Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Podnikání na Aukru: Je to jen fáma, nebo se zde dají opravdu vydělat peníze?

Vladimír Macko
Před 12 roky

Určitě jste už někdy slyšeli o stránce Aukro.cz. Jedná se o největší online platformu v České republice, kde můžete nakupovat a prodávat produkty či služby v aukcích nebo za pevně stanovenou cenu – jako v obchodě. Aukro je skvělá možnost, jak si vydělat.

Stručně o Aukru

Aukro vzniklo v roce 2003, kdy to byl jediný obchodní portál v Česku, který podporoval aukce i prodej a nákup za pevné ceny. Hned si získal velké množství nadšenců, kteří tam prodávali, ale i nakupovali.

V roce 2009 mělo Aukro už více než 1 milion registrovaných Čechů. V tomto roce otevřelo Aukro svůj prostor i pro profesionální prodejce. V roce 2012 bylo registrováno již více než 2,5 milionů Čechů. Portál, který získal řadu ocenění a vytvořil užitečné místo pro nákup a prodej, si pochvaluje nejeden Čech. Díky velké popularitě je to skvělé místo pro podnikatele, kteří se věnují prodeji produktů nebo služeb.

Proč podnikat na Aukru

Na Aukru může podnikat každý, ať už běžný člověk, který chce prodávat věci, co už nepoužívá a chce se jich zbavit, nebo firma, která používá Aukro pro zvýšení tržeb svého obchodu. Pokud jste podnikatel, máte možnost se registrovat pod podnikatelským účtem, čímž získáte i množství výhod oproti běžnému účtu. Že se jedná o podnikatelský účet, zjistíte podle ikony kufříku vedle uživatelského jména prodejce. Takto můžete zvýšit i svou důvěryhodnost v očích zákazníka.

Inzerce

Firmy obchodují na Aukru především proto, že mohou zvýšit svůj zisk. Jak jsem zmínil již na začátku, jedná se o největší online platformu v České republice, jež je určena pro nákup a prodej produktů či služeb. Stránku aukro.cz navštěvuje nespočetné množství lidí, kteří nakupují produkty z různých kategorií. Také i vy můžete vložit  na portál Aukro své nabídky a začít vydělávat.

Co za to?

Nic není zadarmo, proto vám ani Aukro neposkytne kvalitní prostor k obchodování jen tak gratis. Sazebník poplatků si můžete prohlédnout na této adrese: http://aukro.cz/country_pages/56/0/z4_updated.php#4

Na základě ceny, kterou budete muset zaplatit, je třeba stanovit cenu produktu na prodej tak, abyste byli v zisku. Mnohým firmám, ale i nefiremním osobám se pomocí Aukra podařilo vydělat malé, ale i velké peníze. Vy můžete patřit také do této skupiny, pokud budete prodávat na tomto portálu.

Abyste však byli úspěšní, musíte zjistit, co je pro zákazníka lákavé. Těžko prodáte předražené produkty. Aukce jsou také skvělým způsobem prodeje, kde se lidé perou o daný produkt, a tak se může jeho cena posunout do pěkných čísel.

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Vladimír Macko

Student oboru Finance, bankovnictví a investování na Ekonomické fakultě Technické univerzity v Košicích. Mladý podnikatel, který rozjíždí svou činnost.

Komentáře

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

jiri-rostecky-kariera-web

Jak na úspěšnou kariéru? Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
denisa-havrdova-web

Prodala přes 500 tisíc diářů a zápisníků. Jak Denisa Havrdová řídí papelote?

konstantin-margaretis-web

Posílá zboží do 180 zemí a sbírá světová ocenění. Jak se buduje Skladon? | Konstantin Margaretis

marek-cech-web

Jak se řídí malá digitální agentura? | Marek Čech (Digitální architekti)

jiri-rostecky-smb-web

Nejčastější chyby majitelů malých a středních firem. Přednáška Jirky Rosteckého

Premium
ondrej-machala-web

Ovečkárna se osamostatnila od zakladatele. Jak se změnila? | Ondřej Machala

jiri-jemelka-web

Loni řídili 113 firem s tržbami 21 miliard. Jak se dostávají z krizí? | Jiří Jemelka (JPF)

juraj-harkabuzik-web

Outsourcing v podnikání: Kdy dává smysl? | Juraj Harkabuzík (CustomerHero)