Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Polož otázku budoucím hostům rozhovorů

Jiří Rostecký
Před 8 roky

Opakovaně mi píšete, že byste rádi měli prostor pro pokládání dotazů hostům v mých rozhovorech. Rozhodl jsem se proto vytvořit fórum na Facebooku, do kterého se můžete přidat a zapojit se do diskuze s ostatními fanoušky.

Mladý podnikatel je projekt stavěný pro českou a slovenskou komunitu internetových podnikatelů a marketérů. Každý den pracuji na novém obsahu, který má za cíl vás inspirovat, poučit a pomoci vám ve vašich projektech a plánech.

Právě proto bych rád komunitu kolem Mladého podnikatele semknul ještě více a dal vám všem prostor vyjádřit svůj názor, svoje přání a přímo ovlivnit moji další tvorbu.

Ve fóru můžete:

Inzerce

  • navrhovat otázky vybraným hostům, které jsem pozval k vytvoření rozhovoru
  • komentovat aktuální obsah a vyjadřovat se k zajímavým tématům
  • čerpat inspiraci ze zkušeností a názorů ostatních
  • získat přístup k zákulisním informacím Mladého podnikatele
  • navrhovat témata, která byste rádi na Mladém podnikateli viděli zpracovaná
  • tvrdě a nekompromisně kritizovat moji práci tak, abyste s ní příště byli spokojeni :-)

O myšlence vlastního fóra jsem přemýšlel už mnohokrát. Skupinu jsem původně založil již v roce 2014, nikdy jsem s ní ale nepracoval. Až na základě vašich odpovědí na můj dotazník mi došlo, že by mohla posloužit jako skvělá příležitost, jak k vám být blíž a jak vám dát více možností ovlivnit, co si přečtete nebo přehrajete na Mladém podnikateli.

V Česku není příliš magazínů, které by svoje fanoušky nechaly přímo zasahovat do vlastního obsahu. Já bych to chtěl změnit, protože mě zajímají vaše názory a rád vytvořím rozhovory přesně o tom, co teď nejvíce pomůže vašemu podnikání a marketingu.

Pokud u toho chcete být, přidejte se do skupiny a zapojte se do diskuze.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Petr

Před 8 roky

Je super, že již je možné pokládat otázky samotným hostům. Jen je škoda, že je to vytvořeno přes facebook. Já totiž třeba FB nemám a kvůli položení pár dotazů si jej zakládat nebudu.

Odpovědět »

Jiří Rostecký Sledovat @jirirostecky

Před 8 roky

Petře, díky za rozumný komentář. Naprosto souhlasím, že FB není ideální forma, protože hodně z našich fanoušků nebude vlastní profil mít. Na druhou stranu drtivá většina ano a navíc jakékoliv další řešení jsem hodnotil jako ještě méně efektivní. V minulosti jsme např. měli vlastní fórum na subdoméně, ale vůbec se neuchytilo. Vytvářet fórum zde na webu sice problém z části vyřeší, současně ale na diskuze neupozorním tolik lidí jako na Facebooku. Proto jsem volil toto řešení jako nejlepší.

Na možnost pokládat otázky hostům ale budu většinou upozorňovat i na Twitteru, takže budete moci případně zareagovat i tam.

Odpovědět »

Miroslav Hora

Před 8 roky

Možná https://disqus.com by byl kompromisem. Popřípadě (lehká historie) otevřené emailové diskuze (narozdíl od FB diskuzí to načte i mobilní edge, pokrytí signálem LTE zase není taková sláva, byť se to pražským redaktorům nemusí zdát), nakonec email má každý.

Odpovědět »

Jiří Rostecký Sledovat @jirirostecky

Před 8 roky

Máš pravdu, řešení se dá vymyslet spoustu. Faktem ale je, že drtivá většina našich uživatelů bude mít FB nebo TW a zároveň je pravděpodobnější, že si možnosti pokládat dotazy všimnou na těchto sítích než někde na webu, kde bych to BTW musel stejně promovat na sociálních sítích, ale už by se ve výsledku neprokliklo tolik lidí.

Pokud jde tedy o zásah, efektivnější se mi jeví současné řešení. Uvidím, jak se diskuze rozjede a kolik uživatelů si na tento problém bude stěžovat. Případně do budoucna vymyslím i další řešení.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

Premium
tomas-mikolov-web

Tomáš Mikolov: Jak AI změní byznys a řízení firem?

Premium
pavel-hadrbolec-web

Finanční ředitel T-Mobilu: Jak se buduje zdravá firma? | Pavel Hadrbolec

pravdik-hlisnikovska-web

Jak se zachránila firma se ztrátou 37 milionů korun? | Elena Hlisnikovská a Michal Pravdík

petr-macek-web

Průzkum: Jak vidí české firmy svou budoucnost? | Petr Macek (Caflou)

Premium
david-grudl-web

David Grudl: Umělá inteligence je v plenkách a firmy mají nereálné představy

jiri-peslar-web

Jak dosáhnout svých snů? | Jiří Peslar

petr-macek-web

Řízení firem: Jak se mění a co byste měli vědět? | Petr Macek (Caflou)