Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Obsahový marketing

Obsahový marketing (nebo také content marketing) je v dnešní době sociálních sítí, blogů a rostoucího množství webových stránek a aplikací stále významnější součástí marketingových strategií českých firem. Spočívá ve tvorbě obsahu, který zaujme jejich cílové publikum, vytvoří mezi ním a značkou vztah a motivuje ho k nákupu či využití služeb.

Je velmi náročné určit, kde končí hranice content marketingu a začínají hranice jiné marketingové disciplíny. Za obsah totiž můžeme označit vše od článků na blog, obsahu na sociální sítě, zpráv v e-mail marketingu, po off-line aktivity, jakou jsou vlastní tištěné publikace, konference a další.

Základním cílem obsahového marketingu je vytvořit takový obsah, který zaujme cílové publikum (např. zákazníky e-shopu), přivede je na webové stránky, podpoří jejich vztah ke značce a zvýší pravděpodobnost jejich (prvního či opětovného) nákupu či využití služeb.

Investice do content marketingu jsou vřele doporučovány i specialisty na SEO, jelikož kvalitní a originální obsah zvyšuje pravděpodobnost umístění webu vysoko ve výsledcích vyhledávání.

Na našem webu si můžete přečíst články a zhlédnout videa nejen o obsahovém marketingu, ale i o marketingu a podnikání celkově. Všechna videa najdete v této rubrice, nebo v našem podcastu.

Nejnovější obsah:

Premium
dominik-nabelek-web

Jak se buduje módní značka DON LEMME? | Dominik Nábělek

Premium
josef-buryan-web

2 hlavní důvody, díky kterým roste Aktin.cz | Josef Buryan

dan-nytra-web

Umělá inteligence a tvorba textů. Jak může pomoci i vaší firmě? | Dan Nytra

dan-nytra-web

Umělá inteligence v marketingu. Co už dnes funguje a kde ušetřit peníze? | Dan Nytra

Inzerce

Premium
pavel-ungr-web

SEO se hodně změní, Google zaspal, texty z ChatGPT může penalizovat, říká Pavel Ungr

Premium
karel-parizek-web

Jak řídit marketingový tým? | Karel Pařízek

Premium
martin-svetlik-web

13 let na volné noze. Jak podnikání rozvíjí Apple konzultant Martin Světlík?

ondrej-hajek-web

E-shopům roste podíl affiliate na obratu. Jak to? | Ondřej Hájek (eHub)

Premium
martin-matejka-web

SEO e-shopu. Základy, které musíte znát | Martin Matějka

jan-kocenda-web

Trezor. Světově unikátní byznys s kořeny v Česku | Jan Kočenda

jiri-svoboda-web

E-mail marketing výrobce oblečení Kalas | Jiří Svoboda (SmartEmailing)

Premium
karol-gulas-web

Marketing Astratexu | Karol Guláš

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.