Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Proč dnes firma Teahouse Transport dobrovolně (z)krachuje?

inzerce
Před 8 roky

Podobně šílená kampaň už jednou přinesla tisíce nových zákazníků – během pár hodin. A právě dnes firma akci opakuje: v daleko bláznivějším měřítku. A navíc v přímém přenosu na webu.

Česko-britská společnost Teahouse Transport přepravuje balíky po celém světě. 31. ledna 2014 vyhlásila na Facebooku neuvěřitelnou akci, která ji málem zničila – posílala všem zákazníkům balíky do světa za pouhou 1 libru.

Dnes ráno v 10:30 spouští Teahouse tuto kampaň znovu. Investuje do ní veškeré volné finance: téměř milion korun. A kdokoli na světě se díky 4 online kamerám na teahousetransport.com může dívat, zda to s firmou sekne.

„Ano, pácháme vědomé harakiri. Tisícům lidí doplatíme z vlastní kapsy cenu přepravy jejich mezinárodního balíku,” říká o kampani šéf firmy Jaroslav Šedivý. „Loni nám stejná akce shodila servery a vyprázdnila pokladnu. Zároveň ale přinesla kopu nových nadšených zákazníků. I díky tomu firma za poslední rok vyrostla o 126 procent.“

Inzerce

Jaroslav Šedivý
Jaroslav Šedivý – zde ještě jako spokojený šéf Teahouse Transport

Tajemné video plánuje dobýt Facebook

Celá dnešní kampaň Teahouse Transport je výjimečná ještě v jednom ohledu: všechny použité kanály shodně odkazují na jediné místo: facebookový post.

Ten loňský měl 300 tisíc zhlédnutí za jeden den. Dnešní plán zní dostatečně šíleně – 6 milionů zhlédnutí během jednoho dne!

Hlavní text kampaně na Facebooku uvozuje dráždivě tajemné video:

Teahouse Transport
Jen pro představu: facebooková stránka Teahouse Transport má průměrně 167 tis. zobrazení postů týdně. A o čísle v řádech miliónů si mohou nechat zdát i facebookové stránky velkých společností jako DHL či Fedex.

Megalomanské akci odpovídá i pečlivá příprava celé kampaně, na které se podílejí špičky online marketingu v ČR.

„Je to prostě bláznivá akce a sázka na jednu kartu,” říká David Lörincz, šéf marketingu ve firmě. Hlavní copywriter celé kampaně Otto Bohuš pak dodává: „Pokud neklapne těch 6 milionů za jediný den, tak sním svůj vlastní počítač.“

Sledujte sami, jak facebooková sázka na jednu kartu dopadne.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Skipy

Před 8 roky

To video je strašná nuda, mě vůbec neoslovilo, čekal jsem že se ty 2 buchty alespon svléknou :-) Takhle to je o ničem :-(

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)