Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jak provozovat e-shop

Zajímá vás, jak provozovat e-shop, který bude výdělečný, prosperující a fungující? Potom si poslechněte zkušenosti českých e-shopařů, kteří už na internetu uspěli. Provozovat e-shop totiž není jen o spuštění webových stránek. Samotná výroba e-shopu je jen jednou z výzev, které budete muset zvládnout.

Další obrovskou otázkou je, co prodávat na e-shopu a jak se odlišit od konkurence. Zaměřit se budete muset také na logistiku a marketing e-shopu. Nemine vás samozřejmě i řešení skladových prostor, dodavatelů, dopravců, zaměstnanců, zákaznické podpory e-shopu a mnoho dalšího.

Poslechněte si rozhovory s českými e-shopaři:

Nejnovější obsah:

Jak rozjet úspěšný e-shop?

Premium
dominik-pichal-web

Privátní značky: Jak je vytvořit? | Dominik Píchal (Grizly.cz)

Premium
jiri-hlavenka-web

Jiří Hlavenka: Jak vybudovat skutečně hodnotný e-shop?

radim-tucek-web

Unikátní sortiment, analytika prodejů a vztahy s dodavateli e-shopu | Radim Tuček (CzechDesign.cz)

Inzerce

katerina-hanusova-web

Tragédie v rodině a rozjezd prosperujícího e-shopu | Kateřina Hanušová (NaSvačinu.cz)

veronika-tylusova-web

Veronika Tylušová: Založení e-shopu ProPrcky.cz, hledání výrobců, marketing na internetu

dominik-rihak-web

Dominik Řihák (Top-Obaly.cz): Využití obalových materiálů e-shopu, logistika, zefektivnění skladu, B2B marketing

martin-michal-peniska-web

E-shop Klub podruhé: Jak probíhala diskuze e-shopů uprostřed skladu TisknuLevně.cz?

jan-pils-web

Jan Pils: Budování Kytary.cz, komunitní marketing, spolupráce s vendory

radko-sekerka-web

Radko Sekerka (Mall Group): Ponákupní proces, retenční marketing, problémy s dopravci

jan-moudrik-web

Jan Moudřík: Jak Alza.cz buduje svou síť kamenných prodejen?

petra-plemlova-web

Petra Plemlová: Budování e-shopů, prioritizace, marketing a vývoj svépomocí

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.