Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Budování komunity

Budování komunity je v podnikání a marketingu stále důležitější aktivitou, do které firmy investují své peníze. Komunity přitom nebudují jen na sociálních sítích, ale i v rámci vlastních projektů, databází a off-line aktivit. Získávají tak užší vztah se svými zákazníky a zvyšují pravděpodobnost, že u nich nakoupí znovu či opětovně využijí jejich služeb.


Připravili jsme pro vás sérii rozhovorů o tom, jak k budování komunity přistupují české firmy. Najdete tu konkrétní příklady komunit a strategií, s jakými byly vybudovány. Všechny rozhovory jsou zdarma a pustit si je můžete i v našem podcastu o marketingu.


Další témata, která by vás mohla zajímat: Influencer marketing | Marketingové kampaně | Základy marketingu

Nejnovější obsah:

Premium
josef-buryan-web

2 hlavní důvody, díky kterým roste Aktin.cz | Josef Buryan

Premium
michal-vratny-web

Železná koule: Jak se buduje komunita? | Michal Vrátný

samurai-shot-web

Tvorba nového produktu a jeho prosazení na trhu | Jaromír Horák a Martin Solnička (Samurai Shot)

jan-pils-web

Jan Pils: Budování Kytary.cz, komunitní marketing, spolupráce s vendory

Inzerce

martin-schovanec-web

Martin Schovanec (Xzone.cz): Prodej her na internetu, vývoj herního trhu, budování komunity

daniel-fiala-2017-web

Daniel Fiala a rok 2017 DatabázeKnih.cz: Úspěch v Křištálové Lupě, rekord v návštěvnosti, soutěž pro uživatele

jiri-spolek-web

Jiří Spolek (Zaleťsi.cz): Jsme nechtěná nevěsta aerolinek

petr-litos-web

Petr Litoš (Crew.cz): Firma jako koníček, prodej komiksů a jednička na trhu

peter-hajducek-web

Peter Hajduček: Budování Footshopu, efektivita e-shopařů, pořádání eventů pro zákazníky

daniel-fiala-web

Daniel Fiala (DatabázeKnih.cz): Jak vytvořit úspěšný komunitní portál?

Eliška Vyhnánková: Na Facebooku je důležité vědět, co na cílovou skupinu funguje

David Lörincz: Kdybych byl elektrikář, vytvořil bych si skvělé webové stránky a budoval bych komunitu

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.