Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Petr Andrýsek: Jak se buduje úspěšná agentura?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Začínal na Webtrhu. Dělal weby a prodával je za babku. Chvíli taky žil s 200 korunami na týden a docela dlouho se ničemu nevěnoval pořádně. Pak se do toho pustil a vybudoval agenturu Socialsharks. Dnes odmítá zájemce o koupi jeho firmy a vybírá si z příležitostí, které se mu naskytují. To je Petr Andrýsek.

Můj dnešní host patří mezi ty, co dokázali lapit příležitost do vlastních rukou a vybudovat úspěšnou firmu. S rozmachem sociálních sítích roste poptávka po skutečných odbornících a Petr navíc kombinuje dvě důležité zásady – dělat svou práci na maximum a specializovat se na konkrétní věc.

Dnes zaměstnává 35 lidí, z nichž část pracuje v Gruzii. Firma má obrat v desítkách milionů, loni vyrostla asi o 300 % a mezi referencemi najdeme třeba UniCredit Bank, Teta drogerii, Dr.Max, Big Shock! a spoustu dalších.

Co se ve videu dozvíte?

  • Jak Petr začínal a čemu dnes vděčí za svůj úspěch?
  • Co odlišuje úspěšné agentury od těch méně úspěšných?
  • Jaké největší problémy dnes řeší?
  • Jak do firmy hledá nové zaměstnance?
  • Proč podniká sám a nemá investora?
  • Proč odmítl několik nabídek na koupi jeho firmy?
  • Jak by se firmy měly specializovat?
  • Kde na trhu vidí největší příležitosti pro freelancery?
  • Co by poradil začínajícím podnikatelům?
  • A mnoho dalšího!
socialsharks-1
První kanceláře Socialsharks.
socialsharks-2
Druhé kanceláře.
socialsharks-5
Takhle to vypadá dnes.
socialsharks-3
Tým Socialsharks z Gruzie.
socialsharks-4
A tenhle je z Česka.

Další inspirativní příběhy:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Zdeněk Vaněrka

Před 8 roky

Na justici tato společnost nemá výkazovky. Porušuje tak zákon, upozorněte na to prosím.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
adela-zugarova-web

Praží a prodávají kávu za desítky milionů. Jak roste Dos Mundos? | Adéla Zugarová

Premium
martin-nedved-web

Obchod je základní kompetence každého podnikatele. Jak se ho naučit? | Martin Nedvěd

petra-kotalova-web

Z juniorky manažerkou. Jak rozjet kariéru? | Petra Kotalová

Premium
eliska-dobiasova-turkova-web

Rozjela e-shop s výrobou dětských plenek. Teď chce předat řízení firmy nástupci | Eliška Dobiášová Turková

Premium
jiri-rostecky-senta-cermakova-web

Jirka Rostecký: Úspěch v podnikání určuje i naše rodina | Senta Čermáková

jiri-peslar-web

Kariéra ve financích: Jak ji vybudovat? | Jiří Peslar (Allrisk)

Premium
matej-razga-web

Podnikání v módě. Jak rozjet zakázkové krejčovství? | Matěj Rázga (The Owners)

Premium
kiska-horky-web

Vyplatí se ještě zakládat nové startupy? Duel Andreje Kisky a Vítka Horkého