Inzerce

Inzerce

3 způsoby, jak zefektivnit práci ve vaší kanceláři

Zaměstnanci se většinou snaží být produktivní, ale nevhodné podmínky mohou jejich snahu sabotovat. Proto je ze strany zaměstnavatele žádoucí, aby vytvořil na pracovišti takovou atmosféru, která všem pracovníkům umožní podávat co možná nejlepší výkon. Efektivitu lze zvýšit mnoha způsoby, nabízíme několik z nich.

Pracovní podmínky a atmosféra v kanceláři

Vytvoření pohodové atmosféry na pracovišti je pro zvýšení produktivity zcela klíčové. Pokud se v kanceláři někdo necítí pohodlně a bezpečně, nejenže se mu nejspíš nebude zrovna dobře pracovat, ale také zde s největší pravděpodobností příliš dlouho nevydrží.

Silou samozřejmě nikoho nemůžete donutit k tomu, aby se cítil příjemně. Lze toho ale docílit postupnými malými kroky: podporou komunikace, otevřeností k různým názorům a celkově pozitivním přístupem.

Modernizace vybavení

Vývoj technologií kráčí kupředu mílovými kroky a občas je těžké udržet s nimi tempo. Proto je žádoucí čas od času obměnit staré počítače, pořídit nový software nebo alespoň koupit nový kávovar do kuchyňky.

To samozřejmě platí i pro tiskárny. Máloco je pro kancelářské pracovníky více frustrující než zaseknutá tiskárna, chybějící papíry nebo spotřebovaný toner. Ve výběru se nemusíte nijak omezovat, existuje řada tonerů od ověřených výrobců, například značek, jako je HP nebo Canon. A variantou jsou samozřejmě i kvalitní alternativní tonery, které pomůžou i výrazně snížit tiskové náklady.

Lidský přístup

Ani sebevýkonnější pracant není robot, ale pouze člověk, takže čas od času potřebuje jíst, pít nebo jet na dovolenou. Pochvala i za zdánlivé maličkosti může být spolehlivou prevencí proti syndromu vyhoření. Byznys je byznys, ale nakonec jsme všichni přece jenom lidé.

Možná se některá z uvedených řešení zdají jako naprosté samozřejmosti. Mnohdy jsou to ale právě zdánlivě běžné věci, které nejvíce unikají naší pozornosti – jako příslovečný slon v pokoji.

inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Nenechte si ujít

david-vurma-web

Zákaznická retence e-shopu v praxi | David Vurma (ACOMWARE)

max-kovar-web

Skladník e-shopu: Jak se připravit na sezónu a jak řídit sklad? | Max Kovář (Skladon)

vit-endler-web

Jsou e-shopy zajímavé pro investory? | Vít Endler (finGOOD.cz)

Právě vyšlo

martina-jiraskova-web

Nejstarší kamenná prodejna v Česku | Martina Jirásková (Moser)

ales-skoupy-web

Nábor zaměstnanců do firmy bez HR oddělení | Aleš Skoupý (In creative)

tomas-malovec-web

Rozjezd nové firmy a vydělávání peněz od začátku | Tomáš Malovec (Born Digital)

Nejoblíbenější

petr-borkovec-web

Vize a strategie firmy, práce s OKR | Petr Borkovec (Partners)

pavel-minar-web

Procesní řízení, systém práce a růst v podnikání na volné noze | Pavel Minář

marek-lecian-web

Zvyšování odbornosti u specialistů na volné noze | Marek Lecián

Komentáře

Doporučené články

Webová analytika

10 mýtů webové analytiky, kterým nevěřte

marek-kriz-web

Marek Kříž: Ve 23 letech podíly ve 3 firmách a 30 zaměstnanců

martin-fuks-web

Martin Fuks: Vztahy ve firmě, přístup k zaměstnancům, kreativní myšlení

popradska-kava

Michal Pastier (ZARAGUZA): Jak se vytvářela populární reklama pro Popradskou Kávu?

Inzerce