Nenechte se zmást. PR už dávno není jen o tištěných novinách a největších internetových médiích. PR můžete dělat i vy. A dokonce si můžete vytvořit i vlastní médium. Jak to dokázat? O tom je tento rozhovor.
Jiří Vicherek pracoval v internetových médiích. Potom založil vlastní PR agenturu FENEK. Dnes se zaměřuje primárně na technologické společnosti, a to i v rámci e-commerce. S PR pomáhá např. dodavateli e-shopových řešení Shopsys.
Jirkův přístup ale není tradiční. Se svými klienty se snaží najít nejen cestu do Forbesu, ale i k vytvoření vlastního média, které budou mít plně pod kontrolou. V rozhovoru vám vysvětlí, co je to vlastně PR 21. století, jak jej dělat efektivně a jak se dostat na stránky předních médií.
Veškerá doporučení, informace, data, služby, reklamy nebo jakékoliv jiné sdělení zveřejněné na našich stránkách je pouze nezávazného charakteru a nejedná se o odborné rady nebo doporučení z naší strany. Podrobnosti na odkazu zde.