Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Představte svůj produkt originálním způsobem s MyBillboards

inzerce
Před 8 roky

Jakožto čtenáři Mladého podnikatele se logicky zajímáte o podnikání. Určitě víte, že ať už potřebujete nastartovat firmu, představit svůj nový e-shop anebo rozšířit podvědomí – nejdůležitější jsou lidé. Právě klienti jsou nejcennějším „vlastnictvím” každého podnikatele. V praxi již nezáleží na tom, zda chcete prosadit prodej limonády či propagovat webovou stránku. Ale jak nové klienty sehnat a zároveň co nejvíce ušetřit na nákladech? Těžká otázka.

Reklama, jediné opravdu účinné řešení

Pokud chceme širokou veřejnost informovat de facto o čemkoliv, reklama je, a to alespoň z počátku, jedinou efektivní možností. Nyní nastává podstatná otázka, jakou konkrétní formu propagování zvolit. Například reklamní televizní spoty na jednu stranu osloví mnoho lidí a navíc můžete propagovat svůj produkt či službu formou videa. Ovšem na stranu druhou, reklamy v televizi jsou velmi finančně náročné a ve skutečnosti neosloví tolik lidí, kolik si myslíte. Nevyužíváte televizní reklamní pauzu na jinou činnost nežli sledování obrazovky i Vy?

Billboard aneb výhodný kompromis formy propagace

Billboardy, naprosto stejně jako reklamy v televizi, osloví širokou veřejnost. Ač se to na první pohled nezdá, v porovnání s reklamními spoty přinášejí mnoho výhod. První zřejmou výhodou je, že pronájem reklamních ploch není finančně náročný. Ačkoliv pojem finančně náročný je relativní, vezměme v úvahu cenu a počet lidí, kteří billboard zhlédnou a porovnejme tyto parametry s jinými formami inzerce, respektive reklamy. Ať už porovnáváme billboardy s televizními spoty (kde vlastně nelze reálný počet zhlédnutí zjistit), inzerci v novinách či v rádiu – billboardy obvykle vycházejí nejlépe. Samozřejmě záleží na umístění billboardu, pojetí reklamní kampaně atp.

Skrytá výhoda billboardů

Již jsem zmínil televizní spoty, kdy naprostá většina lidí očekává přestávku pouze v případě, že si potřebuje dojít pro brambůrky či na toaletu. Obdobně to funguje i v dalších formách reklamy. Většina lidí se reklamám za každou cenu snaží vyhnout. Inzerce v novinách, reklama v přehrávači na internetu či PPC. Člověk otočí stránku či se snaží nalézt tlačítko zavřít. Billboardy fungují na jiném principu, jsou umístěny na místech, kde člověk obvykle nemá nic jiného na práci, než si danou reklamní plochu prohlédnout. Díky tomu lidé, ač si to neuvědomují, billboardy vyhledávají aktivně.

Inzerce

Získejte nejlepší formu reklamy aneb propagace zdarma

Ještě jsme se nedostali k jádru reklamní kampaně. Pokud chcete, aby Vaše propagace byla efektivní, musí být efektivní také samotná reklamní kampaň. Originální a nevšední reklama Vám snadno může zajistit reklamu zdarma. Lidé si o působivé reklamě rádi promluví se svými přáteli. Společnost MyBillboards.cz se specializuje na pronájem billboardů, přičemž nabízí poradenství s vytvořením a uskutečněním Vaší reklamní kampaně.

Text composed with the best online HTML editor. Please subscribe for a HTML G membership to remove this message.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: inzerce

Publikujeme každý den, což nás něco stojí. Označený reklamní článek zde můžete mít i vy!

Komentáře

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)