Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Lukáš Havlásek: Jak efektivně vyvíjet e-shopové řešení?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

Jak to udělat, aby se vývoj vašeho e-shopového řešení (a vlastně nemusí být jen e-shopové) neprodražil a neprotáhl? Jak efektivně spolupracovat s vaším webdeveloperem? Odpovídal Lukáš Havlásek ze ShopSysu.

Probrali jsme vše, co se týká vývoje technického řešení webu. Od toho, kdy si předplatit krabicové řešení a kdy vyvíjet vlastní, až po řížení týmů specialistů na volné noze a efektivní nastavení spolupráce s webdevelopery.

Lukáš Havlásek je COO společnosti ShopSys, který vyvinula již 789 e-shopů. Obrat všech jejích klientů se pohybuje kolem 4,75 miliard korun ročně. Firma funguje již 13 let a na její platformě běží e-shopy jako Okay elektro, SuperZoo, česká a slovenská verze e-shopu pro jednu z největších amerických společností OfficeDepot, Jena Nábytek, zapalovače Zippo, největší české rybářství Tropic a další.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Co vlastně obnáší vývoj e-shopového řešení?
  • Kdy se vyplatí vyvíjet vlastní a kdy si koupit krabicové řešení?
  • Jak dát dohromady zadání pro webdevelopery, aby se na nic nezapomnělo?
  • Na co se při tvorbě zadání zapomíná nejčastěji (a stojí to fůru peněz)?
  • Jak mohou zadavatelé nejlépe popsat svou představu o výsledném e-shopu?
  • Jak řídit tým dodavatelů (specialistů na volné noze, agentur, webdeveloperů…)?
  • Jak nacenit tvorbu e-shopu?
  • Co vše očekávat a požadovat od webdeveloperů?

Ptejte se Lukáše i vy!

Lukáš souhlasil, že rád zodpoví jakékoliv dotazy diváků Mladého podnikatele, které se budou týkat vývoje e-shopu. Pokud toto téma aktuálně řešeíte nebo vás v něm cokoliv zajímá, můžete Lukášovy nabídky využít a ptát se do komentářů.

Co s tématem zásadně souvisí:

Použitá melodie: Steve Combs – Zero (CC BY 4.0)

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

Miloš

Před 8 roky

Vše je možné! Jen tak dál, čím více vzduchu, tím lépe :D

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing

jiri-jemelka-web

Do čeho ve firmě investovat peníze? | Jiří Jemelka (JPF)

jiri-rostecky-web

Jiří Rostecký: Jak růst na volné noze? | Marián Kamenišťák

Premium
marcel-klaus-web

1,5 miliardy ročně. Jak Marcel Klaus vybudoval největšího výrobce dřevěných palet v Česku?

kovar-gabco-web

Fulfillment: Je pro každého? A co firmy se specifickými produkty? | Max Kovář a Roman Gabčo (Skladon)