Inzerce | Chci tu být také

Logp rostecky.cz
Přímá cesta, jak oslovit podnikatele

14 let na trhu

Buďte na webu, kde se spousta podnikatelů vzdělává už od svých začátků.

1519 podcastů

Vystupte mezi předními osobnosti českého a slovenského byznysu.

Zaměřeno na kvalitu

Spojte se s místem, na kterém roky vychází kvalitní praktický obsah.

Přístup na míru

Vymyslete si reklamu na míru. Nepošleme vám žádné obecné PDF.

Spojení s influencery funguje. Vyzkoušejte to také

Podnikatelé věří podnikatelům. A svět se od anonymních médií posouvá k osobnostem a influencerům. Autor našeho podcastu Jiří Rostecký je v business komunitě vidět celou svoji kariéru a tento podcast založil ještě dřív, než to bylo cool. Proč se s ním spojit?

  • Přes 13 let vzdělává podnikatele z Česka a Slovenska
  • Do podcastu zpovídá TOP podnikatele a manažery
  • Pořádá off-line akce pro majitele firem a e-shopů
  • Mentoruje a konzultuje podnikatele i napřímo
  • Je členem Forbes 30pod30 a získat další ocenění

Více o Jirkovi…

Neděláme jen inzerci. Budujeme dlouhodobá partnerství

Jeden článek nebo rozhovor jsou většinou jen plácnutím do vody. Firmy ale nepotřebují plácnutí. Hledají způsob, jak dlouhodobě budovat důvěru svých potenciálních zákazníků a být na trhu vidět. A přesně s tím jim pomáháme.

Většinu mých klientů mám díky podcastu Jiřího Rosteckého, který mi pomáhá budovat povědomí ve velmi bonitní komunitě. Jiří nad spoluprací opravdu proaktivně přemýšlí a stále hledá způsoby, jak ji vylepšovat. Spolupráci doporučuji každému podnikateli, který věří svým službám a přemýšlí dopředu a dlouhodobě.

Marek Odehnal - privátní investiční poradce

Pokud chcete prodat, musíte si získat důvěru

Podnikatelé jsou z naší zkušenosti velmi opatrní, než s někým novým navážou spolupráci. Současně jsou často bombardováni neustále novými nabídkami a reklamou. Prezentace a tvorba obsahu na médiu, které jim pomáhá růst a rozvíjet se, vám tak může získat jejich důvěru a otevřít dveře.

Spolupráce s Jiřím nám už od roku 2019 pomáhá rozšiřovat povědomí o Caflou, spojit se s pro nás důležitými tématy a přináší nám reálné zákazníky, kteří se o nás dozvěděli právě díky jeho podcastu. Inzerci u Jiřího doporučuji každému, kdo se chce veřejně spojit s nějakým tématem, dlouhodobě oslovovat firmy a podnikatele a odlišit se od svých konkurentů.

Petr Macek - zakladatel Caflou

Pro velké firmy i malé podniky a živnostníky

Reklamu u nás si nekupují jen firmy s velkými rozpočty. Běžně dlouhodobě pracujeme s menšími firmami a jednotlivci, se kterými rádi navazujeme i dlouhodobé spolupráce. Zmínit můžeme třeba all-in-one manažerský systém Caflou, privátního investičního poradce Marka Odehnala a řadu dalších.

Spolupráce s podcastem Jiřího Rosteckého byla z jeho strany vždy perfektní, přinesla nám nové zákazníky a pomohla nám rozšířit o nás povědomí mezi firmami. Jsme s ní spokojeni a rádi ji doporučujeme.

Jaroslav Pokorný - majitel ÚČTO.TEAM

Co u nás můžete vyzkoušet?

Rozhovory do podcastu

Staňte se součástí jednoho z TOP business podcastů v Česku.

Série podcastů

Ideální na rozšíření povědomí o vašem oboru a vzdělávání podnikatelů.

Reklamní bannery

Hodí se ve chvíli, kdy chcete ukázat svou značku co nejvíc uživatelům.

PR články

Text je nesmrtelný a vy jím můžete říct, kdo jste a co děláte.

Promo na akcích

Přijďte mezi členy našich komunit a přineste jim něco, co ocení.

Reklama v podcastu

Úvodní znělka podcastů je místo, kde nepůjdete přeslechnout.

Kdo u nás dlouhodobě inzeruje?

Pro koho inzerce u nás je?

  • Pro kvalitní služby pro firmy a živnostníky
  • Pro kvalitní produkty pro podnikatele
  • Pro specialisty na volné noze
  • Pro firmy, které chtějí budovat svoje PR
  • Pokud hledáte lidi a řešíte employer branding
  • Pro investory, kteří chtějí oslovit startupy
  • Pro všechny, co dělají dobrou, kvalitní a pečlivou práci pro podnikatele

A pro koho není?

  • Pro pochybné produkty a služby
  • Pro casina, půjčky, loterie a další
  • Pro firmy s výrazně špatnou pověstí na trhu
  • Pro velké korporáty, kde to řeší 100 lidí :)
  • Pro pochybné osobnosti bez výsledků
  • Pro inzerenty, kteří nemají na inzerci peníze
  • Pro inzerenty, co chtějí výsledky ihned
  • Pro inzerenty, co nechtějí v první řadě vzdělávat a inspirovat publikum

Takhle to vypadá na našich akcích:

Co říkají stávající inzerenti?

Naše spolupráce s Jiřím Rosteckým v rámci jeho podcastu trvá již od roku 2018 a stále ji prodlužujeme. Vnímám ji jako naprosto skvělou, profesionální a oboustranně obohacující. Jiří je velmi proaktivní a spolupráci neustále rozšiřuje o nové nápady a příležitosti.

Jeho platformu využíváme jak pro edukaci české e-commerce a rozšiřování povědomí o fulfillmentu, tak pro představení naší společnosti a jejího vnitřního fungování. Je to pro nás profesionální kanál, který nás dostává do hledáčku e-shopů a dalších firem.

V Jiřího podcastech vystupuje několik členů našeho týmu, což nás posouvá i v osobní rovině, jelikož se díky tomu zdokonalujeme i ve vystupování před kamerou. Na Jiřího off-line akcích máme možnost potkat zajímavé a inspirativní podnikatele a potenciální klienty.

Spolupráci s Jiřím doporučuji každé firmě, která se chce zviditelnit v tuzemské e-commerce a chce se profilovat jako lídr na trhu a odlišit se od konkurence.

Tomáš Kohút - CMO Skladon.com

Kontaktujte nás:

Veškeré dotazy ohledně inzerce směřujte prosím na jiri@rostecky.cz.

Ceny inzerce se pohybují v závislosti na formátu, který se rozhodnete vyzkoušet, jeho množství a délce naší spolupráce. Každému inzerentovi vytváříme nabídku na míru jeho potřebám a záměrům. Minimální rozpočet, který novým inzerentům doporučujeme, je od 50 000 Kč bez DPH.

Poslechovosti podcastů a čtenosti článků nejsme schopni garantovat a výrazně se liší v závislosti na jejich tématu, míře odbornosti, atraktivitě hosta apod. Průměrné statistiky většinou o ničem nevypovídají, jelikož se věnujeme celé škále různých témat a zveme si i hosty, kteří vždy přilákají velké publikum. Proto novým inzerentům navrhujeme témata, která podle našich zkušeností mohou mít úspěch, a doporučujeme jim inzerci nejdříve vyzkoušet a teprve podle výsledků zvážit pokračování spolupráce.

Vzhledem k velkému zájmu o inzerci na našem webu a v podcastu upřednostňujeme dlouhodobé spolupráce (s mnohými inzerenty spolupráci prodlužujeme již několik let) a odmítáme nabídky na různé provizní, affiliate a další spolupráce.

Často se nás ptáte...

Je možné u mé inzerce odstranit štítek Sponzorováno?

Jaké bannerové plochy máte aktuálně volné?

Můžete vložit zpětný odkaz do starších článků?

Inzerce je na nás moc drahá. Lze nějak cenu snížit?

Kdy probíhá platba?

Co, když mi reklama nic nepřinese?