Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak zvýšit návštěvnost webových stránek

Připravujeme pro vás články a videa o tom, jak zvýšit návštěvnost webu a přivést na něj relevantní návštěvníky. Ptáme se v nich zkušených českých SEO specialistů na jejich praktické zkušenosti s webovými stránkami a ukázky jejich práce.


Základní tipy, jak zvýšit návštěvnost:

  • Vytvářejte kvalitní, originální a pro vaše publikum relevantní obsah.
  • Zjistěte, jak fungují vyhledávače, a pokuste se jim přizpůsobit.
  • Buďte vidět na sociálních sítích. Nebojte se do nich investovat peníze.
  • Budujte kolem svého webu komunitu.
  • Pracujte na uživatelské použitelnosti vašeho webu. Otestujte svůj web.
  • Podívejte se na videa a články níže s konkrétními radami.

Pamatujte, že to není o vysoké návštěvnosti, ale o její kvalitě. Vybudujte web, který bude mít klidně nízkou návštěvnost, ale bude vysoce výdělečný. Naopak je to zbytečné.


Související témata: SEO |  Vývoj aplikací | Nejnavštěvovanější weby

Nejnovější obsah:

tomas-vyskocil-web

Budování velkého portálu, shánění financování, zvyšování návštěvnosti | Tomáš Vyskočil (Filmtoro)

daniel-gottwald-web

Daniel Gottwald: Co Google hodnotí na vašich webových stránkách?

radek-hojgr-web

Radek Hojgr: Jak pracovat s klíčovými slovy na svém webu?

psani-klavesnice-web

Ivan Sárközi: Jak vybudovat úspěšný blog?

Inzerce

zdenek-dvorak-web

VIDEO: Zdeněk Dvořák: Proč by měl e-shop psát blog?

meta-tagy-web

Meta tagy: Co do nich napsat a nad kterými jen marníte čas?

pavel-pajkrt

VIDEO: Pavel Pajkrt vysvětluje, proč a jak si udělat analýzu klíčových slov

Pavel Ungr: Dobrý sex může být v různých situacích odlišný. Stejně tak to platí pro weby

Jak na vyšší návštěvnost z vyhledávačů bez vysokých pozic?

Jak využít RSS k tvorbě odkazů? Přidejte se do agregátorů a čekejte na nové návštěvníky…

10 + 1 způsobů, jak získat zpětný odkaz na vaše webové stránky

Jan Linhart: Důležitější než SEO je kvalitní produkt a konkurenceschopný web

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.