Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Personalizace webu

Co je to personalizace webu? Je to situace, kdy se webové stránky dokáží přizpůsobit svému uživateli na míru. Například si pamatují jeho jméno, dokáží mu nabídnout pro něj relevantní produkty (např. na základě předchozí nákupů) a pracují s daty, které o něm získaly.


Personalizace se nejčastěji používá v případě internetových obchodů. E-shopy tak nabízejí zákazníkům větší uživatelský zážitek a současně zvyšují šanci, že u nich zákazník nakoupí.

Nejnovější obsah:

Emailing: Co mohou freelanceři posílat v newsletteru?

Jan Penkala: Je klíčové, aby e-shop posílal takové e-maily zákazníkům, které budou chtít číst

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.