Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Založení e-shopu

Pokud se chcete pustit do založení e-shopu, měli byste nejprve zvážit několik důležitých kroků. Prvním krokem by mělo být vytvoření strategie pro váš e-shop, která by měla zahrnovat vaše podnikatelské cíle, cílovou skupinu a způsob, jak bude vypadat propagace e-shopu.

Poté byste se měli rozhodnout, jaký typ e-shopu chcete vytvořit (například e-shop s fyzickými produkty nebo s produkty digitálními) a jaké funkce by měl nabízet (například možnosti plateb, způsoby doručení či další služby).

Založení e-shopu není díky současným technologiím příliš náročné. Na trhu najdete několik možností, jak si e-shop vytvořit snadno a rychle, a brzy tak budeme moct začít prodávat.

Náročnějším úkolem je ale právě vytvoření úspěšné strategie a schopnosti vaše produkty skutečně ukázat a následně prodat cílové skupině. Proto na našem webu najdete stovky rozhovorů o tvorbě e-shopu, ve kterých se můžete inspirovat od ostatních e-shopařů.

Vyzkoušejte také náš premium obsah, do kterého zpovídáme nejúspěšnější české e-shopaře.

Jak na založení e-shopu?

  1. Vytvořte strategii pro svůj e-shop – co chcete prodávat, jaké cílové skupině, jak ji chcete oslovit a jak plánujete dosáhnout zisku.
  2. Vyberte si platformu pro váš e-shop. Existuje mnoho různých platforem, a proto doporučujeme vybrat tu, která je ověřená a má dobré reference od ostatních e-shopů.
  3. Zaregistrujte si doménu pro váš e-shop. Její název by měl být snadno zapamatovatelný a měl by odpovídat zaměření vašeho e-shopu. Pamatujte na to, že do budoucna možná budete chtít prodávat i do zahraničí, a proto by tomu měl název odpovídat.
  4. Nakonfigurujte svůj e-shop podle vašich potřeb. To zahrnuje nastavení designu, přidání produktů a jejich popisů, nastavení cen a dalších funkcí. Nevymýšlejte kolo. Inspirujte se tím, co funguje na jiných e-shopech.
  5. Zajistěte možnosti platby a dodání. Vyberte si spolehlivou a bezpečnou platební bránu a zvažte různé podmínky dodání, jako je poštovné nebo kurýrní služba.
  6. Připravte si marketingovou strategii. Promujte svůj e-shop na sociálních sítích, pomocí e-mailových kampaní a dalších metod, které jsou vhodné pro vaši cílovou skupinu.
  7. Připravte si systém pro řízení objednávek a zákaznické podpory. Zvažte použití nástrojů pro automatizaci, které vám umožní snadno spravovat objednávky a odpovídat na dotazy zákazníků.

Zkušenosti podnikatelů se založením e-shopu:

Nejnovější obsah:

jan-astary-web

Finanční řízení e-shopu: Naučte se základy | Ján Aštary (Dexfinity)

Premium
gabriel-simco-web

Strategie pro úspěšný e-shop krok za krokem | Gabriel Šimčo

Premium
vladimir-slavik-web

Strategie pro e-shop, který chce růst | Vladimír Slavík

Premium
gentlemanstore-web

Zdroje růstu e-shopu GentlemanStore.cz | Pavel Králíček a Jan Moravčík

Inzerce

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

Jak rozjet úspěšný e-shop?

tomas-pokorny-web

Stagnace e-shopu. Jak si uvolnit ruce a opět růst? | Tomáš Pokorný (Dogsie.cz)

jan-lastuvka-web

Kolik stojí vytvoření e-shopu? | Jan Laštůvka (Lemonero)

lenka-izsak-web

Lenka Izsák (MiaBella.cz): Budování zakázkového krejčovství, zakládání e-shopu, rozjezd podnikání

pavel-ronovsky-web

Pavel Ronovský (Fanda-NHL.cz): Budování e-shopu, rozšiřování produktové nabídky, problémy se společníkem

krapitek-web

Co promyslet před založením e-shopu?

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.