

Právě vyšlo

lukas-hejtmanek-web

200 farmářů v Kambodži. Jak funguje byznys pepře pepperfield? | Lukáš Hejtmánek

Premium
milan-petr-web

Finanční zdraví firmy, potenciál růstu a kamenné prodejny | Milan Petr (McPen)

Premium
martin-penicka-web

Zažité metody nefungují. Řízení firmy je velmi komplexní | Martin Pěnička (TisknuLevně.cz)

Nejoblíbenější

Premium
alex-mlatilik-web

Zľavomatu hrozilo zavření a musel se vybudovat skoro od nuly | Aleš Mlátilík

Premium
petr-ludwig-web

Petr Ludwig: 18 let v byznysu a kampaň s dosahem 1,3 miliardy lidí

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Komentáře

TOP header

Premium
ondrej-kratky-web

Strategie modrého oceánu v praxi. Takhle se řídí Liftago | Ondřej Krátký

Premium
pavel-voparil-web

Zvládání krize v e-commerce. Co pomohlo Bonami? | Pavel Vopařil

Premium
matejka-kasa-web

Josef Matějka (CZC.cz) a Petr Kasa (Pilulka.cz): Jak se zbavit operativy?

Premium
lukas-uhl-web

Jak řešit krize firem? Příběh Pietro Filipi a Zootu | Lukáš Uhl

Inzerce