Více než 1300 videorozhovorů a podcastů o byznysu

Inzerce

Inzerce

Jirka Chomát: Jak najít svou konkurenční výhodu?

Získat premium obsah

Přidejte se
mezi předplatitele

Poslouchejte
neomezeně
Rozhovory
více do hloubky
Exkluzivní
hosté
Audio podcast
na cesty
VYBRAT TARIF

V rámci marketingového večera MarketingON, který pořádala v Ostravě agentura AdVisio, vystoupil i online marketér Jirka Chomát. Jeho tématem byly konkurenční výhody a nákup konverzí. V zákulisí odpověděl na několik otázek i Mladému podnikateli.

Videorozhovor je určený i pro ty, co Jirkovu přednášku neviděli.

Co se v rozhovoru dozvíte?

  • Proč obchodníci přemýšlí nad konkurenčními výhodami špatně?
  • Co je a co není konkurenční výhoda?
  • Z čeho by měly konkurenční výhody vycházet?
  • Jakou mají konkurenční výhody spojitost s PPC reklamou?
  • Proč obchodníci nehledají díry na trhu?
  • Jak zvýšit life-time-value zákazníka?
  • Jak správně nakupovat konverze?
Jirka Chomát & Jiří Rostecký
Jirka & Jirka na cestě do Ostravy na MarketingON.

Poděkování:

Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.

Autor: Jiří Rostecký

Jirka ve svých 18 letech založil MladýPodnikatel.cz. Posledních 8 let na něj zpovídá úspěšné osobnosti ze světa byznysu a vydává s nimi videorozhovory a podcasty, kterých má za sebou už více než 1 300. Jeho posláním je vzdělávat české a slovenské podnikatele, živnostníky, majitele firem a jejich zaměstnance. Pořádá také off-line akce, přednáší na vysokých školách a pomáhá s podnikáním ostatním v rámci konzultací. Časopis Forbes ho zařadil do žebříčku 30 pod 30 a získal řadu dalších ocenění a nominací.

Komentáře

milos

Před 7 roky

Dalsi z rady rozhovoru :) Servis apod (se snazi) nabizet kazdy. Me by osobne zajimalo, jakou vyhodu by pan sdelil zakaznikovi, kdyz by konkurence nabizela stejne zbozi (typ) 1+1 za cenu JEDNOHO realneho kusu… Ani jednou v techto a podobnych rozhovorech nezaznelo, ze cesta muze byt i zjednoduseni (pro zakaznika). To je realne odliseni, protoze kazdy do eshopu jenom „naleje“ zbozi, ale nikdo neresi potreby zakazniku – napr jak jim vubec zbozi prezentovat – chteji to mit jenom v rade (jako kazdy) nebo to chteji mit od zacatku serazeno dle napr. spolecnych vlastnosti – a pak vybrat?! Jisteze je nutne uzavrit nakupni cyklus, jisteze nejlepe bez RTG – protoze ten, co to od vas opravdu chce tak to i od vas realne nakoupi – a je jedno kolik mu to bude trvat… A jisteze je to o vnuknuti (obsahova sit je nekolikrat vykonnejsi jako klasicka vyhledavaci) Nejenom ze je vykonnejsi, ale resi sezonnost a take dokaze budovat brand… Co se tyce ceny za proklik, tak to je snad jasne… Ale neni podstatna cena za proklik ale PNO daneho kanalu a ne jenom kanalu, ale vsech kanalu do jednoho = prodej. Nic vic neni podstatne. Jisteze je to souhra vseho. Rada na zaver, pokud vam agentura prezentuje podil na obratu (PNO) jednotlivych kanalu – tak je to na 90 % spatna agentura. A takovych je tady mraky – to je smutne. Jenom nazor… vlastne ne.

Odpovědět »

Přidej vlastní komentář

Tyto stránky jsou chráněny pomocí reCAPTCHA a platí s tím související ochrana soukromí a smluvní podmínky společnosti Google.

Vybraná témata

Nenechte si ujít

petr-macek-web

Vybudoval úspěšný nástroj od nuly a bez investora. Díky čemu Caflou vyrostlo? | Petr Macek

Premium
vladimir-kvas-web

650 milionů ročně. Přesto firma málem zkrachovala | Vladimír Kvaš (Geetoo)

jaroslav-pokorny-web

Jak řídit firmu přes čísla? | Jaroslav Pokorný (ÚČTO.TEAM)

braverman-babinec-web

E-commerce: S čím se nyní potýkají české e-shopy? | Tomáš Braverman a Patrik Babinec

Premium
martin-komarek-web

Sklad pro rychle rostoucí e-shop. Jak ho buduje Grizly.cz? | Martin Komárek

marek-odehnal-web

Jak investuje největší hedge fond světa? | Marek Odehnal

katka-luskova-web

Z korporátu na volnou nohu. Jak rozjet úspěšný byznys? | Jiří Rostecký & Katka Lusková

Premium
gabriela-teissing-web

Expanze do zahraničí za 100 milionů. Jak Creative Dock dobývá svět? | Gabriela Teissing